Pasice so priljubljen način, da podjetja svoje sporočilo objavijo na spletu. So kot digitalni panoji, ki se pojavijo na spletnih mestih, običajno ob robu zaslona. In bodimo iskreni, še vedno so eden najučinkovitejših načinov, kako podjetja dosežejo svoje ciljno občinstvo. Založniki sodelujejo s temi oglaševalci, ki plačajo za prikaz svojih pasic na svojih spletnih mestih. Način delovanja je, da lahko plačate vsakič, ko nekdo vidi vašo pasico (znano kot CPM ali stane na tisoč prikazov), ali pa plačate le, ko nekdo dejansko klikne nanjo (to se imenuje PPC ali plačilo na klik).
Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden
Do težko pričakovanega Balkanskega vrha o elektronskem poslovanju 2025, ki bo 29. in 30. aprila 2025 v Areni Sofija spremenil Sofijo v središče elektronskega poslovanja balkanske regije, je le še nekaj dni. Ker se dogodek približuje, v tem vodniku za udeležence Balkan Ecommerce Summita najdete vse, kar morate vedeti, da boste na tem najpomembnejšem srečanju […]