2 min. branja

Kaj je meta oznaka?

Metaoznaka v HTML zagotavlja metapodatke o spletni strani, ki niso vidni uporabnikom, vendar so bistveni za brskalnike in iskalnike. Meta oznake so nameščene v razdelku »<glava>« v dokumentu HTML in služijo različnim namenom, kot so določanje nabora znakov, avtorja, opisa, ključnih besed in še več.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Pogoste vrste meta oznak

1. Meta opis

Vsebuje kratek povzetek vsebine spletne strani, ki jo iskalniki uporabljajo za prikaz v rezultatih iskanja.

<meta name=”description” content=”To je spletna stran o metaoznakah HTML in njihovih funkcijah.” >

2. Meta ključne besede

Določa ključne besede, ki ustrezajo vsebini strani. (Danes manj pomembno za SEO.)

<meta name=”ključne besede” content=”HTML, meta oznake, spletna stran, SEO”>

3. Pogled

Nadzira prikaz spletne strani v mobilnih napravah.

<meta ime=”viewport” content=”width=device-width, initial-=1.0″>

4. Nabor znakov

Določa kodiranje znakov za spletno stran (običajno se uporablja UTF-8).

<meta charset=”UTF-8″>

5. Avtor

Določa ime avtorja vsebine.

<meta ime=”avtor” content=”John Doe”>

Primer meta oznak v HTML

<! DOCTYPE html>
<html>
<Glava>
<meta charset=”UTF-8″>
<meta name=”description” content=”Preberite vse o metaoznakah HTML in kako izboljšujejo SEO in funkcionalnost strani.” >
<meta name=”ključne besede” content=”HTML, meta oznake, SEO”>
<meta ime=”viewport” content=”width=device-width, initial-=1.0″>
<meta ime=”avtor” content=”Jane Smith”>
<naslov>Razumevanje meta oznak</naslov>
</glavo>
<telo>
<h1>Dobrodošli v vadnici za meta oznake</h1>
</telo>
</html>

Pomen meta oznak

SEO: Meta oznake, zlasti opis in ključne besede, pomagajo iskalnikom razumeti vsebino strani.
Uporabniška izkušnja: oznake, kot je »viewport«, izboljšajo odzivnost mobilnih naprav.
Metapodatki: Zagotavlja dodatne informacije (avtor, nabor znakov), ki so uporabne za brskalnike in iskalnike.

Delite članek
Podobni članki
CMO-ji sprejemajo generativno umetno inteligenco kljub omejenemu razumevanju
2 min. branja

CMO-ji sprejemajo generativno umetno inteligenco kljub omejenemu razumevanju

Generativna umetna inteligenca postaja vse bolj priljubljena v trženju, saj 90 % organizacij načrtuje vlaganje vanjo. Vendar pa je zaskrbljujoče, da velika večina direktorjev trženja priznava, da ne razumejo popolnoma te tehnologije ali njenega potencialnega vpliva na poslovne procese. To pomanjkanje znanja lahko ovira sprejetje naprednejših aplikacij umetne inteligence, ki ponujajo pomembne koristi, ne le […]

Preberite članek
Najboljše strategije mobilnega trženja za MSP
3 min. branja

Najboljše strategije mobilnega trženja za MSP

Spletno nakupovanje je v razcvetu in če vodite majhno ali srednje veliko podjetje, si ne morete privoščiti, da bi zamudili mobilno revolucijo. Vse več ljudi poseže po svojih telefonih za brskanje in nakup, zato je čas, da se pametno seznanite s strategijami mobilnega trženja. Ne skrbite – imamo nekaj nasvetov, ki vam lahko pomagajo povezati […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+