1 min. branja

Kaj je ustvarjanje povpraševanja?

Ustvarjanje povpraševanja je strateški proces za vzbujanje zanimanja za vaše izdelke ali storitve. Uporablja različne taktike za ustvarjanje in pretvorbo zanimanja kupcev, vključno z: 1.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Ustvarjanje povpraševanja je strateški proces za vzbujanje zanimanja za vaše izdelke ali storitve. Uporablja različne taktike za ustvarjanje in pretvorbo zanimanja kupcev, vključno z:

1. Vsebinsko trženje
2. SEO
3. E-poštne kampanje
4. PPC oglaševanje
5. Družbeni mediji
6. Avtomatizacija trženja
7. Partnerstva

Cilj je pritegniti potencialne stranke in zgraditi dolgoročne odnose z dragocenimi vsebinami, ki spodbujajo zaupanje in zvestobo blagovni znamki.

Delite članek
Podobni članki
Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku
3 min. branja

Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku

Številke so osupljive. Nova študija, v kateri je sodelovalo 24.000 kupcev po vsem svetu, razkriva, da jih 70 % pričakuje, da bodo do leta 2030 večino svojih nakupov opravili prek družbenih medijev. To pomeni, da bodo spletna mesta za e-trgovanje v slogu Amazona, ki prevladujejo danes, v petih letih lahko postala relikvija. Revolucija družabnega nakupovanja […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil
3 min. branja

EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil

Evropska komisija pripravlja zgodovinsko stroge ukrepe proti odpadkom v modni industriji. Od leta 2026 bodo morale blagovne znamke dokazati, da nimajo druge možnosti kot uničiti neprodana oblačila. Za modne velikane se začenja novo obdobje – konec tihega odstranjevanja zalog.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU