1 min. branja

Piškotke

Piškotki so zapisi, ki jih spletni brskalnik shrani po kliku na partnersko povezavo. Prav tako deluje affiliate marketing.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Piškotki so zapisi, ki jih spletni brskalnik shrani po kliku na partnersko povezavo. Prav tako deluje affiliate marketing. Ko kliknete povezavo, se v brskalniku ustvari in shrani piškotek, običajno 30 dni. Po tem obdobju se samodejno izbrišejo in založnik ni več upravičen do provizije. Piškotki so podatki izdajatelja, ki zagotavljajo, da izdajatelj prejme provizijo. To velja tudi, če kupec nakupa ne opravi takoj, ampak se po nekaj dneh vrne v e-trgovino. Spremljajo, ali stranka opravi nakup po kliku na oglas, da zagotovijo, da je izdajatelju plačana provizija.

Vrste piškotkov:

  • Sejni piškotki: začasni in izbrisani, ko zaprete brskalnik
  • Trajni piškotki: v napravi ostanejo določeno obdobje
  • Lastni piškotki: nastavi spletno mesto, ki ga obiščete
  • Piškotki tretjih oseb: nastavijo druge domene

Funkcije:

  • Zapomnite si uporabniške nastavitve
  • Sledenje vedenju uporabnikov za analitiko
  • Omogočanje prilagojenega oglaševanja
  • Vzdržujte prijavne seje

Čeprav so piškotki ključnega pomena za affiliate marketing, imajo širše aplikacije v spletni tehnologiji in igrajo pomembno vlogo pri delovanju sodobnih spletnih mest in interakciji z uporabniki.

Delite članek
Podobni članki
Strategija affiliate trženja korak za korakom: Izbira programov in vodenje prometa
9 min. branja

Strategija affiliate trženja korak za korakom: Izbira programov in vodenje prometa

Partnersko trženje je v poslovnem svetu postalo nekaj običajnega. Raziskave kažejo, da skoraj 80 % podjetij uporablja partnerska omrežja za pospeševanje prodaje. Če se bo ta trend nadaljeval, bi lahko svetovni izdatki za partnersko trženje do leta 2031 dosegli 39 milijard dolarjev. Še nikoli ni bilo primernejšega časa, da se vključite v akcijo. V tem […]

Milan Novakovic Milan Novakovic
Founder & CEO, HIREQUARTERS
Preberite članek
Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg
3 min. branja

Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg

Za vse e-trgovce, ki videoposnetke urejate do 15 sekund, imamo nove podatke TikToka, ki bodo morda spremenili vse vaše početje. Platforma je prejšnji teden objavila nekaj odmevnih statističnih podatkov iz analitike za prvo četrtletje. Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, močno prekašajo krajše videoposnetke. Ja, tudi mi smo bili presenečeni. To je v nasprotju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Upravljanje transporta v logistiki
11 min. branja

Upravljanje transporta v logistiki

Upravljanje prevoza je bistvenega pomena za učinkovito logistiko, saj zagotavlja nemoten pretok blaga po dobavnih verigah. Vključuje izbiro pravih prevoznikov, optimizacijo poti in integracijo tehnologije za zmanjšanje stroškov in izboljšanje hitrosti dostave. S širjenjem globalizacije se logistična podjetja soočajo z vse večjimi izzivi, od prevoza na dolge razdalje do izpolnjevanja vse večjih pričakovanj strank glede […]

Michaela Královičová Michaela Královičová
CEO Infinity Forwarding
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+