Oblikovanje vmesnika za spletno nakupovanje, ki ga pogosto imenujemo uporabniška izkušnja e-trgovine, se osredotoča na ustvarjanje enostavnega in prijetnega potovanja za stranke, ki obiščejo digitalno trgovino. Ta disciplina zajema premišljen razvoj postavitev spletnih strani, izboljšanje orodij za brskanje in odkrivanje izdelkov ter izpopolnitev nakupnega delovnega toka. Končni cilj je ustvariti intuitivno platformo, ki predvideva in izpolnjuje zahteve kupcev v celotni spletni maloprodajni izkušnji.
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.