1 min. branja

Kaj je plačilo za akcijo (PPA)?

Model provizije, pri katerem so partnerji plačani za določeno dejanje (npr. prijava, prenos).

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Model provizije, pri katerem so partnerji plačani za določeno dejanje (npr. prijava, prenos). Ta pristop, ki temelji na uspešnosti, zagotavlja, da trgovci plačajo le, če pride do želenih rezultatov. Dejavnosti lahko vključujejo predložitev obrazca, odprtje računa, namestitev aplikacije ali naročnino na e-pošto. Modeli PPA usklajujejo spodbude za partnerje s cilji trgovcev, saj se osredotočajo na kakovost in ne na količino prometa. V nasprotju s plačilom na klik PPA zmanjšuje tveganje goljufij in potratne porabe oglasov, saj je nadomestilo odvisno od dragocenega sodelovanja uporabnikov. Ta model je še posebej priljubljen pri finančnih storitvah, naročniških podjetjih in trženju mobilnih aplikacij, kjer določena dejanja uporabnikov neposredno prispevajo k poslovnim ciljem.

Delite članek
Podobni članki
Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano
4 min. branja

Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano

Digitalno oglaševanje se spreminja hitreje kot kdaj koli prej, zato morajo blagovne znamke e-trgovine in marketinške agencije slediti novim izzivom in priložnostim. V poročilu Industry Pulse Report je prikazano, kateri trendi, grožnje, globoke napake in inovacije bodo zaznamovali spletno oglaševanje v prihodnjem letu. Temelji na mnenjih strokovnjakov s področja digitalnih medijev – oglaševalcev, agencij, oglaševalskih […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Ključni kazalniki uspešnosti v trženju uspešnosti
7 min. branja

Ključni kazalniki uspešnosti v trženju uspešnosti

Ste se že srečali s kratico KPI? Če delate na področju trženja uspešnosti, se izrazu ključni kazalniki uspešnosti ne morete izogniti. Za vse, ki želite svoje spletno poslovanje oceniti na podlagi podatkov in ne intuicije, je tu obsežen vodnik po metrikah. Kaj točno pomenijo ključni kazalniki uspešnosti, katere morate spremljati in kako jih analizirati?

Daniela Marušková Daniela Marušková
CMO ui42
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+