AVS se nanaša na običajno število gledalcev, ki gledajo medijsko oddajo ali pretočno predvajanje v danem trenutku. Izdajateljem televizijskih programov in ustvarjalcem vsebin pomaga oceniti doseg in vpliv njihovih programov. Z analizo avtomatskih storitev lahko prilagodijo vsebino, optimizirajo umestitve oglasov in bolje razumejo želje glede ciljnih skupin, s čimer zagotovijo bolj ciljno usmerjeno in učinkovito izkušnjo gledanja.
CMO-ji sprejemajo generativno umetno inteligenco kljub omejenemu razumevanju
Generativna umetna inteligenca postaja vse bolj priljubljena v trženju, saj 90 % organizacij načrtuje vlaganje vanjo. Vendar pa je zaskrbljujoče, da velika večina direktorjev trženja priznava, da ne razumejo popolnoma te tehnologije ali njenega potencialnega vpliva na poslovne procese. To pomanjkanje znanja lahko ovira sprejetje naprednejših aplikacij umetne inteligence, ki ponujajo pomembne koristi, ne le […]