1 min. branja

Kaj so stroški pridobivanja strank?

Podjetja morajo porabiti denar, da bi pritegnila stranke in jih prepričala, da kupijo njihove izdelke ali storitve. Ta odhodek je znan kot strošek pridobitve stranke.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Podjetja morajo porabiti denar, da bi pritegnila stranke in jih prepričala, da kupijo njihove izdelke ali storitve. Ta odhodek je znan kot strošek pridobitve stranke. To je ključna metrika, ki podjetjem pomaga razumeti, kako dobičkonosne so njihove stranke in kako učinkovito ustvarjajo prodajo.

Za izračun teh stroškov podjetja seštejejo vse stroške, povezane s trženjem in prodajo, nato pa to skupno razdelijo s številom novih strank, pridobljenih v določenem obdobju. To jim daje jasno sliko o tem, koliko vlagajo, da bi pritegnili vsako novo stranko.

S pozornim spremljanjem te številke lahko podjetja sprejemajo pametnejše odločitve o svojih tržnih strategijah in dodeljevanju proračuna. Če so stroški previsoki v primerjavi z vrednostjo, ki jo prinaša vsaka stranka, je morda čas, da ponovno razmislimo o pristopih ali ciljamo na različne segmente strank.

Razumevanje in optimizacija stroškov pridobivanja strank je ključnega pomena za trajnostno rast in dolgoročni uspeh v današnjem konkurenčnem poslovnem okolju.

Delite članek
Podobni članki
Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.
3 min. branja

Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.

Meta razširja oceno priložnosti – metriko, ki v Upravitelju oglasov takoj pokaže, kako lahko izboljšate kampanje in zmanjšate stroške. Ta nova metrika, ki temelji na umetni inteligenci, je po testiranju dosegla več oglaševalcev. Zagotavlja jasno oceno kampanje in konkretne predloge za izboljšave.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti
3 min. branja

Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti

Pred kratkim so bile tri velike britanske maloprodajne blagovne znamke – Marks & Spencer, Co-op in Harrods – žrtve obsežnih kibernetskih napadov, ki so močno ovirali njihovo delovanje in razkrili resne varnostne vrzeli v njihovih informacijskih sistemih. Ti incidenti opozarjajo na vse večje grožnje kibernetski varnosti, s katerimi se sooča maloprodajni sektor v Združenem kraljestvu, […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+