1 min. branja

Kaj so stroški pridobivanja strank?

Podjetja morajo porabiti denar, da bi pritegnila stranke in jih prepričala, da kupijo njihove izdelke ali storitve. Ta odhodek je znan kot strošek pridobitve stranke.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Podjetja morajo porabiti denar, da bi pritegnila stranke in jih prepričala, da kupijo njihove izdelke ali storitve. Ta odhodek je znan kot strošek pridobitve stranke. To je ključna metrika, ki podjetjem pomaga razumeti, kako dobičkonosne so njihove stranke in kako učinkovito ustvarjajo prodajo.

Za izračun teh stroškov podjetja seštejejo vse stroške, povezane s trženjem in prodajo, nato pa to skupno razdelijo s številom novih strank, pridobljenih v določenem obdobju. To jim daje jasno sliko o tem, koliko vlagajo, da bi pritegnili vsako novo stranko.

S pozornim spremljanjem te številke lahko podjetja sprejemajo pametnejše odločitve o svojih tržnih strategijah in dodeljevanju proračuna. Če so stroški previsoki v primerjavi z vrednostjo, ki jo prinaša vsaka stranka, je morda čas, da ponovno razmislimo o pristopih ali ciljamo na različne segmente strank.

Razumevanje in optimizacija stroškov pridobivanja strank je ključnega pomena za trajnostno rast in dolgoročni uspeh v današnjem konkurenčnem poslovnem okolju.

Delite članek
Podobni članki
Meta AI UK je dobila zeleno luč za razvoj
2 min. branja

Meta AI UK je dobila zeleno luč za razvoj

Meta AI UK je pridobila dovoljenje za uporabo javnih objav odraslih uporabnikov Facebooka in Instagrama za usposabljanje AI. Ta pomemben razvoj omogoča pobudi AI s sedežem v Združenem kraljestvu, da izkoristi vsebino, ki jo ustvarijo uporabniki, za izboljšanje svojih modelov umetne inteligence.

Preberite članek
Vodnik po oglasih v storitvi Meta: izboljšajte praznične oglaševalske akcije za e-trgovino
4 min. branja

Vodnik po oglasih v storitvi Meta: izboljšajte praznične oglaševalske akcije za e-trgovino

S bližajočim se božičnim obdobjem in črnim petkom se podjetja za e-poslovanje pripravljajo na eno najbolj obremenjenih nakupovalnih sezon v letu. Meta in njene platforme, zlasti Facebook in Instagram, igrajo ključno vlogo v marketinških kampanjah skozi vse leto. Med največjimi nakupovalnimi prazniki jih tržniki razumljivo ne morejo izpustiti. Za pomoč podjetjem je Meta ustvarila obsežen […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+