1 min. branja

Kaj je pristajalna stran?

Pristajalna stran je samostojna spletna stran, zasnovana z določenim namenom – običajno za pretvorbo obiskovalcev v vodje ali stranke. Za razliko od običajnih spletnih strani so pristajalne strani zelo osredotočene, vsebujejo minimalno navigacijo in posebne pozive k dejanjem (CTA), ki obiskovalce usmerjajo k enemu samemu cilju pretvorbe.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Pristajalna stran je samostojna spletna stran, zasnovana z določenim namenom – običajno za pretvorbo obiskovalcev v vodje ali stranke. Za razliko od običajnih spletnih strani so pristajalne strani zelo osredotočene, vsebujejo minimalno navigacijo in posebne pozive k dejanjem (CTA), ki obiskovalce usmerjajo k enemu samemu cilju pretvorbe.

Ključne značilnosti:

  • Enoten poudarek: Oblikovane okoli ene posebne ponudbe ali cilja konverzije
  • Minimalno število motečih elementov: Omejena navigacija, osredotočena vsebina in jasni CTA-ji.
  • optimizirano za konverzijo: Strateška postavitev in oblikovni elementi za čim večje število konverzij
  • Specifično za kampanjo: Pogosto ustvarjene za določene trženjske kampanje ali vire prometa.

Prednosti:

  • Višje stopnje konverzije kot na splošnih spletnih straneh
  • Boljše sledenje in merjenje učinkovitosti trženja
  • Boljša kakovost potencialnih kupcev zaradi ciljno usmerjenih sporočil
  • Boljša donosnost plačanih oglaševalskih kampanj

Učinkovite pristajalne strani običajno vključujejo prepričljive naslove, ustrezne slike, jedrnato besedilo, osredotočeno na koristi, elemente socialnega dokaza (pričevanja, ocene) in vidne gumbe za poziv k ukrepanju.

Delite članek
Podobni članki
Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku
3 min. branja

Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku

Številke so osupljive. Nova študija, v kateri je sodelovalo 24.000 kupcev po vsem svetu, razkriva, da jih 70 % pričakuje, da bodo do leta 2030 večino svojih nakupov opravili prek družbenih medijev. To pomeni, da bodo spletna mesta za e-trgovanje v slogu Amazona, ki prevladujejo danes, v petih letih lahko postala relikvija. Revolucija družabnega nakupovanja […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil
3 min. branja

EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil

Evropska komisija pripravlja zgodovinsko stroge ukrepe proti odpadkom v modni industriji. Od leta 2026 bodo morale blagovne znamke dokazati, da nimajo druge možnosti kot uničiti neprodana oblačila. Za modne velikane se začenja novo obdobje – konec tihega odstranjevanja zalog.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU