1 min. branja

Kaj je naročniški model?

Naročniški model je poslovni pristop s ponavljajočimi se prihodki, pri katerem stranke v rednih časovnih intervalih (mesečno, četrtletno ali letno) plačujejo za stalen dostop do izdelkov, storitev ali vsebine. Ta model spreminja enkratne nakupe v predvidljive, dolgoročne odnose s strankami.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Naročniški model je poslovni pristop s ponavljajočimi se prihodki, pri katerem stranke v rednih časovnih intervalih (mesečno, četrtletno ali letno) plačujejo za stalen dostop do izdelkov, storitev ali vsebine. Ta model spreminja enkratne nakupe v predvidljive, dolgoročne odnose s strankami.

Ključne značilnosti:

  • Ponavljajoče se zaračunavanje: Avtomatizirano, redno zbiranje plačil
  • Večstopenjske možnosti določanja cen: Različne ravni storitev po različnih cenah
  • Osredotočenost na zadržanje: Poudarek na zadovoljstvu strank za zmanjšanje odhoda
  • Neprekinjenost vrednosti: Nenehno zagotavljanje izdelkov ali storitev

Koristi:

  • Predvidljivi tokovi prihodkov
  • Višja življenjska vrednost stranke
  • Izboljšano načrtovanje denarnih tokov
  • poglobljeni odnosi s strankami
  • Vpogledi v stranke, bogati s podatki

Priljubljeni pristopi k naročninam vključujejo kurirane škatle z izdelki, storitve dopolnjevanja za potrošni material, članstva na podlagi dostopa in ponudbe programske opreme kot storitve (SaaS).

Delite članek
Podobni članki
Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano
4 min. branja

Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano

Digitalno oglaševanje se spreminja hitreje kot kdaj koli prej, zato morajo blagovne znamke e-trgovine in marketinške agencije slediti novim izzivom in priložnostim. V poročilu Industry Pulse Report je prikazano, kateri trendi, grožnje, globoke napake in inovacije bodo zaznamovali spletno oglaševanje v prihodnjem letu. Temelji na mnenjih strokovnjakov s področja digitalnih medijev – oglaševalcev, agencij, oglaševalskih […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Ključni kazalniki uspešnosti v trženju uspešnosti
7 min. branja

Ključni kazalniki uspešnosti v trženju uspešnosti

Ste se že srečali s kratico KPI? Če delate na področju trženja uspešnosti, se izrazu ključni kazalniki uspešnosti ne morete izogniti. Za vse, ki želite svoje spletno poslovanje oceniti na podlagi podatkov in ne intuicije, je tu obsežen vodnik po metrikah. Kaj točno pomenijo ključni kazalniki uspešnosti, katere morate spremljati in kako jih analizirati?

Daniela Marušková Daniela Marušková
CMO ui42
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+