1 min. branja

Kaj so podatki brez strank?

Podatki ničelne stranke so informacije, ki jih stranke namerno in proaktivno delijo s podjetjem. Za razliko od podatkov prve stranke (ki jih opazimo na podlagi vedenja strank) ali podatkov tretje stranke (pridobljenih iz zunanjih virov), podatke ničelne stranke potrošniki izrecno zagotovijo z neposrednimi interakcijami, kot so centri za preference, kvizi, ankete, posodobitve profilov in nakupne […]

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Podatki ničelne stranke so informacije, ki jih stranke namerno in proaktivno delijo s podjetjem. Za razliko od podatkov prve stranke (ki jih opazimo na podlagi vedenja strank) ali podatkov tretje stranke (pridobljenih iz zunanjih virov), podatke ničelne stranke potrošniki izrecno zagotovijo z neposrednimi interakcijami, kot so centri za preference, kvizi, ankete, posodobitve profilov in nakupne namere.

Ključne značilnosti:

  • Prostovoljno deljenje: Stranke se dejavno odločijo, da bodo te podatke posredovale.
  • visoka natančnost: Podatki prihajajo neposredno od vira (stranke)
  • kontekstualni: pogosto vključujejo preference, namere in osebni kontekst
  • temeljijo na dovoljenju: zbirajo se s popolno preglednostjo in soglasjem

Koristi:

  • Močnejša personalizacija brez skrbi glede zasebnosti
  • Kakovostnejši podatki za prilagajanje priporočil
  • Večje zaupanje strank zaradi preglednega zbiranja podatkov
  • Manjša odvisnost od piškotkov in sledenja tretjih oseb
  • Večja zmožnost predvidevanja potreb strank

Blagovne znamke za e-trgovino zbirajo podatke, ki jih ne posredujejo druge osebe, z interaktivnimi kvizi, slogovnimi profili, seznami želja, obrazci za povratne informacije o izdelkih in preferenčnimi centri, ki strankam omogočajo, da nadzorujejo svojo nakupovalno izkušnjo.

Delite članek
Podobni članki
Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano
4 min. branja

Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano

Digitalno oglaševanje se spreminja hitreje kot kdaj koli prej, zato morajo blagovne znamke e-trgovine in marketinške agencije slediti novim izzivom in priložnostim. V poročilu Industry Pulse Report je prikazano, kateri trendi, grožnje, globoke napake in inovacije bodo zaznamovali spletno oglaševanje v prihodnjem letu. Temelji na mnenjih strokovnjakov s področja digitalnih medijev – oglaševalcev, agencij, oglaševalskih […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Ključni kazalniki uspešnosti v trženju uspešnosti
7 min. branja

Ključni kazalniki uspešnosti v trženju uspešnosti

Ste se že srečali s kratico KPI? Če delate na področju trženja uspešnosti, se izrazu ključni kazalniki uspešnosti ne morete izogniti. Za vse, ki želite svoje spletno poslovanje oceniti na podlagi podatkov in ne intuicije, je tu obsežen vodnik po metrikah. Kaj točno pomenijo ključni kazalniki uspešnosti, katere morate spremljati in kako jih analizirati?

Daniela Marušková Daniela Marušková
CMO ui42
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+