Povprečni čas na spletnem mestu je kot štoparica za sodelovanje na spletnem mestu. Pove vam, kako dolgo se obiskovalci v povprečju družijo in raziskujejo vaše spletne strani med enim samim obiskom. Ta meritev vam omogoča, da pokukate, kako privlačna je vaša vsebina in kako dobro vaše spletno mesto zadržuje pozornost obiskovalcev. Višji povprečni čas na kraju samem običajno pomeni, da obiskovalci najdejo tisto, kar potrebujejo, in uživajo v bivanju, krajši čas pa lahko nakazuje prostor za izboljšanje uporabniške izkušnje ali ustreznosti vsebine. To je ključno merilo za spletne skrbnike in tržnike, da natančno prilagodijo svoje strategije, izboljšajo sodelovanje in na koncu ustvarijo bolj zadovoljivo spletno izkušnjo za obiskovalce.
Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden
Do težko pričakovanega Balkanskega vrha o elektronskem poslovanju 2025, ki bo 29. in 30. aprila 2025 v Areni Sofija spremenil Sofijo v središče elektronskega poslovanja balkanske regije, je le še nekaj dni. Ker se dogodek približuje, v tem vodniku za udeležence Balkan Ecommerce Summita najdete vse, kar morate vedeti, da boste na tem najpomembnejšem srečanju […]