Pavšalna pristojbina je fiksni znesek, ki se zaračuna za storitev ali izdelek, ne glede na količino ali uporabo. V e-poslovanju se pogosto nanaša na standardno pristojbino, ki se ne spreminja glede na obseg transakcij ali druge spremenljivke. Platforma za e-poslovanje lahko na primer zaračuna pavšalno pristojbino za objavo izdelkov, oglaševanja ali naročniških storitev, s čimer se prodajalcu zagotovijo predvidljivi in dosledni stroški.
CMO-ji sprejemajo generativno umetno inteligenco kljub omejenemu razumevanju
Generativna umetna inteligenca postaja vse bolj priljubljena v trženju, saj 90 % organizacij načrtuje vlaganje vanjo. Vendar pa je zaskrbljujoče, da velika večina direktorjev trženja priznava, da ne razumejo popolnoma te tehnologije ali njenega potencialnega vpliva na poslovne procese. To pomanjkanje znanja lahko ovira sprejetje naprednejših aplikacij umetne inteligence, ki ponujajo pomembne koristi, ne le […]