Pri rastočem trženju prevzem vključuje privabljanje novih uporabnikov ali strank na spletno stran ali mobilno aplikacijo iz več virov. V paradigmi AARRR je to prvi “A”, ki pojasnjuje, kako najti potrošnike in jih končno pretvoriti v stranke. Marketinške pobude se izvajajo s plačanim, neplačanim ali obema pristopoma, odvisno od poslovnega cilja. Trženje prevzemov, znano tudi kot trženje svinca in prevzema, je vrsta trženja, ki je namenjena zlasti potrošnikom, ki se zavedajo vašega izdelka/storitve in so v postopku odločanja o nakupu.
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.