Povprečni čas na spletnem mestu je kot štoparica za sodelovanje na spletnem mestu. Pove vam, kako dolgo se obiskovalci v povprečju družijo in raziskujejo vaše spletne strani med enim samim obiskom. Ta meritev vam omogoča, da pokukate, kako privlačna je vaša vsebina in kako dobro vaše spletno mesto zadržuje pozornost obiskovalcev. Višji povprečni čas na kraju samem običajno pomeni, da obiskovalci najdejo tisto, kar potrebujejo, in uživajo v bivanju, krajši čas pa lahko nakazuje prostor za izboljšanje uporabniške izkušnje ali ustreznosti vsebine. To je ključno merilo za spletne skrbnike in tržnike, da natančno prilagodijo svoje strategije, izboljšajo sodelovanje in na koncu ustvarijo bolj zadovoljivo spletno izkušnjo za obiskovalce.
Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku
Številke so osupljive. Nova študija, v kateri je sodelovalo 24.000 kupcev po vsem svetu, razkriva, da jih 70 % pričakuje, da bodo do leta 2030 večino svojih nakupov opravili prek družbenih medijev. To pomeni, da bodo spletna mesta za e-trgovanje v slogu Amazona, ki prevladujejo danes, v petih letih lahko postala relikvija. Revolucija družabnega nakupovanja […]