Ta se izračuna tako, da se vzame skupna vrednost transakcij in jo deli s številom transakcij. ATV podjetjem pomaga razumeti potrošniške navade strank, prepoznati prodajne trende in razviti strategije za povečanje prodaje. Z osredotočanjem na povečanje ATV lahko podjetja povečajo prihodke, ne da bi pri tem nujno povečala število transakcij, kar vodi k učinkovitejšemu in donosnejšemu poslovanju.
Meta razširja oceno priložnosti – metriko, ki v Upravitelju oglasov takoj pokaže, kako lahko izboljšate kampanje in zmanjšate stroške. Ta nova metrika, ki temelji na umetni inteligenci, je po testiranju dosegla več oglaševalcev. Zagotavlja jasno oceno kampanje in konkretne predloge za izboljšave.
Pred kratkim so bile tri velike britanske maloprodajne blagovne znamke – Marks & Spencer, Co-op in Harrods – žrtve obsežnih kibernetskih napadov, ki so močno ovirali njihovo delovanje in razkrili resne varnostne vrzeli v njihovih informacijskih sistemih. Ti incidenti opozarjajo na vse večje grožnje kibernetski varnosti, s katerimi se sooča maloprodajni sektor v Združenem kraljestvu, […]
GPeC SUMMIT, najpomembnejši dogodek na področju e-trgovine in spletnega trženja v Romuniji in vzhodni Evropi, bo maja 2025 praznoval 20. obletnico z izjemnim dvodnevnim programom. Dogodek bo privabil elito digitalnega trga, vključno z več kot 800 udeleženci na ravni C.