2 min. branja

Marketinški splet 4 P

4P pomeni izdelek, ceno, promocijo in kraj. Gre za strategijo, ki ustvarja portfelj izdelkov, tj. ponudbo organizacije. Prvi je izdelek, ki se prodaja, v smislu cene, kakovosti ali različnih drugih lastnosti, povezanih z izdelkom ali storitvijo. Cena se nanaša na ceno, bodisi blaga bodisi splošnega gospodarstva podjetja. Promocija je promocija izdelka in kraj se nanaša na način distribucije, s katerim izdelek doseže kupca.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Z analizo vsakega od teh elementov lahko ustvarite celovito strategijo , ki odmeva z vašim ciljnim občinstvom.

Izdelek:

Izdelek je temelj vaše marketinške melodije. To je sladka harmonija, ki odmeva z vašo ciljno publiko. Vaš izdelek je tisto, kar vas loči od konkurence, njegova edinstvena prodajna ponudba (USP) pa je ključ do odklepanja zvestobe strank. Z izdelavo izdelka, ki ustreza potrebam vaše ciljne publike, boste ustvarili zvesto spremljanje, ki bo pelo vaše pohvale.

Cena:

Cena je ritem, ki določa tempo vaše marketinške strategije. To je utrip, ki vaše stranke sinhronizira z vašo blagovno znamko. Ko najdete pravo ceno, boste ustvarili občutek harmonije med vašim izdelkom in vašimi strankami. Previsoka in izgubili boste ritem; Prenizko in izgubili boste melodijo. Poiščite popolno ravnovesje in bili boste v popolni harmoniji.

Promocijo:

Promocija je harmonija, ki združuje vašo marketinško strategijo. To je način, kako sporočate svoje sporočilo ociljni publiki, z uporabo različnih kanalov in taktik, da ustvarite občutek enotnosti in kohezije. Ne glede na to, ali gre za družabne medije, vsebinski marketing ali partnerstva z vplivneži, je promocija ključna za uskladitev vašega sporočila z občinstvom.

Mesto:

Nastavitev je tam, kjer se vse združi. To je kraj, kjer se vaš izdelek sreča s strankami, kjer se promocija sreča s svojim občinstvom in kjer se cena sreča s trgom. Place je ustvarjanje okolja, kjer lahko vaše stranke sodelujejo z vašo blagovno znamko, kjer lahko izkusijo harmonijo vaše marketinške strategije. Ne glede na to, ali gre za spletno trgovino ali fizično izložbo, je kraj tam, kjer se čarovnija zgodi.

Z uskladitvijo teh štirih stebrov – izdelka, cene, promocije in kraja – boste ustvarili marketinško strategijo , ki odmeva z vašo ciljno publiko.

Delite članek
Podobni članki
Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.
3 min. branja

Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.

Meta razširja oceno priložnosti – metriko, ki v Upravitelju oglasov takoj pokaže, kako lahko izboljšate kampanje in zmanjšate stroške. Ta nova metrika, ki temelji na umetni inteligenci, je po testiranju dosegla več oglaševalcev. Zagotavlja jasno oceno kampanje in konkretne predloge za izboljšave.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti
3 min. branja

Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti

Pred kratkim so bile tri velike britanske maloprodajne blagovne znamke – Marks & Spencer, Co-op in Harrods – žrtve obsežnih kibernetskih napadov, ki so močno ovirali njihovo delovanje in razkrili resne varnostne vrzeli v njihovih informacijskih sistemih. Ti incidenti opozarjajo na vse večje grožnje kibernetski varnosti, s katerimi se sooča maloprodajni sektor v Združenem kraljestvu, […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+