1 min. branja

Kupi zdaj, plačaj kasneje (BNPL)

Storitve Buy Now, Pay Later (BNPL) revolucionirajo način spletnega nakupovanja. Pričakuje se, da se bo do leta 2027 povečal na več kot 900 milijonov uporabnikov po vsem svetu, kar poganja potreba po cenovno dostopnih kreditnih možnostih v negotovih gospodarskih časih.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Storitve Buy Now, Pay Later (BNPL) revolucionirajo način spletnega nakupovanja. Pričakuje se, da se bo do leta 2027 povečal na več kot 900 milijonov uporabnikov po vsem svetu, kar poganja potreba po cenovno dostopnih kreditnih možnostih v negotovih gospodarskih časih. V prazničnem času je prišlo do porasta sprejetja BNPL, saj je bil eden od 14 spletnih nakupov opravljen s temi aplikacijami. Čeprav BNPL ponuja udobje in prilagodljivost, se je treba zavedati morebitnih slabosti, kot so prekomerna poraba, skrite provizije in nejasne prakse obračunavanja.

Zato regulatorji pozorno spremljajo industrijo in uvajajo nova pravila za varstvo potrošnikov in zagotavljanje preglednosti. Z BNPL dobite tisto, kar plačate – dobesedno. Za razliko od načrtov čakanja, kjer plačate vnaprej in počakate na dostavo, vam storitve BNPL omogočajo takojšen dostop do nakupov, ko plačujete.

Delite članek
Podobni članki
Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.
3 min. branja

Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.

Meta razširja oceno priložnosti – metriko, ki v Upravitelju oglasov takoj pokaže, kako lahko izboljšate kampanje in zmanjšate stroške. Ta nova metrika, ki temelji na umetni inteligenci, je po testiranju dosegla več oglaševalcev. Zagotavlja jasno oceno kampanje in konkretne predloge za izboljšave.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti
3 min. branja

Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti

Pred kratkim so bile tri velike britanske maloprodajne blagovne znamke – Marks & Spencer, Co-op in Harrods – žrtve obsežnih kibernetskih napadov, ki so močno ovirali njihovo delovanje in razkrili resne varnostne vrzeli v njihovih informacijskih sistemih. Ti incidenti opozarjajo na vse večje grožnje kibernetski varnosti, s katerimi se sooča maloprodajni sektor v Združenem kraljestvu, […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+