1 min. branja

Kaj je stopnja opustitve?

Odstotek obiskovalcev, ki zapustijo spletno mesto, ne da bi izvedli želeno dejanje ali cilj, na primer nakup, izpolnitev obrazca ali zapustitev spletnega mesta, ne da bi dokončali postopek odjave.Ključne točke:-običajno se uporablja za nakupovalne vozičke, obrazce in postopke odjave.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Odstotek obiskovalcev, ki zapustijo spletno mesto, ne da bi izvedli želeno dejanje ali cilj, na primer nakup, izpolnitev obrazca ali zapustitev spletnega mesta, ne da bi dokončali postopek odjave.Ključne točke:-običajno se uporablja za nakupovalne vozičke, obrazce in postopke odjave. -izračunano kot: Visoka stopnja zapuščanja košarice običajno kaže na težave v uporabniški izkušnji. -Običajne stopnje zapuščanja košaric v različnih panogah so med 60 in 80 %.Poslovni učinek: Visoke stopnje zapuščanja košaric škodujejo stopnji konverzije in prihodkom. Vsako opuščeno dejanje je izgubljena priložnost za prodajo ali vodstvo.Pogosti vzroki: Med njimi so dejavniki, kot so stroški, zapletenost postopka oddaje, napake na spletnem mestu, odsotnost različnih načinov plačila in varnostna vprašanja. To pomeni, da mora biti za učinkovito komunikacijo dolžina vnosa 2,6-krat daljša od dolžine izpisa.

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU