1 min. branja

Kaj je pavšalna pristojbina?

Pavšalna pristojbina je fiksni znesek, ki se zaračuna za storitev ali izdelek, ne glede na količino ali uporabo. V e-poslovanju se pogosto nanaša na standardno pristojbino, ki se ne spreminja glede na obseg transakcij ali druge spremenljivke.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Pavšalna pristojbina je fiksni znesek, ki se zaračuna za storitev ali izdelek, ne glede na količino ali uporabo. V e-poslovanju se pogosto nanaša na standardno pristojbino, ki se ne spreminja glede na obseg transakcij ali druge spremenljivke. Platforma za e-poslovanje lahko na primer zaračuna pavšalno pristojbino za objavo izdelkov, oglaševanja ali naročniških storitev, s čimer se prodajalcu zagotovijo predvidljivi in dosledni stroški.

Delite članek
Podobni članki
CMO-ji sprejemajo generativno umetno inteligenco kljub omejenemu razumevanju
2 min. branja

CMO-ji sprejemajo generativno umetno inteligenco kljub omejenemu razumevanju

Generativna umetna inteligenca postaja vse bolj priljubljena v trženju, saj 90 % organizacij načrtuje vlaganje vanjo. Vendar pa je zaskrbljujoče, da velika večina direktorjev trženja priznava, da ne razumejo popolnoma te tehnologije ali njenega potencialnega vpliva na poslovne procese. To pomanjkanje znanja lahko ovira sprejetje naprednejših aplikacij umetne inteligence, ki ponujajo pomembne koristi, ne le […]

Preberite članek
Najboljše strategije mobilnega trženja za MSP
3 min. branja

Najboljše strategije mobilnega trženja za MSP

Spletno nakupovanje je v razcvetu in če vodite majhno ali srednje veliko podjetje, si ne morete privoščiti, da bi zamudili mobilno revolucijo. Vse več ljudi poseže po svojih telefonih za brskanje in nakup, zato je čas, da se pametno seznanite s strategijami mobilnega trženja. Ne skrbite – imamo nekaj nasvetov, ki vam lahko pomagajo povezati […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+