Hiperpersonalizacija popelje trženje na nove višine s prilagajanjem izdelkov in vsebine posameznim strankam. Z uporabo podatkov v realnem času in napredne tehnologije ustvarja ultra specifične ponudbe, ki globoko odmevajo pri vsaki osebi. Od rešitev za nego las po meri do ciljnih oglasov v družabnih omrežjih, ta pristop želi preseči hrup in pritegniti pozornost v svetu neskončnih izbir. Z osredotočanjem na edinstvene potrebe strank lahko blagovne znamke spodbujajo zvestobo in izstopajo na prenatrpanih trgih. Sprejetje te strategije pomaga podjetjem, da se bolj smiselno povežejo s svojim občinstvom in spremenijo povprečne interakcije v nepozabne izkušnje.
CMO-ji sprejemajo generativno umetno inteligenco kljub omejenemu razumevanju
Generativna umetna inteligenca postaja vse bolj priljubljena v trženju, saj 90 % organizacij načrtuje vlaganje vanjo. Vendar pa je zaskrbljujoče, da velika večina direktorjev trženja priznava, da ne razumejo popolnoma te tehnologije ali njenega potencialnega vpliva na poslovne procese. To pomanjkanje znanja lahko ovira sprejetje naprednejših aplikacij umetne inteligence, ki ponujajo pomembne koristi, ne le […]