1 min. branja

Kaj je razmerje med prikazi in kliki?

Razmerje med prikazi in kliki (CTR) je ključna meritev v digitalnem oglaševanju, ki meri, kako pogosto uporabniki kliknejo oglas ali seznam izdelkov po ogledu. Izračuna se tako, da se število klikov deli s številom prikazov in pomnoži s 100.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Razmerje med prikazi in kliki (CTR) je ključna meritev v digitalnem oglaševanju, ki meri, kako pogosto uporabniki kliknejo oglas ali seznam izdelkov po ogledu. Izračuna se tako, da se število klikov deli s številom prikazov in pomnoži s 100. Na primer, 5 klikov od 100 prikazov prinese 5-odstotni CTR.

CTR je pokazatelj ustreznosti oglasa in privlačnosti za uporabnike. Vsak oglas, seznam in ključna beseda v oglaševalski akciji ima svoj CTR, ki ga lahko spremljate v računu. Visok CTR kaže, da uporabniki menijo, da je vaša vsebina koristna in primerna za njihove potrebe.

Ta meritev ima ključno vlogo pri določanju uspešnosti oglasa in prispeva k pričakovani komponenti CTR uvrstitve oglasa. Vendar pa se lahko “dober” CTR razlikuje glede na vašo panogo, oglaševalsko platformo in vrsto oglaševalske akcije.

Z analizo CTR lahko ugotovite, kateri elementi vaše oglaševalske akcije so uspešni in ki jih je treba izboljšati. Če ključne besede, oglase in vnose tesno uskladite z vašim podjetjem in med seboj, povečate verjetnost, da bodo uporabniki po iskanju sorodnih izrazov kliknili vašo vsebino.

CTR je bistveno orodje za optimizacijo vaše strategije digitalnega oglaševanja, ki vam pomaga izboljšati pristop za boljše vključevanje ciljnega občinstva.

Delite članek
Podobni članki
Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden
3 min. branja

Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden

Do težko pričakovanega Balkanskega vrha o elektronskem poslovanju 2025, ki bo 29. in 30. aprila 2025 v Areni Sofija spremenil Sofijo v središče elektronskega poslovanja balkanske regije, je le še nekaj dni. Ker se dogodek približuje, v tem vodniku za udeležence Balkan Ecommerce Summita najdete vse, kar morate vedeti, da boste na tem najpomembnejšem srečanju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?
3 min. branja

Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?

Instagram je uradno predstavil svojo aplikacijo za urejanje videoposnetkov Edits. To bodo še posebej cenili ustvarjalci vsebin in manjše blagovne znamke, ki želijo povečati obseg svoje video produkcije. Gre za neposreden odgovor na priljubljeno orodje CapCut, ki spada pod okrilje podjetja ByteDance. V čem se ti aplikaciji razlikujeta in kakšen potencial imata za e-trgovino?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Strateško načrtovanje trženja: 6 korakov do poslovnega uspeha
12 min. branja

Strateško načrtovanje trženja: 6 korakov do poslovnega uspeha

Trženjske raziskave kažejo, da približno 50-60 % tržnikov uradno dokumentira svojo tržno strategijo. Podjetja pogosto podcenjujejo načrtovanje trženja, čeprav se z njim dokazano povečajo možnosti za uspeh (za več kot 300 %!) in donosnost naložbe (za 60 %!) v primerjavi s podjetji, ki ne načrtujejo. V tem članku si bomo na primerih, vključno z navodili […]

Martin Murza Martin Murza
CEO, Murza
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+