1 min. branja

Kaj je združevanje v pakete?

Strategija trženja in določanja cen, pri kateri se več izdelkov ali storitev združi in prodaja skupaj kot en paket ali enota, običajno po ceni, ki je nižja od vsote cen posameznih izdelkov.Ključne koristi: Povečanje povprečne vrednosti naročila (AOV) ustvarja zaznano vrednost za stranke Pomaga premakniti zaloge, ki se počasi prodajajo razlikovanje od konkurence Poenostavlja nakupne […]

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Strategija trženja in določanja cen, pri kateri se več izdelkov ali storitev združi in prodaja skupaj kot en paket ali enota, običajno po ceni, ki je nižja od vsote cen posameznih izdelkov.Ključne koristi:

  • Povečanje povprečne vrednosti naročila (AOV)
  • ustvarja zaznano vrednost za stranke
  • Pomaga premakniti zaloge, ki se počasi prodajajo
  • razlikovanje od konkurence
  • Poenostavlja nakupne odločitve za stranke

Vrste združevanja:

  • Čisti paketi: Izdelki so na voljo samo v paketu
  • Mešani paketi: Izdelki so na voljo posamezno in v paketih
  • Medkategorijski paketi: Združevanje dopolnilnih izdelkov iz različnih kategorij

Cenovne strategije:

  • Običajno so cene za 5-15 % nižje od kombiniranih posameznih cen
  • Lahko poudarijo prihranke ali se osredotočijo na udobje in združljivost

Primeri:

  • Vrednostni obroki hitre prehrane
  • Programski paketi (Microsoft Office)
  • Telekomunikacijski paketi (internet, telefon, televizija)
  • Dodatki za izdelke (fotoaparat z objektivom, ohišje in pomnilniška kartica)

Učinkovitost: Vključeni izdelki se med seboj dopolnjujejo ali rešujejo povezane potrebe kupcev.

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU