1 min. branja

Kaj je vsebina, ustvarjena z umetno inteligenco?

Vsebina, ustvarjena z umetno inteligenco, je besedilo, ki ga ustvarijo računalniški algoritmi, ki simulirajo človeško pisanje in razmišljanje. Ti sistemi lahko ustvarijo celotne dele, kot so članki ali objave v družabnih medijih, ali pomagajo pri brainstormingu prek interaktivnih klepetov.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Vsebina, ustvarjena z umetno inteligenco, je besedilo, ki ga ustvarijo računalniški algoritmi, ki simulirajo človeško pisanje in razmišljanje. Ti sistemi lahko ustvarijo celotne dele, kot so članki ali objave v družabnih medijih, ali pomagajo pri brainstormingu prek interaktivnih klepetov. Ker generiranje vsebin AI postaja vse bolj razširjeno, je ključnega pomena, da strokovnjaki razumejo in učinkovito izkoristijo to tehnologijo. Učenje uporabe orodij umetne inteligence lahko poveča produktivnost in ustvarjalnost pri ustvarjanju vsebin, hkrati pa uravnoteži avtomatizacijo s človeškim strokovnim znanjem, da ohrani kakovost in pristnost.

Delite članek
Podobni članki
Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025
2 min. branja

Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025

Glavni izvršni direktor Sundar Pichai je v izjavi ob objavi poslovnih rezultatov družbe Alphabet za četrto četrtletje 2024 povedal, da namerava v letu 2025 za kapitalske izdatke porabiti približno 75 milijard dolarjev. To je znatno povečanje v primerjavi z 32,3 milijarde dolarjev, ki so jih porabili leta 2023, in kaže, kako se povečuje konkurenca med […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi
3 min. branja

Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi

Video vsebina pritegne pozornost – to opažamo na skoraj vseh platformah. Na Instagramu prevladujejo kolute, Facebook je poln videoposnetkov in celo YouTube, ki temelji na videoposnetkih, ima svoje kratke hlače. In končno, z njimi se srečujemo tudi v e-trgovini pri predstavitvi izdelkov. Poslovno omrežje LinkedIn je poročalo, da se je gledanost videoposnetkov na letni ravni […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+