Stopnja konverzije je ključni kazalnik uspešnosti v digitalnem trženju, ki meri odstotek obiskovalcev, ki opravijo želeno dejanje. Izračuna se tako, da se število konverzij deli s skupnim številom obiskovalcev in pomnoži s 100.
Na primer, če ima spletno mesto za e-poslovanje 200 obiskovalcev in 50 prodaj v enem mesecu, bi bila njegova stopnja konverzije (50 / 200) x 100 = 25%.
»Pretvorba« je lahko kateri koli vnaprej določen cilj, na primer:
- Nakup
- Prijava na glasilo
- Prenos vira
- Klik gumba s pozivom k dejanju
Večina spletnih mest in aplikacij spremlja več ciljev konverzij, od katerih ima vsak svojo stopnjo. Ta meritev pomaga tržnikom oceniti učinkovitost njihovih strategij pri spodbujanju želenih dejanj uporabnikov na različnih stičnih točkah.
Z analizo stopenj konverzije lahko podjetja optimizirajo svojo digitalno prisotnost in tržna prizadevanja, da se bolje uskladijo z vedenjem in željami uporabnikov.