1 min. branja

Kaj so podatki brez strank?

Podatki ničelne stranke so informacije, ki jih stranke namerno in proaktivno delijo s podjetjem. Za razliko od podatkov prve stranke (ki jih opazimo na podlagi vedenja strank) ali podatkov tretje stranke (pridobljenih iz zunanjih virov), podatke ničelne stranke potrošniki izrecno zagotovijo z neposrednimi interakcijami, kot so centri za preference, kvizi, ankete, posodobitve profilov in nakupne […]

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Podatki ničelne stranke so informacije, ki jih stranke namerno in proaktivno delijo s podjetjem. Za razliko od podatkov prve stranke (ki jih opazimo na podlagi vedenja strank) ali podatkov tretje stranke (pridobljenih iz zunanjih virov), podatke ničelne stranke potrošniki izrecno zagotovijo z neposrednimi interakcijami, kot so centri za preference, kvizi, ankete, posodobitve profilov in nakupne namere.

Ključne značilnosti:

  • Prostovoljno deljenje: Stranke se dejavno odločijo, da bodo te podatke posredovale.
  • visoka natančnost: Podatki prihajajo neposredno od vira (stranke)
  • kontekstualni: pogosto vključujejo preference, namere in osebni kontekst
  • temeljijo na dovoljenju: zbirajo se s popolno preglednostjo in soglasjem

Koristi:

  • Močnejša personalizacija brez skrbi glede zasebnosti
  • Kakovostnejši podatki za prilagajanje priporočil
  • Večje zaupanje strank zaradi preglednega zbiranja podatkov
  • Manjša odvisnost od piškotkov in sledenja tretjih oseb
  • Večja zmožnost predvidevanja potreb strank

Blagovne znamke za e-trgovino zbirajo podatke, ki jih ne posredujejo druge osebe, z interaktivnimi kvizi, slogovnimi profili, seznami želja, obrazci za povratne informacije o izdelkih in preferenčnimi centri, ki strankam omogočajo, da nadzorujejo svojo nakupovalno izkušnjo.

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU