1 min. branja

Kaj je združevanje v pakete?

Strategija trženja in določanja cen, pri kateri se več izdelkov ali storitev združi in prodaja skupaj kot en paket ali enota, običajno po ceni, ki je nižja od vsote cen posameznih izdelkov.Ključne koristi: Povečanje povprečne vrednosti naročila (AOV) ustvarja zaznano vrednost za stranke Pomaga premakniti zaloge, ki se počasi prodajajo razlikovanje od konkurence Poenostavlja nakupne […]

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Strategija trženja in določanja cen, pri kateri se več izdelkov ali storitev združi in prodaja skupaj kot en paket ali enota, običajno po ceni, ki je nižja od vsote cen posameznih izdelkov.Ključne koristi:

  • Povečanje povprečne vrednosti naročila (AOV)
  • ustvarja zaznano vrednost za stranke
  • Pomaga premakniti zaloge, ki se počasi prodajajo
  • razlikovanje od konkurence
  • Poenostavlja nakupne odločitve za stranke

Vrste združevanja:

  • Čisti paketi: Izdelki so na voljo samo v paketu
  • Mešani paketi: Izdelki so na voljo posamezno in v paketih
  • Medkategorijski paketi: Združevanje dopolnilnih izdelkov iz različnih kategorij

Cenovne strategije:

  • Običajno so cene za 5-15 % nižje od kombiniranih posameznih cen
  • Lahko poudarijo prihranke ali se osredotočijo na udobje in združljivost

Primeri:

  • Vrednostni obroki hitre prehrane
  • Programski paketi (Microsoft Office)
  • Telekomunikacijski paketi (internet, telefon, televizija)
  • Dodatki za izdelke (fotoaparat z objektivom, ohišje in pomnilniška kartica)

Učinkovitost: Vključeni izdelki se med seboj dopolnjujejo ali rešujejo povezane potrebe kupcev.

Delite članek
Podobni članki
Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano
4 min. branja

Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano

Digitalno oglaševanje se spreminja hitreje kot kdaj koli prej, zato morajo blagovne znamke e-trgovine in marketinške agencije slediti novim izzivom in priložnostim. V poročilu Industry Pulse Report je prikazano, kateri trendi, grožnje, globoke napake in inovacije bodo zaznamovali spletno oglaševanje v prihodnjem letu. Temelji na mnenjih strokovnjakov s področja digitalnih medijev – oglaševalcev, agencij, oglaševalskih […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Ključni kazalniki uspešnosti v trženju uspešnosti
7 min. branja

Ključni kazalniki uspešnosti v trženju uspešnosti

Ste se že srečali s kratico KPI? Če delate na področju trženja uspešnosti, se izrazu ključni kazalniki uspešnosti ne morete izogniti. Za vse, ki želite svoje spletno poslovanje oceniti na podlagi podatkov in ne intuicije, je tu obsežen vodnik po metrikah. Kaj točno pomenijo ključni kazalniki uspešnosti, katere morate spremljati in kako jih analizirati?

Daniela Marušková Daniela Marušková
CMO ui42
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+