1 min. branja

Kaj je ustvarjanje povpraševanja?

Ustvarjanje povpraševanja je strateški proces za vzbujanje zanimanja za vaše izdelke ali storitve. Uporablja različne taktike za ustvarjanje in pretvorbo zanimanja kupcev, vključno z: 1.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Ustvarjanje povpraševanja je strateški proces za vzbujanje zanimanja za vaše izdelke ali storitve. Uporablja različne taktike za ustvarjanje in pretvorbo zanimanja kupcev, vključno z:

1. Vsebinsko trženje
2. SEO
3. E-poštne kampanje
4. PPC oglaševanje
5. Družbeni mediji
6. Avtomatizacija trženja
7. Partnerstva

Cilj je pritegniti potencialne stranke in zgraditi dolgoročne odnose z dragocenimi vsebinami, ki spodbujajo zaupanje in zvestobo blagovni znamki.

Delite članek
Podobni članki
Prihodnost e-trgovine je tu: Perplexity začenja z možnostjo nakupovanja
3 min. branja

Prihodnost e-trgovine je tu: Perplexity začenja z možnostjo nakupovanja

Umetna inteligenca vse bolj vpliva na način nakupovanja in prodaje. Njena vključitev v nakupni proces prinaša vrsto inovacij, ki spreminjajo tradicionalne pristope v učinkovitejše, hitrejše in personalizirane izkušnje. To dokazuje Perplexity – iskalnik z umetno inteligenco, ki naj bi s svojo najnovejšo funkcijo revolucionarno spremenil nakupovanje. Z novimi funkcijami, ki povečujejo udobje kupcev, odpira nove […]

Preberite članek
Družabne platforme se spopadajo s pritiskom na praznične premije
2 min. branja

Družabne platforme se spopadajo s pritiskom na praznične premije

Ob bližajočih se praznikih je opazna sprememba v načinu oglaševanja naročniških storitev in blaga s strani velikih družbeno-medijskih podjetij. Te platforme trenutno uporabljajo celozaslonske oglase znotraj svojih aplikacij kot del svojih agresivnih tržnih strategij. Čeprav ta strategija učinkovito izkorišča njihovo ogromno bazo uporabnikov, je zaradi svoje potencialno vsiljive narave deležna kritik.

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+