2 min. branja

Kaj je izdelano za oglaševanje (MFA)?

Spletne strani, kiso narejene za oglaševanje (Made-for-Advertising – MFA ), se nanašajo na spletne strani, ki so ustvarjene predvsem za ustvarjanje prihodkov od oglaševanja, ne pa za zagotavljanje dragocene vsebine ali resničnega sodelovanja uporabnikov. Ta spletna mesta imajo običajno naslednje značilnosti: nizkokakovostna ali redka vsebina, ki je lahko ustvarjena z umetno inteligenco, plagiat ali minimalno […]

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Spletne strani, kiso narejene za oglaševanje (Made-for-Advertising – MFA ), se nanašajo na spletne strani, ki so ustvarjene predvsem za ustvarjanje prihodkov od oglaševanja, ne pa za zagotavljanje dragocene vsebine ali resničnega sodelovanja uporabnikov. Ta spletna mesta imajo običajno naslednje značilnosti:

  • nizkokakovostna ali redka vsebina, ki je lahko ustvarjena z umetno inteligenco, plagiat ali minimalno urejena
  • pretirano število oglasov, ki prevladujejo v uporabniškem vmesniku
  • vzorci oblikovanja, ki povečujejo število ogledov oglasov (na primer diaprojekcije, ki zahtevajo več klikov)
  • vsebina, ki je posebej ustvarjena za privabljanje iskalnega prometa, vendar ima majhno vrednost
  • visoko razmerje med oglasi in vsebino v primerjavi z legitimnimi založniki

MFA strani so problematične za digitalni oglaševalski ekosistem, ker:

  1. izčrpavajo oglaševalske proračune s privabljanjem prikazov, ki so malo povezani z občinstvom
  2. ustvarjajo slabo uporabniško izkušnjo, ki lahko škoduje zaznavanju blagovne znamke
  3. zmanjšujejo učinkovitost programatičnega oglaševanja
  4. pogosto uporabljajo zavajajoče taktike, da so videti bolj legitimna, kot so.

Kot je omenjeno v prevedenem članku, so spletna mesta MFA v drugem četrtletju 2024 predstavljala približno 13 % izdatkov za programatično oglaševanje, kar predstavlja pomemben delež potencialno zapravljenih izdatkov za oglaševanje. Zaradi vzpona generativne umetne inteligence je ustvarjanje teh spletnih mest še lažje, saj je mogoče vsebine množično proizvajati v velikem obsegu. Oglaševalci in agencije vse pogosteje uporabljajo orodja za varnost blagovnih znamk in merjenje kakovosti, da bi prepoznali ta spletna mesta in se jim izognili pri svojih medijskih zakupih.

Delite članek
Podobni članki
Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano
4 min. branja

Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano

Digitalno oglaševanje se spreminja hitreje kot kdaj koli prej, zato morajo blagovne znamke e-trgovine in marketinške agencije slediti novim izzivom in priložnostim. V poročilu Industry Pulse Report je prikazano, kateri trendi, grožnje, globoke napake in inovacije bodo zaznamovali spletno oglaševanje v prihodnjem letu. Temelji na mnenjih strokovnjakov s področja digitalnih medijev – oglaševalcev, agencij, oglaševalskih […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Ključni kazalniki uspešnosti v trženju uspešnosti
7 min. branja

Ključni kazalniki uspešnosti v trženju uspešnosti

Ste se že srečali s kratico KPI? Če delate na področju trženja uspešnosti, se izrazu ključni kazalniki uspešnosti ne morete izogniti. Za vse, ki želite svoje spletno poslovanje oceniti na podlagi podatkov in ne intuicije, je tu obsežen vodnik po metrikah. Kaj točno pomenijo ključni kazalniki uspešnosti, katere morate spremljati in kako jih analizirati?

Daniela Marušková Daniela Marušková
CMO ui42
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+