Model provizije, pri katerem so partnerji plačani za generiranje vodil. Pri tem pristopu se partnerjem izplača nadomestilo, ko obiskovalci posredujejo kontaktne podatke ali izpolnijo obrazce, ne glede na takojšnje nakupe. PPL se pogosto uporablja v storitvenih panogah, finančnih sektorjih in podjetjih B2B, kjer je prodajni cikel daljši. Podjetja običajno ponujajo fiksna plačila na kvalificiran lead, zato je ta model privlačen za partnerje, ki ciljajo na občinstvo, ki morda še ni pripravljeno na nakup, vendar je pripravljeno deliti svoje podatke.
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.