1 min. branja

Kaj je naslovna oznaka?

Naslovna oznaka v HTML se uporablja za določanje naslova spletne strani. Ta naslov je prikazan v naslovni vrstici brskalnika ali na zavihku, ko si uporabnik ogleda spletno stran.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Naslovna oznaka v HTML se uporablja za določanje naslova spletne strani. Ta naslov je prikazan v naslovni vrstici brskalnika ali na zavihku, ko si uporabnik ogleda spletno stran.

Služi tudi kot naslov, ko je stran označena z zaznamki ali v skupni rabi. Oznaka <title> je nameščena v razdelku <head> dokumenta HTML in je ključnega pomena za uporabniško izkušnjo in SEO (optimizacija iskalnikov)

Primer:

The tag in HTML is used to define the title of a webpage. This title is displayed in the browser's title bar or on the tab when a user views the webpage.

Source: Open AI

V tem primeru se na zavihku brskalnika prikaže »Moja čudovita spletna stran« .

Ključne točke:

  • Prikaz v brskalniku: Naslov se prikaže na zavihku brskalnika, kar uporabnikom pomaga prepoznati stran.
  • SEO: Iskalniki uporabljajo naslovno oznako za razumevanje vsebine strani, zaradi česar je bistvenega pomena za uvrstitev.
  • Zaznamk: Ko uporabnik doda stran med zaznamke, naslovna oznaka postane privzeto ime zaznamka.

Oznaka <title> je edinstvena, saj se mora v razdelku <head> dokumenta HTML prikazati samo enkrat.

Delite članek
Podobni članki
Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025
2 min. branja

Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025

Glavni izvršni direktor Sundar Pichai je v izjavi ob objavi poslovnih rezultatov družbe Alphabet za četrto četrtletje 2024 povedal, da namerava v letu 2025 za kapitalske izdatke porabiti približno 75 milijard dolarjev. To je znatno povečanje v primerjavi z 32,3 milijarde dolarjev, ki so jih porabili leta 2023, in kaže, kako se povečuje konkurenca med […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi
3 min. branja

Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi

Video vsebina pritegne pozornost – to opažamo na skoraj vseh platformah. Na Instagramu prevladujejo kolute, Facebook je poln videoposnetkov in celo YouTube, ki temelji na videoposnetkih, ima svoje kratke hlače. In končno, z njimi se srečujemo tudi v e-trgovini pri predstavitvi izdelkov. Poslovno omrežje LinkedIn je poročalo, da se je gledanost videoposnetkov na letni ravni […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+