1 min. branja

Kaj je naročniški model?

Naročniški model je poslovni pristop s ponavljajočimi se prihodki, pri katerem stranke v rednih časovnih intervalih (mesečno, četrtletno ali letno) plačujejo za stalen dostop do izdelkov, storitev ali vsebine. Ta model spreminja enkratne nakupe v predvidljive, dolgoročne odnose s strankami.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Naročniški model je poslovni pristop s ponavljajočimi se prihodki, pri katerem stranke v rednih časovnih intervalih (mesečno, četrtletno ali letno) plačujejo za stalen dostop do izdelkov, storitev ali vsebine. Ta model spreminja enkratne nakupe v predvidljive, dolgoročne odnose s strankami.

Ključne značilnosti:

  • Ponavljajoče se zaračunavanje: Avtomatizirano, redno zbiranje plačil
  • Večstopenjske možnosti določanja cen: Različne ravni storitev po različnih cenah
  • Osredotočenost na zadržanje: Poudarek na zadovoljstvu strank za zmanjšanje odhoda
  • Neprekinjenost vrednosti: Nenehno zagotavljanje izdelkov ali storitev

Koristi:

  • Predvidljivi tokovi prihodkov
  • Višja življenjska vrednost stranke
  • Izboljšano načrtovanje denarnih tokov
  • poglobljeni odnosi s strankami
  • Vpogledi v stranke, bogati s podatki

Priljubljeni pristopi k naročninam vključujejo kurirane škatle z izdelki, storitve dopolnjevanja za potrošni material, članstva na podlagi dostopa in ponudbe programske opreme kot storitve (SaaS).

Delite članek
Podobni članki
5 skrivnosti pridobivanja talentov, ki dejansko delujejo v letu 2025 (in ne to, kar počnejo vsi drugi)
8 min. branja

5 skrivnosti pridobivanja talentov, ki dejansko delujejo v letu 2025 (in ne to, kar počnejo vsi drugi)

Obstaja razlog, zakaj se v nekaterih podjetjih kandidati kar vrstijo, medtem ko imajo druga podjetja težave s pridobivanjem talentov celo za osnovna delovna mesta. Razlog ni v tem, kar mislite. Po sodelovanju z več sto kadrovskimi ekipami je Ventsislava Nikolova ugotovila, kaj natančno loči podjetja, ki privabljajo velike talente, od tistih, ki jih ne. Razlika […]

Ventsislava Nikolova Ventsislava Nikolova
Founder and CEO, WorkVibes
Več kot 7.000 tržnikov se odpravlja v Budimpešto – zakaj
3 min. branja

Več kot 7.000 tržnikov se odpravlja v Budimpešto – zakaj

Affiliate World Europe prihaja v Budimpešto 4. in 5. septembra 2025 v kongresno-razstavni center Hungexpo Budimpešta. Na tej najpomembnejši konferenci o affiliate marketingu se zberejo najboljši tržniki, oglaševalci in tehnološki inovatorji v panogi za dva dni mreženja, učenja in poslovne rasti.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+