2 min. branja

Kaj so študije učinka blagovne znamke?

Raziskovalna metoda, ki meri, kako oglaševalske kampanje vplivajo na dojemanje blagovne znamke med ciljnim občinstvom. Kako deluje: Prikazovanje oglasov preskusni skupini uporabnikov Anketirajte jih s kratkimi vprašalniki Primerjava odgovorov s kontrolno skupino, ki ni videla oglasov, Merjenje »učinka« (povečanja) v meritvah blagovne znamke Izmerjene ključne meritve: Prepoznavnost blagovne znamke – Ali ljudje prepoznajo vašo blagovno […]

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Raziskovalna metoda, ki meri, kako oglaševalske kampanje vplivajo na dojemanje blagovne znamke med ciljnim občinstvom.

Kako deluje:

  • Prikazovanje oglasov preskusni skupini uporabnikov
  • Anketirajte jih s kratkimi vprašalniki
  • Primerjava odgovorov s kontrolno skupino, ki ni videla oglasov,
  • Merjenje »učinka« (povečanja) v meritvah blagovne znamke

Izmerjene ključne meritve:

  • Prepoznavnost blagovne znamke – Ali ljudje prepoznajo vašo blagovno znamko?
  • Dojemanje blagovne znamke – Kaj menijo o vaši blagovni znamki?
  • Namen nakupa – Ali bi kupili od vas?
  • Odpoklic oglasa – ali se spomnijo, da so videli vaš oglas?
  • Povezava sporočil – Ali povezujejo vaše sporočilo z vašo blagovno znamko?

Načini izvajanja:

  1. Nativne ankete – vgrajene neposredno v platforme, kot je LinkedIn, prikazane uporabnikom po izpostavljenosti oglasa
  2. Ankete izven platforme – Neodvisne raziskave prek tretjih ponudnikov, kot je Nielsen

Zakaj ga uporabljajo B2B podjetja: Tradicionalne meritve, kot so prikazi, kliki in CTR, ne prikazujejo, kaj se dogaja v mislih ljudi. Študije učinka blagovne znamke merijo psihološki vpliv oglaševalskih akcij – ali so vaši oglasi dejansko spremenili način, kako odločevalci dojemajo vašo blagovno znamko, kar na koncu vpliva na odločitve o nakupu mesece pozneje v dolgih prodajnih ciklih B2B.

Praktična vrednost: Zagotavlja merljive podatke za prikaz učinkovitosti oglaševalskih akcij blagovne znamke finančnim direktorjem in deležnikom, ki potrebujejo konkretne številke, ki presegajo meritve nečimrnosti.

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU