Z analizo vsakega od teh elementov lahko ustvarite celovito strategijo , ki odmeva z vašim ciljnim občinstvom.
Izdelek:
Izdelek je temelj vaše marketinške melodije. To je sladka harmonija, ki odmeva z vašo ciljno publiko. Vaš izdelek je tisto, kar vas loči od konkurence, njegova edinstvena prodajna ponudba (USP) pa je ključ do odklepanja zvestobe strank. Z izdelavo izdelka, ki ustreza potrebam vaše ciljne publike, boste ustvarili zvesto spremljanje, ki bo pelo vaše pohvale.
Cena:
Cena je ritem, ki določa tempo vaše marketinške strategije. To je utrip, ki vaše stranke sinhronizira z vašo blagovno znamko. Ko najdete pravo ceno, boste ustvarili občutek harmonije med vašim izdelkom in vašimi strankami. Previsoka in izgubili boste ritem; Prenizko in izgubili boste melodijo. Poiščite popolno ravnovesje in bili boste v popolni harmoniji.
Promocijo:
Promocija je harmonija, ki združuje vašo marketinško strategijo. To je način, kako sporočate svoje sporočilo ociljni publiki, z uporabo različnih kanalov in taktik, da ustvarite občutek enotnosti in kohezije. Ne glede na to, ali gre za družabne medije, vsebinski marketing ali partnerstva z vplivneži, je promocija ključna za uskladitev vašega sporočila z občinstvom.
Mesto:
Nastavitev je tam, kjer se vse združi. To je kraj, kjer se vaš izdelek sreča s strankami, kjer se promocija sreča s svojim občinstvom in kjer se cena sreča s trgom. Place je ustvarjanje okolja, kjer lahko vaše stranke sodelujejo z vašo blagovno znamko, kjer lahko izkusijo harmonijo vaše marketinške strategije. Ne glede na to, ali gre za spletno trgovino ali fizično izložbo, je kraj tam, kjer se čarovnija zgodi.
Z uskladitvijo teh štirih stebrov – izdelka, cene, promocije in kraja – boste ustvarili marketinško strategijo , ki odmeva z vašo ciljno publiko.