1 min. branja

Kaj je razmerje med prikazi in kliki?

Razmerje med prikazi in kliki (CTR) je ključna meritev v digitalnem oglaševanju, ki meri, kako pogosto uporabniki kliknejo oglas ali seznam izdelkov po ogledu. Izračuna se tako, da se število klikov deli s številom prikazov in pomnoži s 100.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Razmerje med prikazi in kliki (CTR) je ključna meritev v digitalnem oglaševanju, ki meri, kako pogosto uporabniki kliknejo oglas ali seznam izdelkov po ogledu. Izračuna se tako, da se število klikov deli s številom prikazov in pomnoži s 100. Na primer, 5 klikov od 100 prikazov prinese 5-odstotni CTR.

CTR je pokazatelj ustreznosti oglasa in privlačnosti za uporabnike. Vsak oglas, seznam in ključna beseda v oglaševalski akciji ima svoj CTR, ki ga lahko spremljate v računu. Visok CTR kaže, da uporabniki menijo, da je vaša vsebina koristna in primerna za njihove potrebe.

Ta meritev ima ključno vlogo pri določanju uspešnosti oglasa in prispeva k pričakovani komponenti CTR uvrstitve oglasa. Vendar pa se lahko “dober” CTR razlikuje glede na vašo panogo, oglaševalsko platformo in vrsto oglaševalske akcije.

Z analizo CTR lahko ugotovite, kateri elementi vaše oglaševalske akcije so uspešni in ki jih je treba izboljšati. Če ključne besede, oglase in vnose tesno uskladite z vašim podjetjem in med seboj, povečate verjetnost, da bodo uporabniki po iskanju sorodnih izrazov kliknili vašo vsebino.

CTR je bistveno orodje za optimizacijo vaše strategije digitalnega oglaševanja, ki vam pomaga izboljšati pristop za boljše vključevanje ciljnega občinstva.

Delite članek
Podobni članki
Meta sodeluje z eBayem: Novo obdobje za Facebook Marketplace
2 min. branja

Meta sodeluje z eBayem: Novo obdobje za Facebook Marketplace

Meta sodeluje z eBayem. To prelomno partnerstvo bo Facebookovi tržnici omogočilo neposredno prikazovanje eBayevih ponudb, poroča CNBC. Ta strateška poteza je odgovor na novembrsko odločitev Evropske komisije, ki je družbi Meta zaradi kršitve protimonopolnih predpisov EU naložila globo v višini 797 milijonov EUR.

Preberite članek
Nova pravila Meta: Dramatičen premik v pristopu k moderiranju vsebin
2 min. branja

Nova pravila Meta: Dramatičen premik v pristopu k moderiranju vsebin

Meta nova pravila spreminjajo platformo, saj je Facebook, matično podjetje Instagrama, napovedal korenite spremembe svojih pravil za moderiranje vsebin v Združenih državah Amerike. Najpomembnejša sprememba je ukinitev neodvisnega programa za preverjanje dejstev, ki ga bo nadomestil sistem, ki ga vodi skupnost, podoben X-ovemu sistemu Community Notes. Do te odločitve prihaja, ko si Mark Zuckerberg prizadeva […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+