1 min. branja

Kaj je stopnja konverzije?

Stopnja konverzije je ključni kazalnik uspešnosti v digitalnem trženju, ki meri odstotek obiskovalcev, ki opravijo želeno dejanje. Izračuna se tako, da se število konverzij deli s skupnim številom obiskovalcev in pomnoži s 100.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Stopnja konverzije je ključni kazalnik uspešnosti v digitalnem trženju, ki meri odstotek obiskovalcev, ki opravijo želeno dejanje. Izračuna se tako, da se število konverzij deli s skupnim številom obiskovalcev in pomnoži s 100.

Na primer, če ima spletno mesto za e-poslovanje 200 obiskovalcev in 50 prodaj v enem mesecu, bi bila njegova stopnja konverzije (50 / 200) x 100 = 25%.

»Pretvorba« je lahko kateri koli vnaprej določen cilj, na primer:

  • Nakup
  • Prijava na glasilo
  • Prenos vira
  • Klik gumba s pozivom k dejanju

Večina spletnih mest in aplikacij spremlja več ciljev konverzij, od katerih ima vsak svojo stopnjo. Ta meritev pomaga tržnikom oceniti učinkovitost njihovih strategij pri spodbujanju želenih dejanj uporabnikov na različnih stičnih točkah.

Z analizo stopenj konverzije lahko podjetja optimizirajo svojo digitalno prisotnost in tržna prizadevanja, da se bolje uskladijo z vedenjem in željami uporabnikov.

Delite članek
Podobni članki
Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute
5 min. branja

Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute

Tu je posodobitev platforme, ki bo spremenila način, kako milijoni ljudi delijo videoposnetke. Ker Facebook poenostavlja ustvarjanje videoposnetkov, je pravkar napovedal, da bo v prihodnjih mesecih vsak videoposnetek, naložen na platformo, samodejno postal kolut. Nič več izbiranja med različnimi formati – zdaj je vse poenoteno. Razčlenimo, kaj ta poteza dejansko pomeni za vse, ki ustvarjajo […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino
3 min. branja

Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino

Kar se je začelo kot enkratna naložba v romunsko nakupovalno središče v višini 3 milijonov evrov, je dejansko del nečesa veliko večjega. Medtem ko večina trgovcev na drobno zmanjšuje obseg prodaje, se francoski velikan Leroy Merlin podvaja v Vzhodni Evropi z načrtom, ki bi lahko spremenil celotno področje “naredi sam”.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne
3 min. branja

Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne

Microsoftovo oglaševanje je pravkar objavilo največje posodobitve v zadnjih mesecih, s katerimi odpravlja glavne težave, ki motijo oglaševalce. S temi spremembami bi lahko platforma končno postala resna alternativa Google Ads. Od prenovljenega poročanja do velikih sprememb logike Performance Max in poenostavljenega uvoza med platformami – tukaj je tisto, kar je pomembno za vaše kampanje.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+