AVS se nanaša na običajno število gledalcev, ki gledajo medijsko oddajo ali pretočno predvajanje v danem trenutku. Izdajateljem televizijskih programov in ustvarjalcem vsebin pomaga oceniti doseg in vpliv njihovih programov. Z analizo avtomatskih storitev lahko prilagodijo vsebino, optimizirajo umestitve oglasov in bolje razumejo želje glede ciljnih skupin, s čimer zagotovijo bolj ciljno usmerjeno in učinkovito izkušnjo gledanja.
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.