2 min. branja

Kaj je meta oznaka?

Metaoznaka v HTML zagotavlja metapodatke o spletni strani, ki niso vidni uporabnikom, vendar so bistveni za brskalnike in iskalnike. Meta oznake so nameščene v razdelku »<glava>« v dokumentu HTML in služijo različnim namenom, kot so določanje nabora znakov, avtorja, opisa, ključnih besed in še več.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Pogoste vrste meta oznak

1. Meta opis

Vsebuje kratek povzetek vsebine spletne strani, ki jo iskalniki uporabljajo za prikaz v rezultatih iskanja.

<meta name=”description” content=”To je spletna stran o metaoznakah HTML in njihovih funkcijah.” >

2. Meta ključne besede

Določa ključne besede, ki ustrezajo vsebini strani. (Danes manj pomembno za SEO.)

<meta name=”ključne besede” content=”HTML, meta oznake, spletna stran, SEO”>

3. Pogled

Nadzira prikaz spletne strani v mobilnih napravah.

<meta ime=”viewport” content=”width=device-width, initial-=1.0″>

4. Nabor znakov

Določa kodiranje znakov za spletno stran (običajno se uporablja UTF-8).

<meta charset=”UTF-8″>

5. Avtor

Določa ime avtorja vsebine.

<meta ime=”avtor” content=”John Doe”>

Primer meta oznak v HTML

<! DOCTYPE html>
<html>
<Glava>
<meta charset=”UTF-8″>
<meta name=”description” content=”Preberite vse o metaoznakah HTML in kako izboljšujejo SEO in funkcionalnost strani.” >
<meta name=”ključne besede” content=”HTML, meta oznake, SEO”>
<meta ime=”viewport” content=”width=device-width, initial-=1.0″>
<meta ime=”avtor” content=”Jane Smith”>
<naslov>Razumevanje meta oznak</naslov>
</glavo>
<telo>
<h1>Dobrodošli v vadnici za meta oznake</h1>
</telo>
</html>

Pomen meta oznak

SEO: Meta oznake, zlasti opis in ključne besede, pomagajo iskalnikom razumeti vsebino strani.
Uporabniška izkušnja: oznake, kot je »viewport«, izboljšajo odzivnost mobilnih naprav.
Metapodatki: Zagotavlja dodatne informacije (avtor, nabor znakov), ki so uporabne za brskalnike in iskalnike.

Delite članek
Podobni članki
Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden
3 min. branja

Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden

Do težko pričakovanega Balkanskega vrha o elektronskem poslovanju 2025, ki bo 29. in 30. aprila 2025 v Areni Sofija spremenil Sofijo v središče elektronskega poslovanja balkanske regije, je le še nekaj dni. Ker se dogodek približuje, v tem vodniku za udeležence Balkan Ecommerce Summita najdete vse, kar morate vedeti, da boste na tem najpomembnejšem srečanju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?
3 min. branja

Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?

Instagram je uradno predstavil svojo aplikacijo za urejanje videoposnetkov Edits. To bodo še posebej cenili ustvarjalci vsebin in manjše blagovne znamke, ki želijo povečati obseg svoje video produkcije. Gre za neposreden odgovor na priljubljeno orodje CapCut, ki spada pod okrilje podjetja ByteDance. V čem se ti aplikaciji razlikujeta in kakšen potencial imata za e-trgovino?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Strateško načrtovanje trženja: 6 korakov do poslovnega uspeha
12 min. branja

Strateško načrtovanje trženja: 6 korakov do poslovnega uspeha

Trženjske raziskave kažejo, da približno 50-60 % tržnikov uradno dokumentira svojo tržno strategijo. Podjetja pogosto podcenjujejo načrtovanje trženja, čeprav se z njim dokazano povečajo možnosti za uspeh (za več kot 300 %!) in donosnost naložbe (za 60 %!) v primerjavi s podjetji, ki ne načrtujejo. V tem članku si bomo na primerih, vključno z navodili […]

Martin Murza Martin Murza
CEO, Murza
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+