1 min. branja

Kaj so stroški pridobivanja strank?

Podjetja morajo porabiti denar, da bi pritegnila stranke in jih prepričala, da kupijo njihove izdelke ali storitve. Ta odhodek je znan kot strošek pridobitve stranke.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Podjetja morajo porabiti denar, da bi pritegnila stranke in jih prepričala, da kupijo njihove izdelke ali storitve. Ta odhodek je znan kot strošek pridobitve stranke. To je ključna metrika, ki podjetjem pomaga razumeti, kako dobičkonosne so njihove stranke in kako učinkovito ustvarjajo prodajo.

Za izračun teh stroškov podjetja seštejejo vse stroške, povezane s trženjem in prodajo, nato pa to skupno razdelijo s številom novih strank, pridobljenih v določenem obdobju. To jim daje jasno sliko o tem, koliko vlagajo, da bi pritegnili vsako novo stranko.

S pozornim spremljanjem te številke lahko podjetja sprejemajo pametnejše odločitve o svojih tržnih strategijah in dodeljevanju proračuna. Če so stroški previsoki v primerjavi z vrednostjo, ki jo prinaša vsaka stranka, je morda čas, da ponovno razmislimo o pristopih ali ciljamo na različne segmente strank.

Razumevanje in optimizacija stroškov pridobivanja strank je ključnega pomena za trajnostno rast in dolgoročni uspeh v današnjem konkurenčnem poslovnem okolju.

Delite članek
Podobni članki
Meta sodeluje z eBayem: Novo obdobje za Facebook Marketplace
2 min. branja

Meta sodeluje z eBayem: Novo obdobje za Facebook Marketplace

Meta sodeluje z eBayem. To prelomno partnerstvo bo Facebookovi tržnici omogočilo neposredno prikazovanje eBayevih ponudb, poroča CNBC. Ta strateška poteza je odgovor na novembrsko odločitev Evropske komisije, ki je družbi Meta zaradi kršitve protimonopolnih predpisov EU naložila globo v višini 797 milijonov EUR.

Preberite članek
Nova pravila Meta: Dramatičen premik v pristopu k moderiranju vsebin
2 min. branja

Nova pravila Meta: Dramatičen premik v pristopu k moderiranju vsebin

Meta nova pravila spreminjajo platformo, saj je Facebook, matično podjetje Instagrama, napovedal korenite spremembe svojih pravil za moderiranje vsebin v Združenih državah Amerike. Najpomembnejša sprememba je ukinitev neodvisnega programa za preverjanje dejstev, ki ga bo nadomestil sistem, ki ga vodi skupnost, podoben X-ovemu sistemu Community Notes. Do te odločitve prihaja, ko si Mark Zuckerberg prizadeva […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+