1 min. branja

Kaj so podatki brez strank?

Podatki ničelne stranke so informacije, ki jih stranke namerno in proaktivno delijo s podjetjem. Za razliko od podatkov prve stranke (ki jih opazimo na podlagi vedenja strank) ali podatkov tretje stranke (pridobljenih iz zunanjih virov), podatke ničelne stranke potrošniki izrecno zagotovijo z neposrednimi interakcijami, kot so centri za preference, kvizi, ankete, posodobitve profilov in nakupne […]

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Podatki ničelne stranke so informacije, ki jih stranke namerno in proaktivno delijo s podjetjem. Za razliko od podatkov prve stranke (ki jih opazimo na podlagi vedenja strank) ali podatkov tretje stranke (pridobljenih iz zunanjih virov), podatke ničelne stranke potrošniki izrecno zagotovijo z neposrednimi interakcijami, kot so centri za preference, kvizi, ankete, posodobitve profilov in nakupne namere.

Ključne značilnosti:

  • Prostovoljno deljenje: Stranke se dejavno odločijo, da bodo te podatke posredovale.
  • visoka natančnost: Podatki prihajajo neposredno od vira (stranke)
  • kontekstualni: pogosto vključujejo preference, namere in osebni kontekst
  • temeljijo na dovoljenju: zbirajo se s popolno preglednostjo in soglasjem

Koristi:

  • Močnejša personalizacija brez skrbi glede zasebnosti
  • Kakovostnejši podatki za prilagajanje priporočil
  • Večje zaupanje strank zaradi preglednega zbiranja podatkov
  • Manjša odvisnost od piškotkov in sledenja tretjih oseb
  • Večja zmožnost predvidevanja potreb strank

Blagovne znamke za e-trgovino zbirajo podatke, ki jih ne posredujejo druge osebe, z interaktivnimi kvizi, slogovnimi profili, seznami želja, obrazci za povratne informacije o izdelkih in preferenčnimi centri, ki strankam omogočajo, da nadzorujejo svojo nakupovalno izkušnjo.

Delite članek
Podobni članki
Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku
3 min. branja

Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku

Številke so osupljive. Nova študija, v kateri je sodelovalo 24.000 kupcev po vsem svetu, razkriva, da jih 70 % pričakuje, da bodo do leta 2030 večino svojih nakupov opravili prek družbenih medijev. To pomeni, da bodo spletna mesta za e-trgovanje v slogu Amazona, ki prevladujejo danes, v petih letih lahko postala relikvija. Revolucija družabnega nakupovanja […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil
3 min. branja

EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil

Evropska komisija pripravlja zgodovinsko stroge ukrepe proti odpadkom v modni industriji. Od leta 2026 bodo morale blagovne znamke dokazati, da nimajo druge možnosti kot uničiti neprodana oblačila. Za modne velikane se začenja novo obdobje – konec tihega odstranjevanja zalog.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU