1 min. branja

Povratne bremenitve

Povračila stroškov so mehanizem varstva potrošnikov v svetu finančnih transakcij, zlasti pri nakupih s kreditnimi in debetnimi karticami. Za podjetja, zlasti v e-trgovini, je upravljanje in zmanjševanje povratnih bremenitev ključnega pomena za ohranjanje dobičkonosnosti in dobrega stanja s plačilnimi procesorji.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Povračila stroškov so mehanizem varstva potrošnikov v svetu finančnih transakcij, zlasti pri nakupih s kreditnimi in debetnimi karticami. Za podjetja, zlasti v e-trgovini, je upravljanje in zmanjševanje povratnih bremenitev ključnega pomena za ohranjanje dobičkonosnosti in dobrega stanja s plačilnimi procesorji. Za potrošnike je to pomembna zaščita pred goljufijami in nepoštenimi praksami, vendar jo je treba uporabljati odgovorno.

Delite članek
Podobni članki
Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku
3 min. branja

Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku

Številke so osupljive. Nova študija, v kateri je sodelovalo 24.000 kupcev po vsem svetu, razkriva, da jih 70 % pričakuje, da bodo do leta 2030 večino svojih nakupov opravili prek družbenih medijev. To pomeni, da bodo spletna mesta za e-trgovanje v slogu Amazona, ki prevladujejo danes, v petih letih lahko postala relikvija. Revolucija družabnega nakupovanja […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil
3 min. branja

EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil

Evropska komisija pripravlja zgodovinsko stroge ukrepe proti odpadkom v modni industriji. Od leta 2026 bodo morale blagovne znamke dokazati, da nimajo druge možnosti kot uničiti neprodana oblačila. Za modne velikane se začenja novo obdobje – konec tihega odstranjevanja zalog.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU