1 min. branja

Kaj je združevanje v pakete?

Strategija trženja in določanja cen, pri kateri se več izdelkov ali storitev združi in prodaja skupaj kot en paket ali enota, običajno po ceni, ki je nižja od vsote cen posameznih izdelkov.Ključne koristi: Povečanje povprečne vrednosti naročila (AOV) ustvarja zaznano vrednost za stranke Pomaga premakniti zaloge, ki se počasi prodajajo razlikovanje od konkurence Poenostavlja nakupne […]

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Strategija trženja in določanja cen, pri kateri se več izdelkov ali storitev združi in prodaja skupaj kot en paket ali enota, običajno po ceni, ki je nižja od vsote cen posameznih izdelkov.Ključne koristi:

  • Povečanje povprečne vrednosti naročila (AOV)
  • ustvarja zaznano vrednost za stranke
  • Pomaga premakniti zaloge, ki se počasi prodajajo
  • razlikovanje od konkurence
  • Poenostavlja nakupne odločitve za stranke

Vrste združevanja:

  • Čisti paketi: Izdelki so na voljo samo v paketu
  • Mešani paketi: Izdelki so na voljo posamezno in v paketih
  • Medkategorijski paketi: Združevanje dopolnilnih izdelkov iz različnih kategorij

Cenovne strategije:

  • Običajno so cene za 5-15 % nižje od kombiniranih posameznih cen
  • Lahko poudarijo prihranke ali se osredotočijo na udobje in združljivost

Primeri:

  • Vrednostni obroki hitre prehrane
  • Programski paketi (Microsoft Office)
  • Telekomunikacijski paketi (internet, telefon, televizija)
  • Dodatki za izdelke (fotoaparat z objektivom, ohišje in pomnilniška kartica)

Učinkovitost: Vključeni izdelki se med seboj dopolnjujejo ali rešujejo povezane potrebe kupcev.

Delite članek
Podobni članki
Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute
5 min. branja

Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute

Tu je posodobitev platforme, ki bo spremenila način, kako milijoni ljudi delijo videoposnetke. Ker Facebook poenostavlja ustvarjanje videoposnetkov, je pravkar napovedal, da bo v prihodnjih mesecih vsak videoposnetek, naložen na platformo, samodejno postal kolut. Nič več izbiranja med različnimi formati – zdaj je vse poenoteno. Razčlenimo, kaj ta poteza dejansko pomeni za vse, ki ustvarjajo […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino
3 min. branja

Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino

Kar se je začelo kot enkratna naložba v romunsko nakupovalno središče v višini 3 milijonov evrov, je dejansko del nečesa veliko večjega. Medtem ko večina trgovcev na drobno zmanjšuje obseg prodaje, se francoski velikan Leroy Merlin podvaja v Vzhodni Evropi z načrtom, ki bi lahko spremenil celotno področje “naredi sam”.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne
3 min. branja

Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne

Microsoftovo oglaševanje je pravkar objavilo največje posodobitve v zadnjih mesecih, s katerimi odpravlja glavne težave, ki motijo oglaševalce. S temi spremembami bi lahko platforma končno postala resna alternativa Google Ads. Od prenovljenega poročanja do velikih sprememb logike Performance Max in poenostavljenega uvoza med platformami – tukaj je tisto, kar je pomembno za vaše kampanje.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+