Integrirano trženje na več platformah je strategija, katere cilj je ustvariti brezhibno izkušnjo za potencialne stranke na celotni nakupni poti. Ta pristop vključuje usklajevanje različnih tržnih kanalov za zagotavljanje doslednega in medsebojno povezanega sporočila. Z interakcijo s potrošniki na različnih kontaktnih točkah lahko tržniki uporabijo tehnike, ki temeljijo na podatkih, za razvoj podrobnih profilov strank. Ti profili podjetjem omogočajo, da prilagodijo svoja tržna prizadevanja, izboljšajo splošno izkušnjo strank in spodbujajo zvestobo blagovni znamki. Ključno je zagotoviti, da vsak tržni kanal dopolnjuje druge in vodi občinstvo skozi enotno pripoved, ki se razteza skozi različne medije in stične točke.
Meta AI UK je dobila zeleno luč za razvoj
Meta AI UK je pridobila dovoljenje za uporabo javnih objav odraslih uporabnikov Facebooka in Instagrama za usposabljanje AI. Ta pomemben razvoj omogoča pobudi AI s sedežem v Združenem kraljestvu, da izkoristi vsebino, ki jo ustvarijo uporabniki, za izboljšanje svojih modelov umetne inteligence.