Vsebina, ustvarjena z umetno inteligenco, je besedilo, ki ga ustvarijo računalniški algoritmi, ki simulirajo človeško pisanje in razmišljanje. Ti sistemi lahko ustvarijo celotne dele, kot so članki ali objave v družabnih medijih, ali pomagajo pri brainstormingu prek interaktivnih klepetov. Ker generiranje vsebin AI postaja vse bolj razširjeno, je ključnega pomena, da strokovnjaki razumejo in učinkovito izkoristijo to tehnologijo. Učenje uporabe orodij umetne inteligence lahko poveča produktivnost in ustvarjalnost pri ustvarjanju vsebin, hkrati pa uravnoteži avtomatizacijo s človeškim strokovnim znanjem, da ohrani kakovost in pristnost.
Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025
Glavni izvršni direktor Sundar Pichai je v izjavi ob objavi poslovnih rezultatov družbe Alphabet za četrto četrtletje 2024 povedal, da namerava v letu 2025 za kapitalske izdatke porabiti približno 75 milijard dolarjev. To je znatno povečanje v primerjavi z 32,3 milijarde dolarjev, ki so jih porabili leta 2023, in kaže, kako se povečuje konkurenca med […]