2 min. branja

Model AIDA za pritegnitev pozornosti

AIDA je marketinški recept, ki združuje pozornost, zanimanje, željo in ukrepanje, da ustvari ustno izkušnjo, ki spodbuja obsedenost strank. To ni samo okvir, je preizkus okusa za vašo blagovno znamko - ali lahko pritegnete pozornost, vzbudite zanimanje, željo po gorivu in spodbudite akcijo?

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

 

Pozornost

Ste utrujeni od občutka, da vaša marketinška prizadevanja padajo? Ali se trudite pritegniti pozornost svojega ciljnega občinstva? Niste sami. Na današnji prenatrpani tržnici se je lažje kot kdaj koli prej izgubiti v hrupu. Kaj pa, če bi se lahko prebili skozi nered in se resnično povezali s svojimi strankami?

Obresti

Tu nastopi AIDA. AIDA je časovno preizkušen okvir za oblikovanje sporočil, ki pritegnejo pozornost, ustvarijo zanimanje, ustvarijo željo in navdihnejo dejanja. Z uporabo AIDA lahko ustvarite potovanje strank, ki je prilagojeno vaši edinstveni blagovni znamki in občinstvu.

Želja

Predstavljajte si, da lahko neposredno spregovorite z najglobljimi željami svojih strank. Da bi se počutili videne, slišane in razumljene. Da bi hrepeneli po tem, kar lahko ponudite. Z AIDA lahko storite prav to. Z razumevanjem potreb, želja in motivacij strank lahko oblikujete sporočila, ki odmevajo globoko v njihovih mislih.

Dejanje

Toda pri AIDA ne gre le za ustvarjanje odličnih marketinških sporočil – gre za doseganje rezultatov. Z uporabo AIDA lahko ustvarite potovanje strank, ki je zasnovano tako, da navdihuje dejanja. Ne glede na to, ali gre za nakup, prijavo na glasilo ali načrtovanje posvetovanja, vam lahko AIDA pomaga doseči želene rezultate.

Z uporabo okvira AIDA pri vaših marketinških prizadevanjih lahko:

  • Prebijte hrup in pritegnite pozornost
  • Ustvarite privlačno vsebino, ki odmeva z občinstvom
  • Zgradite željo in spodbudite prodajo
  • Navdihnite akcijo in dosezite svoje cilje

 

Delite članek
Podobni članki
Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute
5 min. branja

Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute

Tu je posodobitev platforme, ki bo spremenila način, kako milijoni ljudi delijo videoposnetke. Ker Facebook poenostavlja ustvarjanje videoposnetkov, je pravkar napovedal, da bo v prihodnjih mesecih vsak videoposnetek, naložen na platformo, samodejno postal kolut. Nič več izbiranja med različnimi formati – zdaj je vse poenoteno. Razčlenimo, kaj ta poteza dejansko pomeni za vse, ki ustvarjajo […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino
3 min. branja

Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino

Kar se je začelo kot enkratna naložba v romunsko nakupovalno središče v višini 3 milijonov evrov, je dejansko del nečesa veliko večjega. Medtem ko večina trgovcev na drobno zmanjšuje obseg prodaje, se francoski velikan Leroy Merlin podvaja v Vzhodni Evropi z načrtom, ki bi lahko spremenil celotno področje “naredi sam”.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne
3 min. branja

Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne

Microsoftovo oglaševanje je pravkar objavilo največje posodobitve v zadnjih mesecih, s katerimi odpravlja glavne težave, ki motijo oglaševalce. S temi spremembami bi lahko platforma končno postala resna alternativa Google Ads. Od prenovljenega poročanja do velikih sprememb logike Performance Max in poenostavljenega uvoza med platformami – tukaj je tisto, kar je pomembno za vaše kampanje.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+