1 min. branja

Kaj je naslovna oznaka?

Naslovna oznaka v HTML se uporablja za določanje naslova spletne strani. Ta naslov je prikazan v naslovni vrstici brskalnika ali na zavihku, ko si uporabnik ogleda spletno stran.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Naslovna oznaka v HTML se uporablja za določanje naslova spletne strani. Ta naslov je prikazan v naslovni vrstici brskalnika ali na zavihku, ko si uporabnik ogleda spletno stran.

Služi tudi kot naslov, ko je stran označena z zaznamki ali v skupni rabi. Oznaka <title> je nameščena v razdelku <head> dokumenta HTML in je ključnega pomena za uporabniško izkušnjo in SEO (optimizacija iskalnikov)

Primer:

The tag in HTML is used to define the title of a webpage. This title is displayed in the browser's title bar or on the tab when a user views the webpage.

Source: Open AI

V tem primeru se na zavihku brskalnika prikaže »Moja čudovita spletna stran« .

Ključne točke:

  • Prikaz v brskalniku: Naslov se prikaže na zavihku brskalnika, kar uporabnikom pomaga prepoznati stran.
  • SEO: Iskalniki uporabljajo naslovno oznako za razumevanje vsebine strani, zaradi česar je bistvenega pomena za uvrstitev.
  • Zaznamk: Ko uporabnik doda stran med zaznamke, naslovna oznaka postane privzeto ime zaznamka.

Oznaka <title> je edinstvena, saj se mora v razdelku <head> dokumenta HTML prikazati samo enkrat.

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU