2 min. branja

Marketinški splet 4 P

4P pomeni izdelek, ceno, promocijo in kraj. Gre za strategijo, ki ustvarja portfelj izdelkov, tj. ponudbo organizacije. Prvi je izdelek, ki se prodaja, v smislu cene, kakovosti ali različnih drugih lastnosti, povezanih z izdelkom ali storitvijo. Cena se nanaša na ceno, bodisi blaga bodisi splošnega gospodarstva podjetja. Promocija je promocija izdelka in kraj se nanaša na način distribucije, s katerim izdelek doseže kupca.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Z analizo vsakega od teh elementov lahko ustvarite celovito strategijo , ki odmeva z vašim ciljnim občinstvom.

Izdelek:

Izdelek je temelj vaše marketinške melodije. To je sladka harmonija, ki odmeva z vašo ciljno publiko. Vaš izdelek je tisto, kar vas loči od konkurence, njegova edinstvena prodajna ponudba (USP) pa je ključ do odklepanja zvestobe strank. Z izdelavo izdelka, ki ustreza potrebam vaše ciljne publike, boste ustvarili zvesto spremljanje, ki bo pelo vaše pohvale.

Cena:

Cena je ritem, ki določa tempo vaše marketinške strategije. To je utrip, ki vaše stranke sinhronizira z vašo blagovno znamko. Ko najdete pravo ceno, boste ustvarili občutek harmonije med vašim izdelkom in vašimi strankami. Previsoka in izgubili boste ritem; Prenizko in izgubili boste melodijo. Poiščite popolno ravnovesje in bili boste v popolni harmoniji.

Promocijo:

Promocija je harmonija, ki združuje vašo marketinško strategijo. To je način, kako sporočate svoje sporočilo ociljni publiki, z uporabo različnih kanalov in taktik, da ustvarite občutek enotnosti in kohezije. Ne glede na to, ali gre za družabne medije, vsebinski marketing ali partnerstva z vplivneži, je promocija ključna za uskladitev vašega sporočila z občinstvom.

Mesto:

Nastavitev je tam, kjer se vse združi. To je kraj, kjer se vaš izdelek sreča s strankami, kjer se promocija sreča s svojim občinstvom in kjer se cena sreča s trgom. Place je ustvarjanje okolja, kjer lahko vaše stranke sodelujejo z vašo blagovno znamko, kjer lahko izkusijo harmonijo vaše marketinške strategije. Ne glede na to, ali gre za spletno trgovino ali fizično izložbo, je kraj tam, kjer se čarovnija zgodi.

Z uskladitvijo teh štirih stebrov – izdelka, cene, promocije in kraja – boste ustvarili marketinško strategijo , ki odmeva z vašo ciljno publiko.

Delite članek
Podobni članki
Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025
2 min. branja

Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025

Glavni izvršni direktor Sundar Pichai je v izjavi ob objavi poslovnih rezultatov družbe Alphabet za četrto četrtletje 2024 povedal, da namerava v letu 2025 za kapitalske izdatke porabiti približno 75 milijard dolarjev. To je znatno povečanje v primerjavi z 32,3 milijarde dolarjev, ki so jih porabili leta 2023, in kaže, kako se povečuje konkurenca med […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi
3 min. branja

Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi

Video vsebina pritegne pozornost – to opažamo na skoraj vseh platformah. Na Instagramu prevladujejo kolute, Facebook je poln videoposnetkov in celo YouTube, ki temelji na videoposnetkih, ima svoje kratke hlače. In končno, z njimi se srečujemo tudi v e-trgovini pri predstavitvi izdelkov. Poslovno omrežje LinkedIn je poročalo, da se je gledanost videoposnetkov na letni ravni […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+