1 min. branja

Kaj je pristajalna stran?

Pristajalna stran je samostojna spletna stran, zasnovana z določenim namenom – običajno za pretvorbo obiskovalcev v vodje ali stranke. Za razliko od običajnih spletnih strani so pristajalne strani zelo osredotočene, vsebujejo minimalno navigacijo in posebne pozive k dejanjem (CTA), ki obiskovalce usmerjajo k enemu samemu cilju pretvorbe.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Pristajalna stran je samostojna spletna stran, zasnovana z določenim namenom – običajno za pretvorbo obiskovalcev v vodje ali stranke. Za razliko od običajnih spletnih strani so pristajalne strani zelo osredotočene, vsebujejo minimalno navigacijo in posebne pozive k dejanjem (CTA), ki obiskovalce usmerjajo k enemu samemu cilju pretvorbe.

Ključne značilnosti:

  • Enoten poudarek: Oblikovane okoli ene posebne ponudbe ali cilja konverzije
  • Minimalno število motečih elementov: Omejena navigacija, osredotočena vsebina in jasni CTA-ji.
  • optimizirano za konverzijo: Strateška postavitev in oblikovni elementi za čim večje število konverzij
  • Specifično za kampanjo: Pogosto ustvarjene za določene trženjske kampanje ali vire prometa.

Prednosti:

  • Višje stopnje konverzije kot na splošnih spletnih straneh
  • Boljše sledenje in merjenje učinkovitosti trženja
  • Boljša kakovost potencialnih kupcev zaradi ciljno usmerjenih sporočil
  • Boljša donosnost plačanih oglaševalskih kampanj

Učinkovite pristajalne strani običajno vključujejo prepričljive naslove, ustrezne slike, jedrnato besedilo, osredotočeno na koristi, elemente socialnega dokaza (pričevanja, ocene) in vidne gumbe za poziv k ukrepanju.

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU