Stroški prodanega blaga ali na kratko COGS se nanašajo na denar, ki ga podjetje porabi za izdelavo stvari, ki jih prodaja. To je kot recept za peka – koliko porabijo za moko, sladkor in jajca za peko torte. COGS pokriva očitne stroške: surovine, ki gredo v izdelek, in plače, izplačane delavcem, ki ga izdelujejo. Vendar ne vključuje stvari, kot je oglaševanje izdelka ali pošiljanje strankam. V bistvu vam COGS pove, koliko stane ustvarjanje izdelka, preden začnete skrbeti za prodajo ali dostavo. To je ključna številka za podjetja, saj jim pomaga ugotoviti, koliko dobička v resnici ustvarjajo pri vsaki prodaji.
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.