1 min. branja

Kaj je večkanalna prodaja?

Večkanalna prodaja se nanaša na prodajo izdelkov po več prodajnih kanalih hkrati. Ta strategija omogoča trgovcem na drobno, da dosežejo kupce, kjer koli najraje nakupujejo, bodisi prek spletnih strani z blagovno znamko, spletnih tržnic, platform družabnih medijev, mobilnih aplikacij ali trgovin z opeko in malto.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Večkanalna prodaja se nanaša na prodajo izdelkov po več prodajnih kanalih hkrati. Ta strategija omogoča trgovcem na drobno, da dosežejo kupce, kjer koli najraje nakupujejo, bodisi prek spletnih strani z blagovno znamko, spletnih tržnic, platform družabnih medijev, mobilnih aplikacij ali trgovin z opeko in malto.

Ključne značilnosti:

  • Raznolike prodajne točke: Prisotnost na več platformah, kjer kupci nakupujejo
  • Pristopi, prilagojeni posameznim kanalom: Prilagojene prodajne strategije za edinstveno občinstvo vsake platforme
  • Razširjen tržni doseg: Dostop do različnih segmentov strank prek različnih kanalov
  • porazdelitev tveganja: Manjša odvisnost od enega samega prodajnega kanala

Prednosti:

  • Povečana prepoznavnost blagovne znamke in možnosti pridobivanja strank
  • Večji skupni obseg prodaje z več tokov prihodkov
  • Dostop do uveljavljenih baz strank na priljubljenih tržnicah
  • Dragoceni vpogledi v stranke iz različnih kanalov in podatki o nakupnih vzorcih

Izzivi:

  • Upravljanje zalog na več platformah
  • Ohranjanje doslednih cen in sporočil blagovne znamke
  • Operativne zahteve in pristojbine, specifične za posamezne kanale
  • Integracija različnih platformnih tehnologij

Običajne večkanalne kombinacije vključujejo spletne strani z blagovno znamko, združene z Amazonom, eBayem, tržnico Walmart, družbeno prodajo na Instagramu in Facebooku ter fizične maloprodajne lokacije.

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU