B2B, okrajšava za Business-to-Business, opisuje trgovinske transakcije med podjetji in ne med podjetji in potrošniki (B2C). Zajema izmenjavo blaga, storitev ali informacij med podjetji za podporo njihovemu poslovanju ali nadaljnjo prodajo svojim strankam. B2B interakcije pogosto vključujejo večje količine izdelkov ali storitev in lahko vključujejo pogajanja, pogodbe in prilagojene rešitve, prilagojene specifičnim potrebam poslovnih strank. Ta poslovni model se osredotoča na zagotavljanje vrednosti drugim podjetjem, spodbujanje dolgoročnih odnosov ter spodbujanje vzajemne rasti in uspeha na trgu.
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.