Model provizije, pri katerem so partnerji plačani za določeno dejanje (npr. prijava, prenos). Ta pristop, ki temelji na uspešnosti, zagotavlja, da trgovci plačajo le, če pride do želenih rezultatov. Dejavnosti lahko vključujejo predložitev obrazca, odprtje računa, namestitev aplikacije ali naročnino na e-pošto. Modeli PPA usklajujejo spodbude za partnerje s cilji trgovcev, saj se osredotočajo na kakovost in ne na količino prometa. V nasprotju s plačilom na klik PPA zmanjšuje tveganje goljufij in potratne porabe oglasov, saj je nadomestilo odvisno od dragocenega sodelovanja uporabnikov. Ta model je še posebej priljubljen pri finančnih storitvah, naročniških podjetjih in trženju mobilnih aplikacij, kjer določena dejanja uporabnikov neposredno prispevajo k poslovnim ciljem.
Povečajte uspešnost trgovine TikTok z novimi referenčnimi merili za kategorije
TikTok je včeraj, 13. marca 2025, dokončal pomembno posodobitev sistema Shop Performance Score. Novi pristop zdaj primerja uspešnost vašega prodajalca z drugimi prodajalci v isti kategoriji seznama izdelkov in ne s tržnico kot celoto.