Povprečni zaslužek partnerja za vsak klik na njegove partnerske povezave. Izračuna se tako, da se skupni zaslužek partnerjev deli s številom ustvarjenih klikov. EPC je ključna metrika za ocenjevanje donosnosti programa in primerjavo različnih partnerskih ponudb. Višji EPC pomeni učinkovitejše monetiziranje prometa. Partnerji pogosto uporabljajo EPC za določanje prednosti pri promociji izdelkov, medtem ko trgovci spremljajo EPC, da ocenijo konkurenčnost svojega programa na trgu. EPC se lahko precej razlikuje glede na nišo, cenovno točko izdelka in optimizacijo konverzije.
Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku
Številke so osupljive. Nova študija, v kateri je sodelovalo 24.000 kupcev po vsem svetu, razkriva, da jih 70 % pričakuje, da bodo do leta 2030 večino svojih nakupov opravili prek družbenih medijev. To pomeni, da bodo spletna mesta za e-trgovanje v slogu Amazona, ki prevladujejo danes, v petih letih lahko postala relikvija. Revolucija družabnega nakupovanja […]