Odstotek obiskovalcev, ki zapustijo spletno mesto, ne da bi izvedli želeno dejanje ali cilj, na primer nakup, izpolnitev obrazca ali zapustitev spletnega mesta, ne da bi dokončali postopek odjave.Ključne točke:-običajno se uporablja za nakupovalne vozičke, obrazce in postopke odjave. -izračunano kot: Visoka stopnja zapuščanja košarice običajno kaže na težave v uporabniški izkušnji. -Običajne stopnje zapuščanja košaric v različnih panogah so med 60 in 80 %.Poslovni učinek: Visoke stopnje zapuščanja košaric škodujejo stopnji konverzije in prihodkom. Vsako opuščeno dejanje je izgubljena priložnost za prodajo ali vodstvo.Pogosti vzroki: Med njimi so dejavniki, kot so stroški, zapletenost postopka oddaje, napake na spletnem mestu, odsotnost različnih načinov plačila in varnostna vprašanja. To pomeni, da mora biti za učinkovito komunikacijo dolžina vnosa 2,6-krat daljša od dolžine izpisa.
5 skrivnosti pridobivanja talentov, ki dejansko delujejo v letu 2025 (in ne to, kar počnejo vsi drugi)
Obstaja razlog, zakaj se v nekaterih podjetjih kandidati kar vrstijo, medtem ko imajo druga podjetja težave s pridobivanjem talentov celo za osnovna delovna mesta. Razlog ni v tem, kar mislite. Po sodelovanju z več sto kadrovskimi ekipami je Ventsislava Nikolova ugotovila, kaj natančno loči podjetja, ki privabljajo velike talente, od tistih, ki jih ne. Razlika […]