Ključna beseda je beseda ali besedna zveza, ki predstavlja osrednjo temo vsebine in se uporablja za uskladitev z iskalnimi poizvedbami ter izboljšanje vidnosti v rezultatih iskalnikov. Ključne besede so bistvene pri optimizaciji za iskalnike (SEO) in digitalnem trženju, saj pomagajo spletnim mestom pritegniti ustrezen promet, ker se uskladijo s tem, kar uporabniki iščejo na spletu.Vrste ključnih besedKljučne besede SEO:Ključne besede PPC: ciljno usmerjene v organske (neplačane) rezultate iskanja: Uporabljajo se v oglaševalskih kampanjah s plačilom na klik za prikaz v sponzoriranih rezultatih iskanja.Kratke in dolge ključne besede:
- Kratkorefleksne: Kratkorefleksne ključne besede: Kratke besede: široki izrazi z velikim obsegom iskanja (npr. “čevlji”).
- Dolgi repi: “najboljši tekaški copati za ženske”).
Zakaj so ključne besede pomembne?
- Povezujejo namero uporabnika z vsebino spletnega mesta in izboljšujejo vidnost na straneh z rezultati iskalnikov(SERP).
- Podjetjem pomagajo pritegniti ciljno občinstvo in spodbuditi konverzijo z obravnavo posebnih potreb ali poizvedb.
S strateško izbiro in optimizacijo za ustrezne ključne besede lahko podjetja izboljšajo svojo spletno prisotnost in se učinkovito povežejo s potencialnimi strankami.