Stopnja obiskov ene strani je delež ljudi, ki zapustijo spletno mesto, potem ko preberejo samo eno stran brez interakcije ali obiska dodatnih spletnih mest. Prikazuje, kako zanimiva in primerna je prva stran za zahteve in pričakovanja obiskovalcev. Velikokrat visoka stopnja obiskov ene strani pomeni, da obiskovalci niso bili dovolj zainteresirani, da bi ostali naokoli, ali pa niso našli tistega, kar so želeli. Za izboljšanje uporabniške izkušnje, optimizacijo vsebine in spodbujanje uporabnikov, da ostanejo dlje ali globlje raziskujejo spletno mesto – vse s končnim ciljem povečanja splošne angažiranosti in stopnje konverzij – tržniki in spletni skrbniki preučujejo stopnje obiskov ene strani.
Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025
Glavni izvršni direktor Sundar Pichai je v izjavi ob objavi poslovnih rezultatov družbe Alphabet za četrto četrtletje 2024 povedal, da namerava v letu 2025 za kapitalske izdatke porabiti približno 75 milijard dolarjev. To je znatno povečanje v primerjavi z 32,3 milijarde dolarjev, ki so jih porabili leta 2023, in kaže, kako se povečuje konkurenca med […]