Povračila stroškov so mehanizem varstva potrošnikov v svetu finančnih transakcij, zlasti pri nakupih s kreditnimi in debetnimi karticami. Za podjetja, zlasti v e-trgovini, je upravljanje in zmanjševanje povratnih bremenitev ključnega pomena za ohranjanje dobičkonosnosti in dobrega stanja s plačilnimi procesorji. Za potrošnike je to pomembna zaščita pred goljufijami in nepoštenimi praksami, vendar jo je treba uporabljati odgovorno.
Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025
Glavni izvršni direktor Sundar Pichai je v izjavi ob objavi poslovnih rezultatov družbe Alphabet za četrto četrtletje 2024 povedal, da namerava v letu 2025 za kapitalske izdatke porabiti približno 75 milijard dolarjev. To je znatno povečanje v primerjavi z 32,3 milijarde dolarjev, ki so jih porabili leta 2023, in kaže, kako se povečuje konkurenca med […]