1 min. branja

Kaj je večkanalna prodaja?

Večkanalna prodaja se nanaša na prodajo izdelkov po več prodajnih kanalih hkrati. Ta strategija omogoča trgovcem na drobno, da dosežejo kupce, kjer koli najraje nakupujejo, bodisi prek spletnih strani z blagovno znamko, spletnih tržnic, platform družabnih medijev, mobilnih aplikacij ali trgovin z opeko in malto.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Večkanalna prodaja se nanaša na prodajo izdelkov po več prodajnih kanalih hkrati. Ta strategija omogoča trgovcem na drobno, da dosežejo kupce, kjer koli najraje nakupujejo, bodisi prek spletnih strani z blagovno znamko, spletnih tržnic, platform družabnih medijev, mobilnih aplikacij ali trgovin z opeko in malto.

Ključne značilnosti:

  • Raznolike prodajne točke: Prisotnost na več platformah, kjer kupci nakupujejo
  • Pristopi, prilagojeni posameznim kanalom: Prilagojene prodajne strategije za edinstveno občinstvo vsake platforme
  • Razširjen tržni doseg: Dostop do različnih segmentov strank prek različnih kanalov
  • porazdelitev tveganja: Manjša odvisnost od enega samega prodajnega kanala

Prednosti:

  • Povečana prepoznavnost blagovne znamke in možnosti pridobivanja strank
  • Večji skupni obseg prodaje z več tokov prihodkov
  • Dostop do uveljavljenih baz strank na priljubljenih tržnicah
  • Dragoceni vpogledi v stranke iz različnih kanalov in podatki o nakupnih vzorcih

Izzivi:

  • Upravljanje zalog na več platformah
  • Ohranjanje doslednih cen in sporočil blagovne znamke
  • Operativne zahteve in pristojbine, specifične za posamezne kanale
  • Integracija različnih platformnih tehnologij

Običajne večkanalne kombinacije vključujejo spletne strani z blagovno znamko, združene z Amazonom, eBayem, tržnico Walmart, družbeno prodajo na Instagramu in Facebooku ter fizične maloprodajne lokacije.

Delite članek
Podobni članki
Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku
3 min. branja

Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku

Številke so osupljive. Nova študija, v kateri je sodelovalo 24.000 kupcev po vsem svetu, razkriva, da jih 70 % pričakuje, da bodo do leta 2030 večino svojih nakupov opravili prek družbenih medijev. To pomeni, da bodo spletna mesta za e-trgovanje v slogu Amazona, ki prevladujejo danes, v petih letih lahko postala relikvija. Revolucija družabnega nakupovanja […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil
3 min. branja

EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil

Evropska komisija pripravlja zgodovinsko stroge ukrepe proti odpadkom v modni industriji. Od leta 2026 bodo morale blagovne znamke dokazati, da nimajo druge možnosti kot uničiti neprodana oblačila. Za modne velikane se začenja novo obdobje – konec tihega odstranjevanja zalog.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU