1 min. branja

Kaj so blagovne znamke Direct-to-Consumer (DTC)?

Blagovne znamke neposredno potrošnikom (DTC) so podjetja, ki proizvajajo in prodajajo svoje izdelke neposredno potrošnikom, pri čemer zaobidejo tradicionalne posrednike, kot so trgovci na debelo, distributerji in trgovci na drobno. Te blagovne znamke običajno delujejo prek lastnih platform za e-poslovanje, spletnih mest in včasih fizičnih trgovin, pri čemer ohranjajo popoln nadzor nad razvojem izdelkov, trženjem, […]

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Blagovne znamke neposredno potrošnikom (DTC) so podjetja, ki proizvajajo in prodajajo svoje izdelke neposredno potrošnikom, pri čemer zaobidejo tradicionalne posrednike, kot so trgovci na debelo, distributerji in trgovci na drobno. Te blagovne znamke običajno delujejo prek lastnih platform za e-poslovanje, spletnih mest in včasih fizičnih trgovin, pri čemer ohranjajo popoln nadzor nad razvojem izdelkov, trženjem, prodajo in odnosi s strankami. Blagovne znamke DTC se pogosto osredotočajo na ustvarjanje močne identitete blagovne znamke, ponujanje prilagojenih izkušenj in izkoriščanje vpogledov, ki temeljijo na podatkih, da bi zadovoljili posebne potrebe in želje strank.

Delite članek
Podobni članki
Strategija affiliate trženja korak za korakom: Izbira programov in vodenje prometa
9 min. branja

Strategija affiliate trženja korak za korakom: Izbira programov in vodenje prometa

Partnersko trženje je v poslovnem svetu postalo nekaj običajnega. Raziskave kažejo, da skoraj 80 % podjetij uporablja partnerska omrežja za pospeševanje prodaje. Če se bo ta trend nadaljeval, bi lahko svetovni izdatki za partnersko trženje do leta 2031 dosegli 39 milijard dolarjev. Še nikoli ni bilo primernejšega časa, da se vključite v akcijo. V tem […]

Milan Novakovic Milan Novakovic
Founder & CEO, HIREQUARTERS
Preberite članek
Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg
3 min. branja

Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg

Za vse e-trgovce, ki videoposnetke urejate do 15 sekund, imamo nove podatke TikToka, ki bodo morda spremenili vse vaše početje. Platforma je prejšnji teden objavila nekaj odmevnih statističnih podatkov iz analitike za prvo četrtletje. Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, močno prekašajo krajše videoposnetke. Ja, tudi mi smo bili presenečeni. To je v nasprotju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Upravljanje transporta v logistiki
11 min. branja

Upravljanje transporta v logistiki

Upravljanje prevoza je bistvenega pomena za učinkovito logistiko, saj zagotavlja nemoten pretok blaga po dobavnih verigah. Vključuje izbiro pravih prevoznikov, optimizacijo poti in integracijo tehnologije za zmanjšanje stroškov in izboljšanje hitrosti dostave. S širjenjem globalizacije se logistična podjetja soočajo z vse večjimi izzivi, od prevoza na dolge razdalje do izpolnjevanja vse večjih pričakovanj strank glede […]

Michaela Královičová Michaela Královičová
CEO Infinity Forwarding
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+