Pogoste vrste meta oznak
1. Meta opis
Vsebuje kratek povzetek vsebine spletne strani, ki jo iskalniki uporabljajo za prikaz v rezultatih iskanja.
<meta name=”description” content=”To je spletna stran o metaoznakah HTML in njihovih funkcijah.” >
2. Meta ključne besede
Določa ključne besede, ki ustrezajo vsebini strani. (Danes manj pomembno za SEO.)
<meta name=”ključne besede” content=”HTML, meta oznake, spletna stran, SEO”>
3. Pogled
Nadzira prikaz spletne strani v mobilnih napravah.
<meta ime=”viewport” content=”width=device-width, initial-=1.0″>
4. Nabor znakov
Določa kodiranje znakov za spletno stran (običajno se uporablja UTF-8).
<meta charset=”UTF-8″>
5. Avtor
Določa ime avtorja vsebine.
<meta ime=”avtor” content=”John Doe”>
Primer meta oznak v HTML
<! DOCTYPE html>
<html>
<Glava>
<meta charset=”UTF-8″>
<meta name=”description” content=”Preberite vse o metaoznakah HTML in kako izboljšujejo SEO in funkcionalnost strani.” >
<meta name=”ključne besede” content=”HTML, meta oznake, SEO”>
<meta ime=”viewport” content=”width=device-width, initial-=1.0″>
<meta ime=”avtor” content=”Jane Smith”>
<naslov>Razumevanje meta oznak</naslov>
</glavo>
<telo>
<h1>Dobrodošli v vadnici za meta oznake</h1>
</telo>
</html>
Pomen meta oznak
– SEO: Meta oznake, zlasti opis in ključne besede, pomagajo iskalnikom razumeti vsebino strani.
– Uporabniška izkušnja: oznake, kot je »viewport«, izboljšajo odzivnost mobilnih naprav.
– Metapodatki: Zagotavlja dodatne informacije (avtor, nabor znakov), ki so uporabne za brskalnike in iskalnike.