Povratne povezave so ključnega pomena za SEO in signalizirajo iskalnikom, kot je Google, da je vaše spletno mesto avtoritativno. To so povezave z drugih spletnih mest na vaše, z visokokakovostnimi povratnimi povezavami, ki povečujejo vaše uvrstitve in prepoznavnost pri iskanju. Kot element SEO zunaj strani, povratno povezovanje dopolnjuje prizadevanja SEO na strani. Kakovostne povratne povezave delujejo kot priporočila, ki priporočajo vašo vsebino drugim. Iskalnikom pomagajo določiti avtoriteto in ustreznost vašega spletnega mesta za določene poizvedbe. Bolj kot je vaša vsebina prikazana prek povratnih povezav, bolj Google nagrajuje vaše spletno mesto. Zaradi tega je povratna povezava bistvena sestavina učinkovite strategije SEO, ki neposredno vpliva na promet vašega spletnega mesta in splošno spletno prisotnost.
CMO-ji sprejemajo generativno umetno inteligenco kljub omejenemu razumevanju
Generativna umetna inteligenca postaja vse bolj priljubljena v trženju, saj 90 % organizacij načrtuje vlaganje vanjo. Vendar pa je zaskrbljujoče, da velika večina direktorjev trženja priznava, da ne razumejo popolnoma te tehnologije ali njenega potencialnega vpliva na poslovne procese. To pomanjkanje znanja lahko ovira sprejetje naprednejših aplikacij umetne inteligence, ki ponujajo pomembne koristi, ne le […]