Pasice so priljubljen način, da podjetja svoje sporočilo objavijo na spletu. So kot digitalni panoji, ki se pojavijo na spletnih mestih, običajno ob robu zaslona. In bodimo iskreni, še vedno so eden najučinkovitejših načinov, kako podjetja dosežejo svoje ciljno občinstvo. Založniki sodelujejo s temi oglaševalci, ki plačajo za prikaz svojih pasic na svojih spletnih mestih. Način delovanja je, da lahko plačate vsakič, ko nekdo vidi vašo pasico (znano kot CPM ali stane na tisoč prikazov), ali pa plačate le, ko nekdo dejansko klikne nanjo (to se imenuje PPC ali plačilo na klik).
Spreminja se nakupno vedenje italijanskih potrošnikov: 57 % jih zdaj nakupuje predvsem prek spleta
Nedavne raziskave kažejo, da se je nakupno vedenje italijanskih potrošnikov precej spremenilo in da so spletni trgi zdaj precej priljubljeni. Študija, ki jo je izvedel Istituto Piepoli v sodelovanju s podjetjem Temu, razkriva zanimive vidike razvijajočega se maloprodajnega okolja.