1 min. branja

Kaj je ključna beseda?

Ključna beseda je beseda ali besedna zveza, ki predstavlja osrednjo temo vsebine in se uporablja za uskladitev z iskalnimi poizvedbami ter izboljšanje vidnosti v rezultatih iskalnikov. Ključne besede so bistvene pri optimizaciji za iskalnike (SEO) in digitalnem trženju, saj pomagajo spletnim mestom pritegniti ustrezen promet, ker se uskladijo s tem, kar uporabniki iščejo na spletu.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Ključna beseda je beseda ali besedna zveza, ki predstavlja osrednjo temo vsebine in se uporablja za uskladitev z iskalnimi poizvedbami ter izboljšanje vidnosti v rezultatih iskalnikov. Ključne besede so bistvene pri optimizaciji za iskalnike (SEO) in digitalnem trženju, saj pomagajo spletnim mestom pritegniti ustrezen promet, ker se uskladijo s tem, kar uporabniki iščejo na spletu.Vrste ključnih besedKljučne besede SEO:Ključne besede PPC: ciljno usmerjene v organske (neplačane) rezultate iskanja: Uporabljajo se v oglaševalskih kampanjah s plačilom na klik za prikaz v sponzoriranih rezultatih iskanja.Kratke in dolge ključne besede:

  • Kratkorefleksne: Kratkorefleksne ključne besede: Kratke besede: široki izrazi z velikim obsegom iskanja (npr. “čevlji”).
  • Dolgi repi: “najboljši tekaški copati za ženske”).

Zakaj so ključne besede pomembne?

  • Povezujejo namero uporabnika z vsebino spletnega mesta in izboljšujejo vidnost na straneh z rezultati iskalnikov(SERP).
  • Podjetjem pomagajo pritegniti ciljno občinstvo in spodbuditi konverzijo z obravnavo posebnih potreb ali poizvedb.

S strateško izbiro in optimizacijo za ustrezne ključne besede lahko podjetja izboljšajo svojo spletno prisotnost in se učinkovito povežejo s potencialnimi strankami.

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU