Model provizije, pri katerem so partnerji plačani za določeno dejanje (npr. prijava, prenos). Ta pristop, ki temelji na uspešnosti, zagotavlja, da trgovci plačajo le, če pride do želenih rezultatov. Dejavnosti lahko vključujejo predložitev obrazca, odprtje računa, namestitev aplikacije ali naročnino na e-pošto. Modeli PPA usklajujejo spodbude za partnerje s cilji trgovcev, saj se osredotočajo na kakovost in ne na količino prometa. V nasprotju s plačilom na klik PPA zmanjšuje tveganje goljufij in potratne porabe oglasov, saj je nadomestilo odvisno od dragocenega sodelovanja uporabnikov. Ta model je še posebej priljubljen pri finančnih storitvah, naročniških podjetjih in trženju mobilnih aplikacij, kjer določena dejanja uporabnikov neposredno prispevajo k poslovnim ciljem.
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.