1 min. branja

Kaj je ključna beseda z dolgim repom?

Dolge ključne besede so specifične, pogosto daljše fraze, ki jih uporabniki iščejo in so običajno sestavljene iz treh ali več besed. Ponavadi imajo manjši obseg iskanja, vendar višje stopnje konverzije zaradi svoje specifičnosti.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Dolge ključne besede so specifične, pogosto daljše fraze, ki jih uporabniki iščejo in so običajno sestavljene iz treh ali več besed. Ponavadi imajo manjši obseg iskanja, vendar višje stopnje konverzije zaradi svoje specifičnosti.

Tukaj je kratek pregled:

  1. Specifičnost: Dolge ključne besede so podrobnejše in ciljno usmerjene kot široki, splošni izrazi.
  2. Nižja konkurenca: Običajno jih je lažje uvrstiti v iskalnikih zaradi manjše konkurence.
  3. Višje stopnje konverzije: Uporabniki, ki iščejo s ključnimi besedami z dolgim repom, imajo pogosto jasnejši namen, kar vodi do boljših stopenj konverzije.
  4. Naravni jezik: Pogosto odražajo, kako ljudje dejansko govorijo ali tipkajo poizvedbe.
  5. Primer: Namesto »čevlji« je lahko ključna beseda z dolgim repom »udobni tekaški copati za ženske«



Delite članek
Podobni članki
Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku
3 min. branja

Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku

Številke so osupljive. Nova študija, v kateri je sodelovalo 24.000 kupcev po vsem svetu, razkriva, da jih 70 % pričakuje, da bodo do leta 2030 večino svojih nakupov opravili prek družbenih medijev. To pomeni, da bodo spletna mesta za e-trgovanje v slogu Amazona, ki prevladujejo danes, v petih letih lahko postala relikvija. Revolucija družabnega nakupovanja […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil
3 min. branja

EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil

Evropska komisija pripravlja zgodovinsko stroge ukrepe proti odpadkom v modni industriji. Od leta 2026 bodo morale blagovne znamke dokazati, da nimajo druge možnosti kot uničiti neprodana oblačila. Za modne velikane se začenja novo obdobje – konec tihega odstranjevanja zalog.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU