2 min. branja

Kaj je izdelano za oglaševanje (MFA)?

Spletne strani, kiso narejene za oglaševanje (Made-for-Advertising – MFA ), se nanašajo na spletne strani, ki so ustvarjene predvsem za ustvarjanje prihodkov od oglaševanja, ne pa za zagotavljanje dragocene vsebine ali resničnega sodelovanja uporabnikov. Ta spletna mesta imajo običajno naslednje značilnosti: nizkokakovostna ali redka vsebina, ki je lahko ustvarjena z umetno inteligenco, plagiat ali minimalno […]

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Spletne strani, kiso narejene za oglaševanje (Made-for-Advertising – MFA ), se nanašajo na spletne strani, ki so ustvarjene predvsem za ustvarjanje prihodkov od oglaševanja, ne pa za zagotavljanje dragocene vsebine ali resničnega sodelovanja uporabnikov. Ta spletna mesta imajo običajno naslednje značilnosti:

  • nizkokakovostna ali redka vsebina, ki je lahko ustvarjena z umetno inteligenco, plagiat ali minimalno urejena
  • pretirano število oglasov, ki prevladujejo v uporabniškem vmesniku
  • vzorci oblikovanja, ki povečujejo število ogledov oglasov (na primer diaprojekcije, ki zahtevajo več klikov)
  • vsebina, ki je posebej ustvarjena za privabljanje iskalnega prometa, vendar ima majhno vrednost
  • visoko razmerje med oglasi in vsebino v primerjavi z legitimnimi založniki

MFA strani so problematične za digitalni oglaševalski ekosistem, ker:

  1. izčrpavajo oglaševalske proračune s privabljanjem prikazov, ki so malo povezani z občinstvom
  2. ustvarjajo slabo uporabniško izkušnjo, ki lahko škoduje zaznavanju blagovne znamke
  3. zmanjšujejo učinkovitost programatičnega oglaševanja
  4. pogosto uporabljajo zavajajoče taktike, da so videti bolj legitimna, kot so.

Kot je omenjeno v prevedenem članku, so spletna mesta MFA v drugem četrtletju 2024 predstavljala približno 13 % izdatkov za programatično oglaševanje, kar predstavlja pomemben delež potencialno zapravljenih izdatkov za oglaševanje. Zaradi vzpona generativne umetne inteligence je ustvarjanje teh spletnih mest še lažje, saj je mogoče vsebine množično proizvajati v velikem obsegu. Oglaševalci in agencije vse pogosteje uporabljajo orodja za varnost blagovnih znamk in merjenje kakovosti, da bi prepoznali ta spletna mesta in se jim izognili pri svojih medijskih zakupih.

Delite članek
Podobni članki
Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.
3 min. branja

Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.

Meta razširja oceno priložnosti – metriko, ki v Upravitelju oglasov takoj pokaže, kako lahko izboljšate kampanje in zmanjšate stroške. Ta nova metrika, ki temelji na umetni inteligenci, je po testiranju dosegla več oglaševalcev. Zagotavlja jasno oceno kampanje in konkretne predloge za izboljšave.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti
3 min. branja

Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti

Pred kratkim so bile tri velike britanske maloprodajne blagovne znamke – Marks & Spencer, Co-op in Harrods – žrtve obsežnih kibernetskih napadov, ki so močno ovirali njihovo delovanje in razkrili resne varnostne vrzeli v njihovih informacijskih sistemih. Ti incidenti opozarjajo na vse večje grožnje kibernetski varnosti, s katerimi se sooča maloprodajni sektor v Združenem kraljestvu, […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+