1 min. branja

Kaj je navzkrižna prodaja?

Navzkrižna prodaja je prodajna taktika, ki vključuje ponujanje dodatnih izdelkov ali storitev obstoječim strankam. Prodaja navzgor je podobna taktika, vendar s ciljem ponuditi dražji izdelek.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Navzkrižna prodaja je prodajna taktika, ki vključuje ponujanje dodatnih izdelkov ali storitev obstoječim strankam. Prodaja navzgor je podobna taktika, vendar s ciljem ponuditi dražji izdelek. Pri navzkrižni prodaji ni nujno, da je izdelek dražji, lahko pa je dodatek. Kupec na primer kupi mobilni telefon, prodajalec pa ponuja dodatno opremo, kot je ovitek za mobilni telefon ali pomnilniška kartica. Takšna navzkrižna prodaja ne velja le za e-trgovine, kjer se lahko ob nakupu prikažejo dodatni izdelki ali storitve, temveč tudi za osebno prodajo, pri kateri prodajalec dodatne izdelke ali storitve ponudi neposredno kupcu.

 

 

Delite članek
Podobni članki
Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025
2 min. branja

Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025

Glavni izvršni direktor Sundar Pichai je v izjavi ob objavi poslovnih rezultatov družbe Alphabet za četrto četrtletje 2024 povedal, da namerava v letu 2025 za kapitalske izdatke porabiti približno 75 milijard dolarjev. To je znatno povečanje v primerjavi z 32,3 milijarde dolarjev, ki so jih porabili leta 2023, in kaže, kako se povečuje konkurenca med […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi
3 min. branja

Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi

Video vsebina pritegne pozornost – to opažamo na skoraj vseh platformah. Na Instagramu prevladujejo kolute, Facebook je poln videoposnetkov in celo YouTube, ki temelji na videoposnetkih, ima svoje kratke hlače. In končno, z njimi se srečujemo tudi v e-trgovini pri predstavitvi izdelkov. Poslovno omrežje LinkedIn je poročalo, da se je gledanost videoposnetkov na letni ravni […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+