Oblikovanje vmesnika za spletno nakupovanje, ki ga pogosto imenujemo uporabniška izkušnja e-trgovine, se osredotoča na ustvarjanje enostavnega in prijetnega potovanja za stranke, ki obiščejo digitalno trgovino. Ta disciplina zajema premišljen razvoj postavitev spletnih strani, izboljšanje orodij za brskanje in odkrivanje izdelkov ter izpopolnitev nakupnega delovnega toka. Končni cilj je ustvariti intuitivno platformo, ki predvideva in izpolnjuje zahteve kupcev v celotni spletni maloprodajni izkušnji.
Zakaj je osebna blagovna znamka boljša od PPC: dokaz slovaškega zagonskega podjetja
Medtem ko večina e-trgovin vloži na tisoče evrov v oglase na Facebooku in Googlu, je 37-letna Ivetka Hrabovska iz podjetja Gentlejam dokazala, da obstaja učinkovitejša pot. Njena osebna blagovna znamka ustvari do 50 % prodaje vrhunskih izdelkov po ceni 26 evrov. Kako ji to uspeva?