2 min. branja

Kaj je meta oznaka?

Metaoznaka v HTML zagotavlja metapodatke o spletni strani, ki niso vidni uporabnikom, vendar so bistveni za brskalnike in iskalnike. Meta oznake so nameščene v razdelku »<glava>« v dokumentu HTML in služijo različnim namenom, kot so določanje nabora znakov, avtorja, opisa, ključnih besed in še več.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Pogoste vrste meta oznak

1. Meta opis

Vsebuje kratek povzetek vsebine spletne strani, ki jo iskalniki uporabljajo za prikaz v rezultatih iskanja.

<meta name=”description” content=”To je spletna stran o metaoznakah HTML in njihovih funkcijah.” >

2. Meta ključne besede

Določa ključne besede, ki ustrezajo vsebini strani. (Danes manj pomembno za SEO.)

<meta name=”ključne besede” content=”HTML, meta oznake, spletna stran, SEO”>

3. Pogled

Nadzira prikaz spletne strani v mobilnih napravah.

<meta ime=”viewport” content=”width=device-width, initial-=1.0″>

4. Nabor znakov

Določa kodiranje znakov za spletno stran (običajno se uporablja UTF-8).

<meta charset=”UTF-8″>

5. Avtor

Določa ime avtorja vsebine.

<meta ime=”avtor” content=”John Doe”>

Primer meta oznak v HTML

<! DOCTYPE html>
<html>
<Glava>
<meta charset=”UTF-8″>
<meta name=”description” content=”Preberite vse o metaoznakah HTML in kako izboljšujejo SEO in funkcionalnost strani.” >
<meta name=”ključne besede” content=”HTML, meta oznake, SEO”>
<meta ime=”viewport” content=”width=device-width, initial-=1.0″>
<meta ime=”avtor” content=”Jane Smith”>
<naslov>Razumevanje meta oznak</naslov>
</glavo>
<telo>
<h1>Dobrodošli v vadnici za meta oznake</h1>
</telo>
</html>

Pomen meta oznak

SEO: Meta oznake, zlasti opis in ključne besede, pomagajo iskalnikom razumeti vsebino strani.
Uporabniška izkušnja: oznake, kot je »viewport«, izboljšajo odzivnost mobilnih naprav.
Metapodatki: Zagotavlja dodatne informacije (avtor, nabor znakov), ki so uporabne za brskalnike in iskalnike.

Delite članek
Podobni članki
Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025
2 min. branja

Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025

Glavni izvršni direktor Sundar Pichai je v izjavi ob objavi poslovnih rezultatov družbe Alphabet za četrto četrtletje 2024 povedal, da namerava v letu 2025 za kapitalske izdatke porabiti približno 75 milijard dolarjev. To je znatno povečanje v primerjavi z 32,3 milijarde dolarjev, ki so jih porabili leta 2023, in kaže, kako se povečuje konkurenca med […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi
3 min. branja

Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi

Video vsebina pritegne pozornost – to opažamo na skoraj vseh platformah. Na Instagramu prevladujejo kolute, Facebook je poln videoposnetkov in celo YouTube, ki temelji na videoposnetkih, ima svoje kratke hlače. In končno, z njimi se srečujemo tudi v e-trgovini pri predstavitvi izdelkov. Poslovno omrežje LinkedIn je poročalo, da se je gledanost videoposnetkov na letni ravni […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+