Pri rastočem trženju prevzem vključuje privabljanje novih uporabnikov ali strank na spletno stran ali mobilno aplikacijo iz več virov. V paradigmi AARRR je to prvi “A”, ki pojasnjuje, kako najti potrošnike in jih končno pretvoriti v stranke. Marketinške pobude se izvajajo s plačanim, neplačanim ali obema pristopoma, odvisno od poslovnega cilja. Trženje prevzemov, znano tudi kot trženje svinca in prevzema, je vrsta trženja, ki je namenjena zlasti potrošnikom, ki se zavedajo vašega izdelka/storitve in so v postopku odločanja o nakupu.
Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute
Tu je posodobitev platforme, ki bo spremenila način, kako milijoni ljudi delijo videoposnetke. Ker Facebook poenostavlja ustvarjanje videoposnetkov, je pravkar napovedal, da bo v prihodnjih mesecih vsak videoposnetek, naložen na platformo, samodejno postal kolut. Nič več izbiranja med različnimi formati – zdaj je vse poenoteno. Razčlenimo, kaj ta poteza dejansko pomeni za vse, ki ustvarjajo […]