1 min. branja

Kaj je stopnja konverzije?

Stopnja konverzije je ključni kazalnik uspešnosti v digitalnem trženju, ki meri odstotek obiskovalcev, ki opravijo želeno dejanje. Izračuna se tako, da se število konverzij deli s skupnim številom obiskovalcev in pomnoži s 100.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Stopnja konverzije je ključni kazalnik uspešnosti v digitalnem trženju, ki meri odstotek obiskovalcev, ki opravijo želeno dejanje. Izračuna se tako, da se število konverzij deli s skupnim številom obiskovalcev in pomnoži s 100.

Na primer, če ima spletno mesto za e-poslovanje 200 obiskovalcev in 50 prodaj v enem mesecu, bi bila njegova stopnja konverzije (50 / 200) x 100 = 25%.

»Pretvorba« je lahko kateri koli vnaprej določen cilj, na primer:

  • Nakup
  • Prijava na glasilo
  • Prenos vira
  • Klik gumba s pozivom k dejanju

Večina spletnih mest in aplikacij spremlja več ciljev konverzij, od katerih ima vsak svojo stopnjo. Ta meritev pomaga tržnikom oceniti učinkovitost njihovih strategij pri spodbujanju želenih dejanj uporabnikov na različnih stičnih točkah.

Z analizo stopenj konverzije lahko podjetja optimizirajo svojo digitalno prisotnost in tržna prizadevanja, da se bolje uskladijo z vedenjem in željami uporabnikov.

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU