1 min. branja

Kaj je pristajalna stran?

Pristajalna stran je samostojna spletna stran, zasnovana z določenim namenom – običajno za pretvorbo obiskovalcev v vodje ali stranke. Za razliko od običajnih spletnih strani so pristajalne strani zelo osredotočene, vsebujejo minimalno navigacijo in posebne pozive k dejanjem (CTA), ki obiskovalce usmerjajo k enemu samemu cilju pretvorbe.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Pristajalna stran je samostojna spletna stran, zasnovana z določenim namenom – običajno za pretvorbo obiskovalcev v vodje ali stranke. Za razliko od običajnih spletnih strani so pristajalne strani zelo osredotočene, vsebujejo minimalno navigacijo in posebne pozive k dejanjem (CTA), ki obiskovalce usmerjajo k enemu samemu cilju pretvorbe.

Ključne značilnosti:

  • Enoten poudarek: Oblikovane okoli ene posebne ponudbe ali cilja konverzije
  • Minimalno število motečih elementov: Omejena navigacija, osredotočena vsebina in jasni CTA-ji.
  • optimizirano za konverzijo: Strateška postavitev in oblikovni elementi za čim večje število konverzij
  • Specifično za kampanjo: Pogosto ustvarjene za določene trženjske kampanje ali vire prometa.

Prednosti:

  • Višje stopnje konverzije kot na splošnih spletnih straneh
  • Boljše sledenje in merjenje učinkovitosti trženja
  • Boljša kakovost potencialnih kupcev zaradi ciljno usmerjenih sporočil
  • Boljša donosnost plačanih oglaševalskih kampanj

Učinkovite pristajalne strani običajno vključujejo prepričljive naslove, ustrezne slike, jedrnato besedilo, osredotočeno na koristi, elemente socialnega dokaza (pričevanja, ocene) in vidne gumbe za poziv k ukrepanju.

Delite članek
Podobni članki
Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano
4 min. branja

Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano

Digitalno oglaševanje se spreminja hitreje kot kdaj koli prej, zato morajo blagovne znamke e-trgovine in marketinške agencije slediti novim izzivom in priložnostim. V poročilu Industry Pulse Report je prikazano, kateri trendi, grožnje, globoke napake in inovacije bodo zaznamovali spletno oglaševanje v prihodnjem letu. Temelji na mnenjih strokovnjakov s področja digitalnih medijev – oglaševalcev, agencij, oglaševalskih […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Ključni kazalniki uspešnosti v trženju uspešnosti
7 min. branja

Ključni kazalniki uspešnosti v trženju uspešnosti

Ste se že srečali s kratico KPI? Če delate na področju trženja uspešnosti, se izrazu ključni kazalniki uspešnosti ne morete izogniti. Za vse, ki želite svoje spletno poslovanje oceniti na podlagi podatkov in ne intuicije, je tu obsežen vodnik po metrikah. Kaj točno pomenijo ključni kazalniki uspešnosti, katere morate spremljati in kako jih analizirati?

Daniela Marušková Daniela Marušková
CMO ui42
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+