Začasne številčne kode, poslane prek SMS ali aplikacije za preverjanje identitete uporabnika med spletnimi transakcijami. Običajno veljajo od 30 do 60 sekund in služijo kot drugi dejavnik avtentikacije za potrditev nakupov. Vendar goljufi vse pogosteje izkoriščajo OTP s pomočjo socialnega inženiringa, s katerim potrošnike prelisičijo, da jim posredujejo te kode in tako obidejo varnostne ukrepe ter opravijo nepooblaščene transakcije.
Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku
Številke so osupljive. Nova študija, v kateri je sodelovalo 24.000 kupcev po vsem svetu, razkriva, da jih 70 % pričakuje, da bodo do leta 2030 večino svojih nakupov opravili prek družbenih medijev. To pomeni, da bodo spletna mesta za e-trgovanje v slogu Amazona, ki prevladujejo danes, v petih letih lahko postala relikvija. Revolucija družabnega nakupovanja […]