AOV (povprečna vrednost naročila) je pomembno število za podjetja e-trgovine, saj meri povprečni znesek, ki ga stranke porabijo za eno transakcijo. To je pomemben KPI (ključni kazalnik uspešnosti), ki organizacijam omogoča, da bolje razumejo potrošniške navade svojih potrošnikov, prepoznajo področja za razvoj in optimizirajo svojo prodajno strategijo. Povprečna vrednost naročila se izračuna tako, da se skupni poslovni prihodki delijo s številom posameznih naročil. Če trgovina na primer proda 10.000 evrov in v enem mesecu prejme 100 naročil, bi bil AOV: AOV = 10.000 € / 100 = 100 €
Meta sodeluje z eBayem. To prelomno partnerstvo bo Facebookovi tržnici omogočilo neposredno prikazovanje eBayevih ponudb, poroča CNBC. Ta strateška poteza je odgovor na novembrsko odločitev Evropske komisije, ki je družbi Meta zaradi kršitve protimonopolnih predpisov EU naložila globo v višini 797 milijonov EUR.
Microsoft je napovedal začasno prekinitev uporabe najnovejšega modela DALL-E 3 PR16 v storitvah Bing Image Creator in Copilot. Do te odločitve je prišlo po valu kritik uporabnikov, ki so poročali o znatnem poslabšanju kakovosti ustvarjenih slik, zaradi česar so bila še posebej zaskrbljena podjetja za e-trgovino.
Meta nova pravila spreminjajo platformo, saj je Facebook, matično podjetje Instagrama, napovedal korenite spremembe svojih pravil za moderiranje vsebin v Združenih državah Amerike. Najpomembnejša sprememba je ukinitev neodvisnega programa za preverjanje dejstev, ki ga bo nadomestil sistem, ki ga vodi skupnost, podoben X-ovemu sistemu Community Notes. Do te odločitve prihaja, ko si Mark Zuckerberg prizadeva […]