Model provizije, pri katerem so partnerji plačani za določeno dejanje (npr. prijava, prenos). Ta pristop, ki temelji na uspešnosti, zagotavlja, da trgovci plačajo le, če pride do želenih rezultatov. Dejavnosti lahko vključujejo predložitev obrazca, odprtje računa, namestitev aplikacije ali naročnino na e-pošto. Modeli PPA usklajujejo spodbude za partnerje s cilji trgovcev, saj se osredotočajo na kakovost in ne na količino prometa. V nasprotju s plačilom na klik PPA zmanjšuje tveganje goljufij in potratne porabe oglasov, saj je nadomestilo odvisno od dragocenega sodelovanja uporabnikov. Ta model je še posebej priljubljen pri finančnih storitvah, naročniških podjetjih in trženju mobilnih aplikacij, kjer določena dejanja uporabnikov neposredno prispevajo k poslovnim ciljem.
5 skrivnosti pridobivanja talentov, ki dejansko delujejo v letu 2025 (in ne to, kar počnejo vsi drugi)
Obstaja razlog, zakaj se v nekaterih podjetjih kandidati kar vrstijo, medtem ko imajo druga podjetja težave s pridobivanjem talentov celo za osnovna delovna mesta. Razlog ni v tem, kar mislite. Po sodelovanju z več sto kadrovskimi ekipami je Ventsislava Nikolova ugotovila, kaj natančno loči podjetja, ki privabljajo velike talente, od tistih, ki jih ne. Razlika […]