Povračila stroškov so mehanizem varstva potrošnikov v svetu finančnih transakcij, zlasti pri nakupih s kreditnimi in debetnimi karticami. Za podjetja, zlasti v e-trgovini, je upravljanje in zmanjševanje povratnih bremenitev ključnega pomena za ohranjanje dobičkonosnosti in dobrega stanja s plačilnimi procesorji. Za potrošnike je to pomembna zaščita pred goljufijami in nepoštenimi praksami, vendar jo je treba uporabljati odgovorno.
Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku
Številke so osupljive. Nova študija, v kateri je sodelovalo 24.000 kupcev po vsem svetu, razkriva, da jih 70 % pričakuje, da bodo do leta 2030 večino svojih nakupov opravili prek družbenih medijev. To pomeni, da bodo spletna mesta za e-trgovanje v slogu Amazona, ki prevladujejo danes, v petih letih lahko postala relikvija. Revolucija družabnega nakupovanja […]