Hiperpersonalizacija popelje trženje na nove višine s prilagajanjem izdelkov in vsebine posameznim strankam. Z uporabo podatkov v realnem času in napredne tehnologije ustvarja ultra specifične ponudbe, ki globoko odmevajo pri vsaki osebi. Od rešitev za nego las po meri do ciljnih oglasov v družabnih omrežjih, ta pristop želi preseči hrup in pritegniti pozornost v svetu neskončnih izbir. Z osredotočanjem na edinstvene potrebe strank lahko blagovne znamke spodbujajo zvestobo in izstopajo na prenatrpanih trgih. Sprejetje te strategije pomaga podjetjem, da se bolj smiselno povežejo s svojim občinstvom in spremenijo povprečne interakcije v nepozabne izkušnje.
Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.
Meta razširja oceno priložnosti – metriko, ki v Upravitelju oglasov takoj pokaže, kako lahko izboljšate kampanje in zmanjšate stroške. Ta nova metrika, ki temelji na umetni inteligenci, je po testiranju dosegla več oglaševalcev. Zagotavlja jasno oceno kampanje in konkretne predloge za izboljšave.