1 min. branja

Kaj je notranje povezovanje?

Notranje povezovanje se nanaša na ustvarjanje hiperpovezav, ki povezujejo eno stran spletnega mesta z drugo stranjo v isti domeni. Te povezave pomagajo uporabnikom pri navigaciji po spletnem mestu, iskalnikom pa pri razumevanju njegove strukture in hierarhije.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Notranje povezovanje se nanaša na ustvarjanje hiperpovezav, ki povezujejo eno stran spletnega mesta z drugo stranjo v isti domeni. Te povezave pomagajo uporabnikom pri navigaciji po spletnem mestu, iskalnikom pa pri razumevanju njegove strukture in hierarhije.Zakaj je notranje povezovanje pomembno?Notranje povezovanje izboljšuje SEO, saj pomaga iskalnikom indeksirati vsebino in porazdeliti moč razvrščanja po straneh. Izboljšuje uporabniško izkušnjo, saj obiskovalce usmerja na ustrezne strani in jih tako dlje časa zadržuje na spletnem mestu. Notranje povezave določajo tudi strukturo spletnega mesta in poudarjajo najpomembnejše strani.Najboljše prakse za notranje povezovanjeUporabite opisno sidrno besedilo, da pojasnite cilje povezav. Strateško povezujte strani z visoko vrednostjo, da povečate njihovo prepoznavnost. Izogibajte se pokvarjenim povezavam, saj škodijo uporabniški izkušnji in uspešnosti SEO.

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU