AOV (povprečna vrednost naročila) je pomembno število za podjetja e-trgovine, saj meri povprečni znesek, ki ga stranke porabijo za eno transakcijo. To je pomemben KPI (ključni kazalnik uspešnosti), ki organizacijam omogoča, da bolje razumejo potrošniške navade svojih potrošnikov, prepoznajo področja za razvoj in optimizirajo svojo prodajno strategijo. Povprečna vrednost naročila se izračuna tako, da se skupni poslovni prihodki delijo s številom posameznih naročil. Če trgovina na primer proda 10.000 evrov in v enem mesecu prejme 100 naročil, bi bil AOV: AOV = 10.000 € / 100 = 100 €
Meta razširja oceno priložnosti – metriko, ki v Upravitelju oglasov takoj pokaže, kako lahko izboljšate kampanje in zmanjšate stroške. Ta nova metrika, ki temelji na umetni inteligenci, je po testiranju dosegla več oglaševalcev. Zagotavlja jasno oceno kampanje in konkretne predloge za izboljšave.
Pred kratkim so bile tri velike britanske maloprodajne blagovne znamke – Marks & Spencer, Co-op in Harrods – žrtve obsežnih kibernetskih napadov, ki so močno ovirali njihovo delovanje in razkrili resne varnostne vrzeli v njihovih informacijskih sistemih. Ti incidenti opozarjajo na vse večje grožnje kibernetski varnosti, s katerimi se sooča maloprodajni sektor v Združenem kraljestvu, […]
GPeC SUMMIT, najpomembnejši dogodek na področju e-trgovine in spletnega trženja v Romuniji in vzhodni Evropi, bo maja 2025 praznoval 20. obletnico z izjemnim dvodnevnim programom. Dogodek bo privabil elito digitalnega trga, vključno z več kot 800 udeleženci na ravni C.