Oblikovanje vmesnika za spletno nakupovanje, ki ga pogosto imenujemo uporabniška izkušnja e-trgovine, se osredotoča na ustvarjanje enostavnega in prijetnega potovanja za stranke, ki obiščejo digitalno trgovino. Ta disciplina zajema premišljen razvoj postavitev spletnih strani, izboljšanje orodij za brskanje in odkrivanje izdelkov ter izpopolnitev nakupnega delovnega toka. Končni cilj je ustvariti intuitivno platformo, ki predvideva in izpolnjuje zahteve kupcev v celotni spletni maloprodajni izkušnji.
Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden
Do težko pričakovanega Balkanskega vrha o elektronskem poslovanju 2025, ki bo 29. in 30. aprila 2025 v Areni Sofija spremenil Sofijo v središče elektronskega poslovanja balkanske regije, je le še nekaj dni. Ker se dogodek približuje, v tem vodniku za udeležence Balkan Ecommerce Summita najdete vse, kar morate vedeti, da boste na tem najpomembnejšem srečanju […]