1 min. branja

Kaj je večkanalna prodaja?

Večkanalna prodaja se nanaša na prodajo izdelkov po več prodajnih kanalih hkrati. Ta strategija omogoča trgovcem na drobno, da dosežejo kupce, kjer koli najraje nakupujejo, bodisi prek spletnih strani z blagovno znamko, spletnih tržnic, platform družabnih medijev, mobilnih aplikacij ali trgovin z opeko in malto.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Večkanalna prodaja se nanaša na prodajo izdelkov po več prodajnih kanalih hkrati. Ta strategija omogoča trgovcem na drobno, da dosežejo kupce, kjer koli najraje nakupujejo, bodisi prek spletnih strani z blagovno znamko, spletnih tržnic, platform družabnih medijev, mobilnih aplikacij ali trgovin z opeko in malto.

Ključne značilnosti:

  • Raznolike prodajne točke: Prisotnost na več platformah, kjer kupci nakupujejo
  • Pristopi, prilagojeni posameznim kanalom: Prilagojene prodajne strategije za edinstveno občinstvo vsake platforme
  • Razširjen tržni doseg: Dostop do različnih segmentov strank prek različnih kanalov
  • porazdelitev tveganja: Manjša odvisnost od enega samega prodajnega kanala

Prednosti:

  • Povečana prepoznavnost blagovne znamke in možnosti pridobivanja strank
  • Večji skupni obseg prodaje z več tokov prihodkov
  • Dostop do uveljavljenih baz strank na priljubljenih tržnicah
  • Dragoceni vpogledi v stranke iz različnih kanalov in podatki o nakupnih vzorcih

Izzivi:

  • Upravljanje zalog na več platformah
  • Ohranjanje doslednih cen in sporočil blagovne znamke
  • Operativne zahteve in pristojbine, specifične za posamezne kanale
  • Integracija različnih platformnih tehnologij

Običajne večkanalne kombinacije vključujejo spletne strani z blagovno znamko, združene z Amazonom, eBayem, tržnico Walmart, družbeno prodajo na Instagramu in Facebooku ter fizične maloprodajne lokacije.

Delite članek
Podobni članki
Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano
4 min. branja

Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano

Digitalno oglaševanje se spreminja hitreje kot kdaj koli prej, zato morajo blagovne znamke e-trgovine in marketinške agencije slediti novim izzivom in priložnostim. V poročilu Industry Pulse Report je prikazano, kateri trendi, grožnje, globoke napake in inovacije bodo zaznamovali spletno oglaševanje v prihodnjem letu. Temelji na mnenjih strokovnjakov s področja digitalnih medijev – oglaševalcev, agencij, oglaševalskih […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Ključni kazalniki uspešnosti v trženju uspešnosti
7 min. branja

Ključni kazalniki uspešnosti v trženju uspešnosti

Ste se že srečali s kratico KPI? Če delate na področju trženja uspešnosti, se izrazu ključni kazalniki uspešnosti ne morete izogniti. Za vse, ki želite svoje spletno poslovanje oceniti na podlagi podatkov in ne intuicije, je tu obsežen vodnik po metrikah. Kaj točno pomenijo ključni kazalniki uspešnosti, katere morate spremljati in kako jih analizirati?

Daniela Marušková Daniela Marušková
CMO ui42
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+