1 min. branja

Kaj so Big Data?

Analitika velikih podatkov je proces zbiranja, obdelave, čiščenja in analize velikih količin strukturiranih in nestrukturiranih podatkov za pridobivanje uporabnih vpogledov. To vključuje napredne analitične tehnike, kot so podatkovno rudarjenje, napovedna analitika in strojno učenje za pretvorbo neobdelanih podatkov v smiselne informacije.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Analitika velikih podatkov je proces zbiranja, obdelave, čiščenja in analize velikih količin strukturiranih in nestrukturiranih podatkov za pridobivanje uporabnih vpogledov. To vključuje napredne analitične tehnike, kot so podatkovno rudarjenje, napovedna analitika in strojno učenje za pretvorbo neobdelanih podatkov v smiselne informacije.

Ključne komponente:

  1. Zbiranje podatkov: Organizacije zbirajo podatke iz različnih virov, vključno z družbenimi mediji, napravami IoT, mobilnimi aplikacijami in transakcijskimi sistemi.
  2. Obdelava podatkov: Zbrani podatki se očistijo in organizirajo za analizo. To lahko vključuje shranjevanje podatkov v podatkovnih jezerih ali skladiščih.
  3. Analiza podatkov: Napredne analitične metode se uporabljajo za prepoznavanje vzorcev, trendov in korelacij v podatkih.
  4. Ustvarjanje vpogleda: Zadnji korak vključuje interpretacijo rezultatov za informiranje o strateških odločitvah.

Prednosti analitike velikih podatkov

  1. Izboljšano odločanje: Organizacije lahko sprejemajo informirane odločitve na podlagi celovitih analiz tržnih trendov in vedenja strank.
  2. Stroškovna učinkovitost: Z prepoznavanjem neučinkovitosti z analizo podatkov lahko podjetja racionalizirajo poslovanje in zmanjšajo stroške.
  3. Izboljšane izkušnje strank: Prilagojene marketinške akcije, ki temeljijo na podatkih o strankah, vodijo do večje angažiranosti in zadovoljstva.
  4. Vpogledi v realnem času: Sposobnost analize podatkov, ko so ustvarjeni, omogoča podjetjem, da se hitro odzovejo na spremembe na trgu.
Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU