1 min. branja

Sidrno besedilo

Sidrno besedilo je hiperpovezava, ki je del besedila in je običajno označena z modro. Kliknite ga in obiskovalca preusmeri na drug del strani, na popolnoma drugo stran ali na odpiranje datoteke.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Sidrno besedilo je hiperpovezava, ki je del besedila in je običajno označena z modro. Kliknite ga in obiskovalca preusmeri na drug del strani, na popolnoma drugo stran ali na odpiranje datoteke. Te povezave uporabljajo iskalniki, da ugotovijo, za kaj gre na strani. Če jih je v besedilu preveč, lahko iskalnik to označi kot zlonamerno vsebino in kaznuje stran. Lahko ima številne oblike, vključno z isto besedo kot stran, do katere je povezan, blagovno znamko, celotno povezavo do strani, pa tudi različne splošne oznake, kot so »kliknite tukaj« ali povezave v obliki slik. Povezava, ki je uspešna v SEO, mora izpolnjevati več pogojev, biti mora jedrnata in kratka, ustrezna in specifična za to, s čimer je povezana.

 

Delite članek
Podobni članki
Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025
2 min. branja

Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025

Glavni izvršni direktor Sundar Pichai je v izjavi ob objavi poslovnih rezultatov družbe Alphabet za četrto četrtletje 2024 povedal, da namerava v letu 2025 za kapitalske izdatke porabiti približno 75 milijard dolarjev. To je znatno povečanje v primerjavi z 32,3 milijarde dolarjev, ki so jih porabili leta 2023, in kaže, kako se povečuje konkurenca med […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi
3 min. branja

Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi

Video vsebina pritegne pozornost – to opažamo na skoraj vseh platformah. Na Instagramu prevladujejo kolute, Facebook je poln videoposnetkov in celo YouTube, ki temelji na videoposnetkih, ima svoje kratke hlače. In končno, z njimi se srečujemo tudi v e-trgovini pri predstavitvi izdelkov. Poslovno omrežje LinkedIn je poročalo, da se je gledanost videoposnetkov na letni ravni […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+