Model provizije, pri katerem se partnerjem plača odstotek zneska prodaje. To je najpogostejša struktura partnerskega nadomestila, ki partnerje neposredno nagrajuje za ustvarjanje dejanskih prihodkov. Stopnja provizije se običajno razlikuje glede na kategorijo izdelkov, cenovno točko in stopnjo dobička. Trgovci imajo koristi od minimalnega tveganja, saj se plačilo izvede šele po potrjeni prodaji. Partnerjem PPS ponuja možnost višjih zaslužkov pri premijskih izdelkih in ponavljajočih se nakupih. Ta model se še posebej dobro obnese pri e-trgovini, naročniških storitvah in digitalnih izdelkih, pri katerih je mogoče jasno spremljati vrednosti transakcij in poti pretvorbe.
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.