1 min. branja

Kaj je zaslužek na klik (EPC)?

Povprečni zaslužek partnerja za vsak klik na njegove partnerske povezave. Izračuna se tako, da se skupni zaslužek partnerjev deli s številom ustvarjenih klikov.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Povprečni zaslužek partnerja za vsak klik na njegove partnerske povezave. Izračuna se tako, da se skupni zaslužek partnerjev deli s številom ustvarjenih klikov. EPC je ključna metrika za ocenjevanje donosnosti programa in primerjavo različnih partnerskih ponudb. Višji EPC pomeni učinkovitejše monetiziranje prometa. Partnerji pogosto uporabljajo EPC za določanje prednosti pri promociji izdelkov, medtem ko trgovci spremljajo EPC, da ocenijo konkurenčnost svojega programa na trgu. EPC se lahko precej razlikuje glede na nišo, cenovno točko izdelka in optimizacijo konverzije.

Delite članek
Podobni članki
Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano
4 min. branja

Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano

Digitalno oglaševanje se spreminja hitreje kot kdaj koli prej, zato morajo blagovne znamke e-trgovine in marketinške agencije slediti novim izzivom in priložnostim. V poročilu Industry Pulse Report je prikazano, kateri trendi, grožnje, globoke napake in inovacije bodo zaznamovali spletno oglaševanje v prihodnjem letu. Temelji na mnenjih strokovnjakov s področja digitalnih medijev – oglaševalcev, agencij, oglaševalskih […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Ključni kazalniki uspešnosti v trženju uspešnosti
7 min. branja

Ključni kazalniki uspešnosti v trženju uspešnosti

Ste se že srečali s kratico KPI? Če delate na področju trženja uspešnosti, se izrazu ključni kazalniki uspešnosti ne morete izogniti. Za vse, ki želite svoje spletno poslovanje oceniti na podlagi podatkov in ne intuicije, je tu obsežen vodnik po metrikah. Kaj točno pomenijo ključni kazalniki uspešnosti, katere morate spremljati in kako jih analizirati?

Daniela Marušková Daniela Marušková
CMO ui42
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+