2 min. branja

Model AIDA za pritegnitev pozornosti

AIDA je marketinški recept, ki združuje pozornost, zanimanje, željo in ukrepanje, da ustvari ustno izkušnjo, ki spodbuja obsedenost strank. To ni samo okvir, je preizkus okusa za vašo blagovno znamko - ali lahko pritegnete pozornost, vzbudite zanimanje, željo po gorivu in spodbudite akcijo?

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

 

Pozornost

Ste utrujeni od občutka, da vaša marketinška prizadevanja padajo? Ali se trudite pritegniti pozornost svojega ciljnega občinstva? Niste sami. Na današnji prenatrpani tržnici se je lažje kot kdaj koli prej izgubiti v hrupu. Kaj pa, če bi se lahko prebili skozi nered in se resnično povezali s svojimi strankami?

Obresti

Tu nastopi AIDA. AIDA je časovno preizkušen okvir za oblikovanje sporočil, ki pritegnejo pozornost, ustvarijo zanimanje, ustvarijo željo in navdihnejo dejanja. Z uporabo AIDA lahko ustvarite potovanje strank, ki je prilagojeno vaši edinstveni blagovni znamki in občinstvu.

Želja

Predstavljajte si, da lahko neposredno spregovorite z najglobljimi željami svojih strank. Da bi se počutili videne, slišane in razumljene. Da bi hrepeneli po tem, kar lahko ponudite. Z AIDA lahko storite prav to. Z razumevanjem potreb, želja in motivacij strank lahko oblikujete sporočila, ki odmevajo globoko v njihovih mislih.

Dejanje

Toda pri AIDA ne gre le za ustvarjanje odličnih marketinških sporočil – gre za doseganje rezultatov. Z uporabo AIDA lahko ustvarite potovanje strank, ki je zasnovano tako, da navdihuje dejanja. Ne glede na to, ali gre za nakup, prijavo na glasilo ali načrtovanje posvetovanja, vam lahko AIDA pomaga doseči želene rezultate.

Z uporabo okvira AIDA pri vaših marketinških prizadevanjih lahko:

  • Prebijte hrup in pritegnite pozornost
  • Ustvarite privlačno vsebino, ki odmeva z občinstvom
  • Zgradite željo in spodbudite prodajo
  • Navdihnite akcijo in dosezite svoje cilje

 

Delite članek
Podobni članki
Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025
2 min. branja

Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025

Glavni izvršni direktor Sundar Pichai je v izjavi ob objavi poslovnih rezultatov družbe Alphabet za četrto četrtletje 2024 povedal, da namerava v letu 2025 za kapitalske izdatke porabiti približno 75 milijard dolarjev. To je znatno povečanje v primerjavi z 32,3 milijarde dolarjev, ki so jih porabili leta 2023, in kaže, kako se povečuje konkurenca med […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi
3 min. branja

Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi

Video vsebina pritegne pozornost – to opažamo na skoraj vseh platformah. Na Instagramu prevladujejo kolute, Facebook je poln videoposnetkov in celo YouTube, ki temelji na videoposnetkih, ima svoje kratke hlače. In končno, z njimi se srečujemo tudi v e-trgovini pri predstavitvi izdelkov. Poslovno omrežje LinkedIn je poročalo, da se je gledanost videoposnetkov na letni ravni […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+