Stopnja odpiranja e-pošte je ključni kazalnik uspešnosti pri e-poštnem trženju. Meri delež prejemnikov, ki si ogledajo e-poštno sporočilo iz določene oglaševalske akcije. Za izračun: Stopnja odprtja = (število odprtih e-poštnih sporočil / število dostavljenih e-poštnih sporočil) x 100. Stopnje odprtosti nihajo med panogami, vendar se splošno povprečje giblje okoli 17%. Prizadevanje za doseganje ali preseganje tega merila se na splošno šteje za dobro prakso.
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.