1 min. branja

Kaj je ključni kazalnik uspešnosti?

Ključni kazalnik uspešnosti (KPI) je merljiva vrednost, ki kaže, kako učinkovito organizacija, skupina ali posameznik v določenem obdobju dosega določen cilj. KPI pomagajo spremljati napredek pri doseganju ciljev in usmerjati odločanje, saj usmerjajo pozornost na najpomembnejše.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Ključni kazalnik uspešnosti (KPI) je merljiva vrednost, ki kaže, kako učinkovito organizacija, skupina ali posameznik v določenem obdobju dosega določen cilj. KPI pomagajo spremljati napredek pri doseganju ciljev in usmerjati odločanje, saj usmerjajo pozornost na najpomembnejše.

Delite članek
Podobni članki
Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku
3 min. branja

Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku

Številke so osupljive. Nova študija, v kateri je sodelovalo 24.000 kupcev po vsem svetu, razkriva, da jih 70 % pričakuje, da bodo do leta 2030 večino svojih nakupov opravili prek družbenih medijev. To pomeni, da bodo spletna mesta za e-trgovanje v slogu Amazona, ki prevladujejo danes, v petih letih lahko postala relikvija. Revolucija družabnega nakupovanja […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil
3 min. branja

EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil

Evropska komisija pripravlja zgodovinsko stroge ukrepe proti odpadkom v modni industriji. Od leta 2026 bodo morale blagovne znamke dokazati, da nimajo druge možnosti kot uničiti neprodana oblačila. Za modne velikane se začenja novo obdobje – konec tihega odstranjevanja zalog.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU