Stroški prodanega blaga ali na kratko COGS se nanašajo na denar, ki ga podjetje porabi za izdelavo stvari, ki jih prodaja. To je kot recept za peka – koliko porabijo za moko, sladkor in jajca za peko torte. COGS pokriva očitne stroške: surovine, ki gredo v izdelek, in plače, izplačane delavcem, ki ga izdelujejo. Vendar ne vključuje stvari, kot je oglaševanje izdelka ali pošiljanje strankam. V bistvu vam COGS pove, koliko stane ustvarjanje izdelka, preden začnete skrbeti za prodajo ali dostavo. To je ključna številka za podjetja, saj jim pomaga ugotoviti, koliko dobička v resnici ustvarjajo pri vsaki prodaji.
Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku
Številke so osupljive. Nova študija, v kateri je sodelovalo 24.000 kupcev po vsem svetu, razkriva, da jih 70 % pričakuje, da bodo do leta 2030 večino svojih nakupov opravili prek družbenih medijev. To pomeni, da bodo spletna mesta za e-trgovanje v slogu Amazona, ki prevladujejo danes, v petih letih lahko postala relikvija. Revolucija družabnega nakupovanja […]