Stopnja obiskov ene strani je delež ljudi, ki zapustijo spletno mesto, potem ko preberejo samo eno stran brez interakcije ali obiska dodatnih spletnih mest. Prikazuje, kako zanimiva in primerna je prva stran za zahteve in pričakovanja obiskovalcev. Velikokrat visoka stopnja obiskov ene strani pomeni, da obiskovalci niso bili dovolj zainteresirani, da bi ostali naokoli, ali pa niso našli tistega, kar so želeli. Za izboljšanje uporabniške izkušnje, optimizacijo vsebine in spodbujanje uporabnikov, da ostanejo dlje ali globlje raziskujejo spletno mesto – vse s končnim ciljem povečanja splošne angažiranosti in stopnje konverzij – tržniki in spletni skrbniki preučujejo stopnje obiskov ene strani.
CMO-ji sprejemajo generativno umetno inteligenco kljub omejenemu razumevanju
Generativna umetna inteligenca postaja vse bolj priljubljena v trženju, saj 90 % organizacij načrtuje vlaganje vanjo. Vendar pa je zaskrbljujoče, da velika večina direktorjev trženja priznava, da ne razumejo popolnoma te tehnologije ali njenega potencialnega vpliva na poslovne procese. To pomanjkanje znanja lahko ovira sprejetje naprednejših aplikacij umetne inteligence, ki ponujajo pomembne koristi, ne le […]