1 min. branja

Kaj je ključna beseda?

Ključna beseda je beseda ali besedna zveza, ki predstavlja osrednjo temo vsebine in se uporablja za uskladitev z iskalnimi poizvedbami ter izboljšanje vidnosti v rezultatih iskalnikov. Ključne besede so bistvene pri optimizaciji za iskalnike (SEO) in digitalnem trženju, saj pomagajo spletnim mestom pritegniti ustrezen promet, ker se uskladijo s tem, kar uporabniki iščejo na spletu.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Ključna beseda je beseda ali besedna zveza, ki predstavlja osrednjo temo vsebine in se uporablja za uskladitev z iskalnimi poizvedbami ter izboljšanje vidnosti v rezultatih iskalnikov. Ključne besede so bistvene pri optimizaciji za iskalnike (SEO) in digitalnem trženju, saj pomagajo spletnim mestom pritegniti ustrezen promet, ker se uskladijo s tem, kar uporabniki iščejo na spletu.Vrste ključnih besedKljučne besede SEO:Ključne besede PPC: ciljno usmerjene v organske (neplačane) rezultate iskanja: Uporabljajo se v oglaševalskih kampanjah s plačilom na klik za prikaz v sponzoriranih rezultatih iskanja.Kratke in dolge ključne besede:

  • Kratkorefleksne: Kratkorefleksne ključne besede: Kratke besede: široki izrazi z velikim obsegom iskanja (npr. “čevlji”).
  • Dolgi repi: “najboljši tekaški copati za ženske”).

Zakaj so ključne besede pomembne?

  • Povezujejo namero uporabnika z vsebino spletnega mesta in izboljšujejo vidnost na straneh z rezultati iskalnikov(SERP).
  • Podjetjem pomagajo pritegniti ciljno občinstvo in spodbuditi konverzijo z obravnavo posebnih potreb ali poizvedb.

S strateško izbiro in optimizacijo za ustrezne ključne besede lahko podjetja izboljšajo svojo spletno prisotnost in se učinkovito povežejo s potencialnimi strankami.

Delite članek
Podobni članki
Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku
3 min. branja

Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku

Številke so osupljive. Nova študija, v kateri je sodelovalo 24.000 kupcev po vsem svetu, razkriva, da jih 70 % pričakuje, da bodo do leta 2030 večino svojih nakupov opravili prek družbenih medijev. To pomeni, da bodo spletna mesta za e-trgovanje v slogu Amazona, ki prevladujejo danes, v petih letih lahko postala relikvija. Revolucija družabnega nakupovanja […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil
3 min. branja

EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil

Evropska komisija pripravlja zgodovinsko stroge ukrepe proti odpadkom v modni industriji. Od leta 2026 bodo morale blagovne znamke dokazati, da nimajo druge možnosti kot uničiti neprodana oblačila. Za modne velikane se začenja novo obdobje – konec tihega odstranjevanja zalog.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU