Povprečni čas na spletnem mestu je kot štoparica za sodelovanje na spletnem mestu. Pove vam, kako dolgo se obiskovalci v povprečju družijo in raziskujejo vaše spletne strani med enim samim obiskom. Ta meritev vam omogoča, da pokukate, kako privlačna je vaša vsebina in kako dobro vaše spletno mesto zadržuje pozornost obiskovalcev. Višji povprečni čas na kraju samem običajno pomeni, da obiskovalci najdejo tisto, kar potrebujejo, in uživajo v bivanju, krajši čas pa lahko nakazuje prostor za izboljšanje uporabniške izkušnje ali ustreznosti vsebine. To je ključno merilo za spletne skrbnike in tržnike, da natančno prilagodijo svoje strategije, izboljšajo sodelovanje in na koncu ustvarijo bolj zadovoljivo spletno izkušnjo za obiskovalce.
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.