Spletne strani, kiso narejene za oglaševanje (Made-for-Advertising – MFA ), se nanašajo na spletne strani, ki so ustvarjene predvsem za ustvarjanje prihodkov od oglaševanja, ne pa za zagotavljanje dragocene vsebine ali resničnega sodelovanja uporabnikov. Ta spletna mesta imajo običajno naslednje značilnosti:
- nizkokakovostna ali redka vsebina, ki je lahko ustvarjena z umetno inteligenco, plagiat ali minimalno urejena
- pretirano število oglasov, ki prevladujejo v uporabniškem vmesniku
- vzorci oblikovanja, ki povečujejo število ogledov oglasov (na primer diaprojekcije, ki zahtevajo več klikov)
- vsebina, ki je posebej ustvarjena za privabljanje iskalnega prometa, vendar ima majhno vrednost
- visoko razmerje med oglasi in vsebino v primerjavi z legitimnimi založniki
MFA strani so problematične za digitalni oglaševalski ekosistem, ker:
- izčrpavajo oglaševalske proračune s privabljanjem prikazov, ki so malo povezani z občinstvom
- ustvarjajo slabo uporabniško izkušnjo, ki lahko škoduje zaznavanju blagovne znamke
- zmanjšujejo učinkovitost programatičnega oglaševanja
- pogosto uporabljajo zavajajoče taktike, da so videti bolj legitimna, kot so.
Kot je omenjeno v prevedenem članku, so spletna mesta MFA v drugem četrtletju 2024 predstavljala približno 13 % izdatkov za programatično oglaševanje, kar predstavlja pomemben delež potencialno zapravljenih izdatkov za oglaševanje. Zaradi vzpona generativne umetne inteligence je ustvarjanje teh spletnih mest še lažje, saj je mogoče vsebine množično proizvajati v velikem obsegu. Oglaševalci in agencije vse pogosteje uporabljajo orodja za varnost blagovnih znamk in merjenje kakovosti, da bi prepoznali ta spletna mesta in se jim izognili pri svojih medijskih zakupih.