Blagovne znamke neposredno potrošnikom (DTC) so podjetja, ki proizvajajo in prodajajo svoje izdelke neposredno potrošnikom, pri čemer zaobidejo tradicionalne posrednike, kot so trgovci na debelo, distributerji in trgovci na drobno. Te blagovne znamke običajno delujejo prek lastnih platform za e-poslovanje, spletnih mest in včasih fizičnih trgovin, pri čemer ohranjajo popoln nadzor nad razvojem izdelkov, trženjem, prodajo in odnosi s strankami. Blagovne znamke DTC se pogosto osredotočajo na ustvarjanje močne identitete blagovne znamke, ponujanje prilagojenih izkušenj in izkoriščanje vpogledov, ki temeljijo na podatkih, da bi zadovoljili posebne potrebe in želje strank.
Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute
Tu je posodobitev platforme, ki bo spremenila način, kako milijoni ljudi delijo videoposnetke. Ker Facebook poenostavlja ustvarjanje videoposnetkov, je pravkar napovedal, da bo v prihodnjih mesecih vsak videoposnetek, naložen na platformo, samodejno postal kolut. Nič več izbiranja med različnimi formati – zdaj je vse poenoteno. Razčlenimo, kaj ta poteza dejansko pomeni za vse, ki ustvarjajo […]