Pri rastočem trženju prevzem vključuje privabljanje novih uporabnikov ali strank na spletno stran ali mobilno aplikacijo iz več virov. V paradigmi AARRR je to prvi “A”, ki pojasnjuje, kako najti potrošnike in jih končno pretvoriti v stranke. Marketinške pobude se izvajajo s plačanim, neplačanim ali obema pristopoma, odvisno od poslovnega cilja. Trženje prevzemov, znano tudi kot trženje svinca in prevzema, je vrsta trženja, ki je namenjena zlasti potrošnikom, ki se zavedajo vašega izdelka/storitve in so v postopku odločanja o nakupu.
Kaj je gverilsko trženje?
Gverilsko trženje je inovativna oglaševalska strategija , ki izkorišča presenečenje in nekonvencionalne metode za promocijo izdelkov ali storitev. Ta pristop je še posebej učinkovit pri pridobivanju pozornosti potrošnikov na prenatrpanem trgu, ki se pogosto zanaša na ustvarjalnost in poceni taktike namesto na tradicionalne medijske kanale. Gverilsko trženje je način, da podjetje razširi besedo, ne da […]