1 min. branja

Kupi zdaj, plačaj kasneje (BNPL)

Storitve Buy Now, Pay Later (BNPL) revolucionirajo način spletnega nakupovanja. Pričakuje se, da se bo do leta 2027 povečal na več kot 900 milijonov uporabnikov po vsem svetu, kar poganja potreba po cenovno dostopnih kreditnih možnostih v negotovih gospodarskih časih.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Storitve Buy Now, Pay Later (BNPL) revolucionirajo način spletnega nakupovanja. Pričakuje se, da se bo do leta 2027 povečal na več kot 900 milijonov uporabnikov po vsem svetu, kar poganja potreba po cenovno dostopnih kreditnih možnostih v negotovih gospodarskih časih. V prazničnem času je prišlo do porasta sprejetja BNPL, saj je bil eden od 14 spletnih nakupov opravljen s temi aplikacijami. Čeprav BNPL ponuja udobje in prilagodljivost, se je treba zavedati morebitnih slabosti, kot so prekomerna poraba, skrite provizije in nejasne prakse obračunavanja.

Zato regulatorji pozorno spremljajo industrijo in uvajajo nova pravila za varstvo potrošnikov in zagotavljanje preglednosti. Z BNPL dobite tisto, kar plačate – dobesedno. Za razliko od načrtov čakanja, kjer plačate vnaprej in počakate na dostavo, vam storitve BNPL omogočajo takojšen dostop do nakupov, ko plačujete.

Delite članek
Podobni članki
Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025
2 min. branja

Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025

Glavni izvršni direktor Sundar Pichai je v izjavi ob objavi poslovnih rezultatov družbe Alphabet za četrto četrtletje 2024 povedal, da namerava v letu 2025 za kapitalske izdatke porabiti približno 75 milijard dolarjev. To je znatno povečanje v primerjavi z 32,3 milijarde dolarjev, ki so jih porabili leta 2023, in kaže, kako se povečuje konkurenca med […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi
3 min. branja

Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi

Video vsebina pritegne pozornost – to opažamo na skoraj vseh platformah. Na Instagramu prevladujejo kolute, Facebook je poln videoposnetkov in celo YouTube, ki temelji na videoposnetkih, ima svoje kratke hlače. In končno, z njimi se srečujemo tudi v e-trgovini pri predstavitvi izdelkov. Poslovno omrežje LinkedIn je poročalo, da se je gledanost videoposnetkov na letni ravni […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+