2 min. branja

Kaj je razmerje med prikazi in kliki?

Razmerje med prikazi in kliki (CTR) je ključna meritev v digitalnem oglaševanju, ki meri, kako pogosto uporabniki kliknejo oglas ali seznam izdelkov po ogledu. Izračuna se tako, da se število klikov deli s številom prikazov in pomnoži s 100.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Razmerje med prikazi in kliki (CTR) je ključna meritev v digitalnem oglaševanju, ki meri, kako pogosto uporabniki kliknejo oglas ali seznam izdelkov po ogledu. Izračuna se tako, da se število klikov deli s številom prikazov in pomnoži s 100. Na primer, 5 klikov od 100 prikazov prinese 5-odstotni CTR.

CTR je pokazatelj ustreznosti oglasa in privlačnosti za uporabnike. Vsak oglas, seznam in ključna beseda v oglaševalski akciji ima svoj CTR, ki ga lahko spremljate v računu. Visok CTR kaže, da uporabniki menijo, da je vaša vsebina koristna in primerna za njihove potrebe.

Ta meritev ima ključno vlogo pri določanju uspešnosti oglasa in prispeva k pričakovani komponenti CTR uvrstitve oglasa. Vendar pa se lahko “dober” CTR razlikuje glede na vašo panogo, oglaševalsko platformo in vrsto oglaševalske akcije.

Z analizo CTR lahko ugotovite, kateri elementi vaše oglaševalske akcije so uspešni in ki jih je treba izboljšati. Če ključne besede, oglase in vnose tesno uskladite z vašim podjetjem in med seboj, povečate verjetnost, da bodo uporabniki po iskanju sorodnih izrazov kliknili vašo vsebino.

CTR je bistveno orodje za optimizacijo vaše strategije digitalnega oglaševanja, ki vam pomaga izboljšati pristop za boljše vključevanje ciljnega občinstva.

Delite članek
Podobni članki
CMO-ji sprejemajo generativno umetno inteligenco kljub omejenemu razumevanju
2 min. branja

CMO-ji sprejemajo generativno umetno inteligenco kljub omejenemu razumevanju

Generativna umetna inteligenca postaja vse bolj priljubljena v trženju, saj 90 % organizacij načrtuje vlaganje vanjo. Vendar pa je zaskrbljujoče, da velika večina direktorjev trženja priznava, da ne razumejo popolnoma te tehnologije ali njenega potencialnega vpliva na poslovne procese. To pomanjkanje znanja lahko ovira sprejetje naprednejših aplikacij umetne inteligence, ki ponujajo pomembne koristi, ne le […]

Preberite članek
Najboljše strategije mobilnega trženja za MSP
3 min. branja

Najboljše strategije mobilnega trženja za MSP

Spletno nakupovanje je v razcvetu in če vodite majhno ali srednje veliko podjetje, si ne morete privoščiti, da bi zamudili mobilno revolucijo. Vse več ljudi poseže po svojih telefonih za brskanje in nakup, zato je čas, da se pametno seznanite s strategijami mobilnega trženja. Ne skrbite – imamo nekaj nasvetov, ki vam lahko pomagajo povezati […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+