Blagovne znamke neposredno potrošnikom (DTC) so podjetja, ki proizvajajo in prodajajo svoje izdelke neposredno potrošnikom, pri čemer zaobidejo tradicionalne posrednike, kot so trgovci na debelo, distributerji in trgovci na drobno. Te blagovne znamke običajno delujejo prek lastnih platform za e-poslovanje, spletnih mest in včasih fizičnih trgovin, pri čemer ohranjajo popoln nadzor nad razvojem izdelkov, trženjem, prodajo in odnosi s strankami. Blagovne znamke DTC se pogosto osredotočajo na ustvarjanje močne identitete blagovne znamke, ponujanje prilagojenih izkušenj in izkoriščanje vpogledov, ki temeljijo na podatkih, da bi zadovoljili posebne potrebe in želje strank.
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.