2 min. branja

Kaj je IRL?

Okrajšava IRL pomeni“In Real Life” (v resničnem življenju), torej v resničnem svetu. Kampanja z izkušnjami IRL je vrsta trženjske dejavnosti, ki poteka zunaj spletnega okolja, fizično, v resničnem svetu.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Okrajšava IRL pomeni“In Real Life” (v resničnem življenju), torej v resničnem svetu. Kampanja z izkušnjami IRL je vrsta trženjske dejavnosti, ki poteka zunaj spletnega okolja, fizično, v resničnem svetu. Cilj je ustvariti močno osebno izkušnjo, ki si jo bodo ljudje zapomnili in v idealnem primeru o njej govorili naprej – bodisi z drugimi v svoji okolici bodisi v družabnih medijih. Za razliko od digitalnega oglaševanja ali vsebin, ki jih vidimo na zaslonih, kampanje IRL vključujejo čutila in čustva ter pogosto neposredno interakcijo z izdelkom ali znamko na kraju samem.Primeri kampanj IRL:

  • Pop-up trgovina na nekonvencionalni lokaciji (npr. sredi trga ali na festivalu), kjer lahko ljudje preizkusijo ali kupijo izdelke.
  • Doživljajski dogodek –blagovna znamka na primer organizira koncert, razstavo ali posebno delavnico.
  • Interaktivna postavitev na ulici, ki mimoidoče vabi, da se vključijo in doživijo nekaj nepričakovanega ali zabavnega.
  • Ulično trženje – kreativni nastopi neposredno na ulicah (npr. flash mob, performans, vizualne preobrazbe javnih prostorov).

Kampanje IRL pomagajo blagovnim znamkam ustvarjati pristne povezave z ljudmi. Ko nekaj doživimo resnično, si to veliko bolj zapomnimo. In če je izkušnja izjemna, jo radi delimo – kar naravno poveže kampanjo IRL s spletnim svetom. Morda so podobne gverilskemu trženju, vendar je med njimi določena razlika:

  • Izkušnja IRL = močna izkušnja, pogosto načrtovana, pozitivna in interaktivna.
  • Gverilsko trženje = ustvarjalni udar mimo pričakovanj, običajno brez opozorila in s ciljem pritegniti pozornost.
Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU