Ta se izračuna tako, da se vzame skupna vrednost transakcij in jo deli s številom transakcij. ATV podjetjem pomaga razumeti potrošniške navade strank, prepoznati prodajne trende in razviti strategije za povečanje prodaje. Z osredotočanjem na povečanje ATV lahko podjetja povečajo prihodke, ne da bi pri tem nujno povečala število transakcij, kar vodi k učinkovitejšemu in donosnejšemu poslovanju.
Glavni izvršni direktor Sundar Pichai je v izjavi ob objavi poslovnih rezultatov družbe Alphabet za četrto četrtletje 2024 povedal, da namerava v letu 2025 za kapitalske izdatke porabiti približno 75 milijard dolarjev. To je znatno povečanje v primerjavi z 32,3 milijarde dolarjev, ki so jih porabili leta 2023, in kaže, kako se povečuje konkurenca med […]
Video vsebina pritegne pozornost – to opažamo na skoraj vseh platformah. Na Instagramu prevladujejo kolute, Facebook je poln videoposnetkov in celo YouTube, ki temelji na videoposnetkih, ima svoje kratke hlače. In končno, z njimi se srečujemo tudi v e-trgovini pri predstavitvi izdelkov. Poslovno omrežje LinkedIn je poročalo, da se je gledanost videoposnetkov na letni ravni […]
Se spomnite našega nedavnega članka o kitajski senzaciji na področju umetne inteligence, imenovani DeepSeek? Zdi se, da je ta zgodba dobila zanimiv preobrat. Medtem ko sem zadnjič pisal o njegovem uspehu, vam moram danes povedati, kako se je ta obetavni projekt znašel v precejšnji zagati.