1 min. branja

Kaj so Big Data?

Analitika velikih podatkov je proces zbiranja, obdelave, čiščenja in analize velikih količin strukturiranih in nestrukturiranih podatkov za pridobivanje uporabnih vpogledov. To vključuje napredne analitične tehnike, kot so podatkovno rudarjenje, napovedna analitika in strojno učenje za pretvorbo neobdelanih podatkov v smiselne informacije.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Analitika velikih podatkov je proces zbiranja, obdelave, čiščenja in analize velikih količin strukturiranih in nestrukturiranih podatkov za pridobivanje uporabnih vpogledov. To vključuje napredne analitične tehnike, kot so podatkovno rudarjenje, napovedna analitika in strojno učenje za pretvorbo neobdelanih podatkov v smiselne informacije.

Ključne komponente:

  1. Zbiranje podatkov: Organizacije zbirajo podatke iz različnih virov, vključno z družbenimi mediji, napravami IoT, mobilnimi aplikacijami in transakcijskimi sistemi.
  2. Obdelava podatkov: Zbrani podatki se očistijo in organizirajo za analizo. To lahko vključuje shranjevanje podatkov v podatkovnih jezerih ali skladiščih.
  3. Analiza podatkov: Napredne analitične metode se uporabljajo za prepoznavanje vzorcev, trendov in korelacij v podatkih.
  4. Ustvarjanje vpogleda: Zadnji korak vključuje interpretacijo rezultatov za informiranje o strateških odločitvah.

Prednosti analitike velikih podatkov

  1. Izboljšano odločanje: Organizacije lahko sprejemajo informirane odločitve na podlagi celovitih analiz tržnih trendov in vedenja strank.
  2. Stroškovna učinkovitost: Z prepoznavanjem neučinkovitosti z analizo podatkov lahko podjetja racionalizirajo poslovanje in zmanjšajo stroške.
  3. Izboljšane izkušnje strank: Prilagojene marketinške akcije, ki temeljijo na podatkih o strankah, vodijo do večje angažiranosti in zadovoljstva.
  4. Vpogledi v realnem času: Sposobnost analize podatkov, ko so ustvarjeni, omogoča podjetjem, da se hitro odzovejo na spremembe na trgu.
Delite članek
Podobni članki
Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025
2 min. branja

Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025

Glavni izvršni direktor Sundar Pichai je v izjavi ob objavi poslovnih rezultatov družbe Alphabet za četrto četrtletje 2024 povedal, da namerava v letu 2025 za kapitalske izdatke porabiti približno 75 milijard dolarjev. To je znatno povečanje v primerjavi z 32,3 milijarde dolarjev, ki so jih porabili leta 2023, in kaže, kako se povečuje konkurenca med […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi
3 min. branja

Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi

Video vsebina pritegne pozornost – to opažamo na skoraj vseh platformah. Na Instagramu prevladujejo kolute, Facebook je poln videoposnetkov in celo YouTube, ki temelji na videoposnetkih, ima svoje kratke hlače. In končno, z njimi se srečujemo tudi v e-trgovini pri predstavitvi izdelkov. Poslovno omrežje LinkedIn je poročalo, da se je gledanost videoposnetkov na letni ravni […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+