1 min. branja

Kaj je tematski zemljevid?

Tematski zemljevid, znan tudi kot tematski zemljevid, je vizualni prikaz vsebine spletnega mesta, organizirane po glavnih temah in podtemah. Pomaga ustvariti jasno hierarhijo in strukturo, kar uporabnikom in iskalnikom olajša navigacijo in razumevanje odnosov med različnimi deli vsebine.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Tematski zemljevid, znan tudi kot tematski zemljevid, je vizualni prikaz vsebine spletnega mesta, organizirane po glavnih temah in podtemah. Pomaga ustvariti jasno hierarhijo in strukturo, kar uporabnikom in iskalnikom olajša navigacijo in razumevanje odnosov med različnimi deli vsebine.Zakaj so tematski zemljevidi pomembni?

  • Izboljšanje SEO: Tematski zemljevidi povečajo tematsko ustreznost, saj iskalnikom pomagajo razumeti globino in širino vsebine vašega spletnega mesta.
  • Izboljšana uporabniška izkušnja: Zagotavljajo intuitivno navigacijo, tako da uporabniki zlahka najdejo povezane vsebine.
  • Načrtovanje vsebine: Tematski zemljevidi z ugotavljanjem vrzeli v pokritosti pomagajo pri ustvarjanju celovitih virov, ki ustrezajo namenu uporabnika.

Kako deluje tematski zemljevid?Tematski zemljevid se začne z osrednjo temo (nosilna tema) in se razveji na povezane podteme (vsebina grozda). Vsaka podtema se lahko nadalje razdeli na ožje vidike, ki tvorijo strukturirano mrežo medsebojno povezanih strani. Na primer:

  • Glavna tema: Glavna tema: Trajnostno življenje
    • Podtema: Trajnostno življenje: Trajnostni način življenja: Zeleni promet, Življenjski slog brez odpadkov
    • vidiki: Električna vozila, okolju prijazna čistila

Tematski zemljevidi so bistveni za gradnjo tematske avtoritete in zagotavljanje, da je vaše spletno mesto dobro organizirano, konkurenčno ter optimizirano za uporabnike in iskalnike.

Delite članek
Podobni članki
Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden
3 min. branja

Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden

Do težko pričakovanega Balkanskega vrha o elektronskem poslovanju 2025, ki bo 29. in 30. aprila 2025 v Areni Sofija spremenil Sofijo v središče elektronskega poslovanja balkanske regije, je le še nekaj dni. Ker se dogodek približuje, v tem vodniku za udeležence Balkan Ecommerce Summita najdete vse, kar morate vedeti, da boste na tem najpomembnejšem srečanju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?
3 min. branja

Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?

Instagram je uradno predstavil svojo aplikacijo za urejanje videoposnetkov Edits. To bodo še posebej cenili ustvarjalci vsebin in manjše blagovne znamke, ki želijo povečati obseg svoje video produkcije. Gre za neposreden odgovor na priljubljeno orodje CapCut, ki spada pod okrilje podjetja ByteDance. V čem se ti aplikaciji razlikujeta in kakšen potencial imata za e-trgovino?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Strateško načrtovanje trženja: 6 korakov do poslovnega uspeha
12 min. branja

Strateško načrtovanje trženja: 6 korakov do poslovnega uspeha

Trženjske raziskave kažejo, da približno 50-60 % tržnikov uradno dokumentira svojo tržno strategijo. Podjetja pogosto podcenjujejo načrtovanje trženja, čeprav se z njim dokazano povečajo možnosti za uspeh (za več kot 300 %!) in donosnost naložbe (za 60 %!) v primerjavi s podjetji, ki ne načrtujejo. V tem članku si bomo na primerih, vključno z navodili […]

Martin Murza Martin Murza
CEO, Murza
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+