Odstotek obiskovalcev, ki zapustijo spletno mesto, ne da bi izvedli želeno dejanje ali cilj, na primer nakup, izpolnitev obrazca ali zapustitev spletnega mesta, ne da bi dokončali postopek odjave.Ključne točke:-običajno se uporablja za nakupovalne vozičke, obrazce in postopke odjave. -izračunano kot: Visoka stopnja zapuščanja košarice običajno kaže na težave v uporabniški izkušnji. -Običajne stopnje zapuščanja košaric v različnih panogah so med 60 in 80 %.Poslovni učinek: Visoke stopnje zapuščanja košaric škodujejo stopnji konverzije in prihodkom. Vsako opuščeno dejanje je izgubljena priložnost za prodajo ali vodstvo.Pogosti vzroki: Med njimi so dejavniki, kot so stroški, zapletenost postopka oddaje, napake na spletnem mestu, odsotnost različnih načinov plačila in varnostna vprašanja. To pomeni, da mora biti za učinkovito komunikacijo dolžina vnosa 2,6-krat daljša od dolžine izpisa.
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.