1 min. branja

Kaj so Big Data?

Analitika velikih podatkov je proces zbiranja, obdelave, čiščenja in analize velikih količin strukturiranih in nestrukturiranih podatkov za pridobivanje uporabnih vpogledov. To vključuje napredne analitične tehnike, kot so podatkovno rudarjenje, napovedna analitika in strojno učenje za pretvorbo neobdelanih podatkov v smiselne informacije.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Analitika velikih podatkov je proces zbiranja, obdelave, čiščenja in analize velikih količin strukturiranih in nestrukturiranih podatkov za pridobivanje uporabnih vpogledov. To vključuje napredne analitične tehnike, kot so podatkovno rudarjenje, napovedna analitika in strojno učenje za pretvorbo neobdelanih podatkov v smiselne informacije.

Ključne komponente:

  1. Zbiranje podatkov: Organizacije zbirajo podatke iz različnih virov, vključno z družbenimi mediji, napravami IoT, mobilnimi aplikacijami in transakcijskimi sistemi.
  2. Obdelava podatkov: Zbrani podatki se očistijo in organizirajo za analizo. To lahko vključuje shranjevanje podatkov v podatkovnih jezerih ali skladiščih.
  3. Analiza podatkov: Napredne analitične metode se uporabljajo za prepoznavanje vzorcev, trendov in korelacij v podatkih.
  4. Ustvarjanje vpogleda: Zadnji korak vključuje interpretacijo rezultatov za informiranje o strateških odločitvah.

Prednosti analitike velikih podatkov

  1. Izboljšano odločanje: Organizacije lahko sprejemajo informirane odločitve na podlagi celovitih analiz tržnih trendov in vedenja strank.
  2. Stroškovna učinkovitost: Z prepoznavanjem neučinkovitosti z analizo podatkov lahko podjetja racionalizirajo poslovanje in zmanjšajo stroške.
  3. Izboljšane izkušnje strank: Prilagojene marketinške akcije, ki temeljijo na podatkih o strankah, vodijo do večje angažiranosti in zadovoljstva.
  4. Vpogledi v realnem času: Sposobnost analize podatkov, ko so ustvarjeni, omogoča podjetjem, da se hitro odzovejo na spremembe na trgu.
Delite članek
Podobni članki
Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute
5 min. branja

Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute

Tu je posodobitev platforme, ki bo spremenila način, kako milijoni ljudi delijo videoposnetke. Ker Facebook poenostavlja ustvarjanje videoposnetkov, je pravkar napovedal, da bo v prihodnjih mesecih vsak videoposnetek, naložen na platformo, samodejno postal kolut. Nič več izbiranja med različnimi formati – zdaj je vse poenoteno. Razčlenimo, kaj ta poteza dejansko pomeni za vse, ki ustvarjajo […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino
3 min. branja

Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino

Kar se je začelo kot enkratna naložba v romunsko nakupovalno središče v višini 3 milijonov evrov, je dejansko del nečesa veliko večjega. Medtem ko večina trgovcev na drobno zmanjšuje obseg prodaje, se francoski velikan Leroy Merlin podvaja v Vzhodni Evropi z načrtom, ki bi lahko spremenil celotno področje “naredi sam”.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne
3 min. branja

Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne

Microsoftovo oglaševanje je pravkar objavilo največje posodobitve v zadnjih mesecih, s katerimi odpravlja glavne težave, ki motijo oglaševalce. S temi spremembami bi lahko platforma končno postala resna alternativa Google Ads. Od prenovljenega poročanja do velikih sprememb logike Performance Max in poenostavljenega uvoza med platformami – tukaj je tisto, kar je pomembno za vaše kampanje.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+