Integrirano trženje na več platformah je strategija, katere cilj je ustvariti brezhibno izkušnjo za potencialne stranke na celotni nakupni poti. Ta pristop vključuje usklajevanje različnih tržnih kanalov za zagotavljanje doslednega in medsebojno povezanega sporočila. Z interakcijo s potrošniki na različnih kontaktnih točkah lahko tržniki uporabijo tehnike, ki temeljijo na podatkih, za razvoj podrobnih profilov strank. Ti profili podjetjem omogočajo, da prilagodijo svoja tržna prizadevanja, izboljšajo splošno izkušnjo strank in spodbujajo zvestobo blagovni znamki. Ključno je zagotoviti, da vsak tržni kanal dopolnjuje druge in vodi občinstvo skozi enotno pripoved, ki se razteza skozi različne medije in stične točke.
Spreminja se nakupno vedenje italijanskih potrošnikov: 57 % jih zdaj nakupuje predvsem prek spleta
Nedavne raziskave kažejo, da se je nakupno vedenje italijanskih potrošnikov precej spremenilo in da so spletni trgi zdaj precej priljubljeni. Študija, ki jo je izvedel Istituto Piepoli v sodelovanju s podjetjem Temu, razkriva zanimive vidike razvijajočega se maloprodajnega okolja.